دوشنبه , می 13 2024

فیلم John Wick: Chapter 4 سطح جدیدی از ژانر اکشن را به نمایش خواهد گذاشت

کیانور ریوز در ویدیو جدید John Wick: Chapter 4 فاش کرده که این دنباله سطح جدیدی از هیجان و اکشن را برای مخاطبین به ارمغان خواهد آورد.

کیانو ریوز در سال 2014 با فیلم ناشناخته John Wick (جان ویک) بازگشتی قدرتمندانه را به ژانر اکشن رقم زد و زمینه‌ساز خلق یکی از محبوب‌ترین و تماشایی‌ترین آثار مرتبط با ژانر اکشنی شد که تا آن زمان چنین روایتی سابقه نداشته بود. در حالی که به زمان اکران چهارمین فیلم از این مجموعه به نام John Wick: Chapter 4 (جان ویک: چپتر 4) نزدیک می‌شویم، شاهد اطلاعات هیجان‌انگیزی از سوی ستاره این اثر هستیم.

در ویدیو تبلیغاتی جدیدی که از جان ویک 4 منتشر شده است، کیانو ریوز به صحبت درباره روند تولید این دنباله پرداخته و اعلام کرده که او به مدت 12 هفته تحت آموزش‌های بسیار سختی قرار داشته تا بتواند بدلکاری‌ها را شخصاً انجام دهد.

در فیلم John Wick: Chapter 4 ما شاهد تمامی المان‌های همیشگی این مجموعه خواهیم بود. با این حال در فیلم چهارم سلاح‌ها، ماشین‌ها و هنرهای رزمی جدیدی را به ارمغان آورده‌ایم که میزان اکشن را به سطح جدیدی ارتقا خواهد داد. ما قصد داریم تا با این دنباله کار متفاوتی انجام دهیم که تاکنون سابقه نداشته است.

در ادامه می‌توانید به مشاهده این ویدیو بپردازید.

طرفداران فیلم اکشن و سراسر هیجان و خشونت John Wick: Chapter 4 در تاریخ 24 مارس (4 فروردین 1402) می‌توانند شاهد اکران این فیلم بر پرده سینماهای جهان باشند.

منبع: کولایدر


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 15 =