پنج‌شنبه , می 9 2024

7 سال حبس برای بوراک دنیز در یک درگیری فیزیکی + جزئیات خبر

بعد از درگیری که نیلپری شاهینکایا و بوراک دنیز در آدانا داشتند، نیلپری به اتهام توهین و دوستش نجمی دنیز آکینجی به اتهام توهین و ضرب و شتم علنی از بوراک دنیز شکایت کردند.

در ادامه این مطلب به جزئیات این خبر می‌پردازیم. پس با تایم سیتی همراه باشید.

نیلپری شاهینکایا و دوستش از بوراک دنیز به اتهام توهین و ضرب و شتم علنی شکایت کردند. بعد از ماه‌ها دادستانی با بررسی فیلم دوربین‌های هتل و اظهارات شاهدین، با پشکیل پرونده برای بوراک دنیز موافقت شد و به اتهام برهم زدن آرامش خواستار هفت سال و دو ماه حبس برای وی شدند.

چند ماه پیش بوراک دنیز در یک مراسم عروسی شرکت کرده بود که شب هنگام، وقتی که نیلپری و دوست پسرش به همراه یکی از دوستانشان در هتل حضور داشتند، بوراک دنیز درحالی که مست بود بارها کنار میز آن‌ها رفته و باعث ایجاد تنش شده است.

در ادامه درگیری بین آن‌ها صورت گرفته مکه بوراک به آن‌ها توهین کرده و با آن‌ها درگیر شده است.

بیوگرافی بوراک دنیز ؛ burak deniz

بیوگرافی بوراک دنیز

بوراک دنیز، بازیگر مشهور ترکیه‌ای است که در ۱۷ فوریه ۱۹۹۱ در استانبول به دنیا آمده است. او تنها فرزند خانواده خود بود و در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد. بوراک دنیز در رشته تاریخ هنر از دانشگاه چاناک قلعه فارغ التحصیل شده است.

وی به دلیل بازی های خوب و نقش های موفقی که در سریال های تلویزیونی ترکیه ای ایفا کرده، دو سال پیاپی نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه شد.

او در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین بازیگر کمدی/رمانتیک برای سریال “عشق حرف حالش نمی‌شه” نامزد شد و در سال ۲۰۱۸ نیز برای بازی در سریال “حکایت ما” به عنوان بهترین بازیگر درام نامزد جایزه شد.

بیوگرافی نیلپری شاهین کایا ؛ nilperi shahin kaya

بیوگرافی نیلپری شاهین‌کایا

نیلپری شاهین کایا یک بازیگر سینما و تلویزیون ترکیه‌ای است. وی در تاریخ 23 فوریه 1988 در سنگال به دنیا آمده است.

او فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی و موسیقی از دانشگاه بیلکنت آنکارا است. نیلپری شاهین کایا برای اولین بار در سن 20 سالگی به عنوان بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور پیدا کرد و با بازی در سریال “کلاغ سیاه” به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =