شنبه , می 18 2024

بازیگر نقش ابی سریال The Last of Us رسماً اعلام شد

[ad_1]

شبکه HBO رسماً انتخاب کیتلین دیور به‌عنوان بازیگر نقش ابی (Abby) در فصل دوم سریال The Last of Us را اعلام کرد. این هنرپیشه آمریکایی از سال 2009 مشغول فعالیت است و در چند سریال تلویزیونی مشهور از جمله خانواده امروزی (Modern Family) ایفای نقش کرده است. او در کنار بلا رمزی و پدرو پاسکال، نقش شخصیت اساسی فصل دوم را ایفا خواهد کرد.

اچ‌بی‌او توضیحاتی در مورد شخصیت ابی ارائه کرده است. او فردی با جهان‌نگری سیاه و سفید است و همه‌چیز را در نبرد خیر و شر خلاصه می‌کند. ابی همچنین دنبال گرفتن انتقام عزیزانش است. توضیحات کوتاه نشان می‌دهد که کیتلین دور نقش مهمی در فصل دوم و فصل‌های احتمالی آینده ایفا می‌کند. نقش پررنگ او برای افرادی که بازی The Last of Us 2 را تجربه کرده‌اند، محرز است. طرفداران سریال باید منتظر بمانند تا از اتفاقاتی که منتظر آنهاست، آگاه شوند.

کریگ مازین و نیل دراکمن در مورد نحوه انتخاب بازیگر برای فصل دوم گفتند: «فرایند انتخاب بازیگر برای فصل دوم مشابه فصل یک بود. ما دنبال بازیگران جهانی و درجه یک بودیم که بتوانند روح شخصیت‌ها را به‌طور کامل قالب بگیرند. هیچ‌چیز مهم‌تر از بازیگر نیست و هیجان‌زده‌ایم که بازیگری مثل کیتلین به جمع پدرو، بلا و دیگر اعضای خانواده ما می‌پیوندد.» اطلاعاتی از زمان پخش فصل دوم The Last of Us اعلام نشد و باید منتظر شروع فرایند فیلم‌برداری و سپس ویرایش و تدوین بمانیم.

کیتلین دیور بازیگر ابی سریال The Last of Usبازیگر نقش ابی در سریال The Last of Us

کیتلین دیور بدون شک انتخاب مناسبی برای نقش ابی است. فیزیک او به این کاراکتر می‌خورد و کارگردان نیز نشان داده که به دنبال شباهت چهره دقیق نیست. گزینه‌های دیگری مطرح شده بود، اما دیور بازیگر شناخته‌شده و توانایی است که می‌تواند از پس این نقش بربیاید. گفتنی است سریال لست اف آس موفق به دریافت 8 جایزه امی شد. مراسم اصلی هفته آینده برگزار می‌شود و احتمال دریافت جوایز دیگر هم وجود دارد. این سریال موفق به دریافت جایزه‌ای در گلدن گلوب نشد و دیگر سریال مشهور اچ‌بی‌او به نام Succession جوایز را درو کرد.

در خبر دیگری، پدرو پاسکال با شکستی دست مواجه شده و در حال حاضر مشغول استراحت است. او گفته است که این اتفاق برای همه پیش می‌آید و مشکل، جدی نیست. شکستگی دست پدرو پاسکال طبق گفته‌ها، تاثیر منفی روی تولید فصل دوم سریال The Last of Us نمی‌گذارد. فصل دوم قرار است در سال 2025 پخش شود و فیلم‌برداری نیز این ماه آغاز خواهد شد. نظر شما در مورد کیتلین دیور چیست؟ آیا او فرد مناسبی برای بازی در نقش ابی است؟

منبع: IGN

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =