شنبه , می 4 2024

تریلر کراس اوور Alan Wake 2 با بازی Dead by Daylight منتشر شد

با انتشار تریلر کراس اوور Alan Wake 2 با بازی Dead by Daylight، مشخص شد که شخصیت الن ویک از سری بازی‌های محبوب این شخصیت در این بازی حضور خواهد داشت.

اطلاعات مربوط به توسعه Dead by Daylight و افزودن شخصیت‌های معروف از مجموعه‌های ترسناک بسیار جذاب خواهد بود. استودیو «Behaviour Interactive» تاکنون شخصیت‌های جذاب و خاطره‌انگیزی از مجموعه‌های ترسناک را جمع‌آوری کرده است و این بار، شخصیت الن ویک به این بازی اضافه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر کراس اوور Alan Wake 2

تاکنون شخصیت‌های جذاب و خاطره‌انگیزی استودیو «Behaviour Interactive» شامل «آلبرت وسکر» از مجموعه رزیدنت ایول، «چاکی» از Child’s Play، «نومورف» از مجموعه بیگانه و حتی «نیکولاس کیج» هستند. اکنون با انتشار تصویر متحرکی از یک چراغ‌قوه ساده قدیمی، این استودیو به اضافه شدن شخصیت مجموعه Alan Wake اشاره کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر کراس اوور Alan Wake 2 با بازی Dead by Daylight را مشاهده کنید:

اگر الن ویک به Dead by Daylight اضافه شود، باید دید که آیا نقش قاتل را خواهد داشت یا در نقش بازمانده ظاهر می‌شود؛ زیرا این نویسنده پتانسیل ایفای نقش در هر دو مورد را دارد. استودیو Behaviour Interactive قرار است در تاریخ 19 دی 1402 (9 ژانویه 2024) جزئیات بیشتری را در این زمینه منتشر کند.

در حال حاضر Dead by Daylight را می‌توان روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوئیچ، پی‌سی، اندروید و iOS بازی کرد. این بازی تا کنون موفق به جلب توجه بیش از 60 میلیون بازیکن گردید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور آلن ویک در بازی Dead by Daylight چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: thegamer


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =