دوشنبه , می 20 2024

بازی Jujutsu Kaisen Cursed Clash معرفی شد

[ad_1]

برای اولین بار، بازی‌بازانِ کنسول‌ها نیز خواهند توانست تا Jujutsu Kaisen Cursed Clash را بازی کنند؛ اتفاقی که تاکنون در تاریخ این مجموعه نیفتاده است.

تبلیغات

روز جاری و در جریان رویداد Bandai Namco Summer Showcase 2023، شرکت باندای نامکو از بازی ۲v2 اکشن خود تحت عنوان Jujutsu Kaisen Cursed Clash رونمایی کرد. این عنوان که اولین بازی از Jujutsu Kaisen به شمار می‌آید که پا به کنسول‌ها گذاشته است، برای انتشار روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی اسیتشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده و دریافت کنید:


اگرچه تریلر بالا شخصیت‌های Yuji Itadori, Nobara Kugisaki, Megumi Fushiguro, و Satoru Gojo را به تصویر می‌کشد اما همچنان اطلاعات چندانی از بازی به‌دست نمی‌دهد. یکی از اخبارِ خوبِ تائید شده از Jujutsu Kaisen Cursed Clash این است که از یک داستانِ اصلی برای خود بهره می‌برد که توسط گگه آکوتامی (Gege Akutami)، نویسنده و تصویرگر سری مانگاهای Jujutsu Kaisen نوشته شده است.

البته بعداً مشخص شد که بازی‌بازان بخش زیادی از بازی را به دوباره تجربه کردن داستان Jujutsu Kaisen می‌گذرانند و از این طریق شاهد Itadori و سایر شخصیت‌ها هستند که برای دفاع از انسانیت در برابر هیولاها، با یکدیگر همکاری می‌کنند.

در این بازی ۱۵ مبارز برای انتخاب وجود دارد و اینکه شما چه کسی را به عنوان همراهِ خود انتخاب می‌کنید نیز نکته مهمی محسوب می‌شود. دلیل این اهمیت، حمله‌های قدرتمند tag-team و کمبوهای دو نفری است.

Jujutsu Kaisen در سال ۲۰۱۸ در قالب مانگا منتشر و در سال ۲۰۲۰ نیز سری انیمه‌ای آن آغاز شد. بعد از اینکه نسخه سینمایی Jujutsu Kaisen 0 در ۲۰۲۱ به نمایش درآمد، حال نوبت به Jujutsu Kaisen Cursed Clash رسیده است مجموعه را به دنیای بازی‌های ویدیویی کنسولی وارد کند.

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =