شنبه , می 18 2024

بازی Miasma Chronicles؛ شاهکار جدیدی از 505 Games

[ad_1]

شرکت شناخته شده و محبوب 505 Games به تازگی محصول جدیدی را عرضه نموده است که بازی Miasma Chronicles نام داشته و قرار است تکان خوبی به سبک بازی های نقش آفرینی تاکتیکی بدهد که در ادامه بازی مربوط را بررسی خواهیم نمود.

بازی Miasma Chronicles از سوی شرکت The Bearded Ladies توسعه و طراحی شده است که خوشبختانه در تمامی بخش های بازی میتوان شاهد ساختار خوب و اصولی از بازی بود. شرکت 505 گیمز وظیفه عرضه بازی برای پلتفرم های مختلف را برعهده داشته است که در ادامه اطلاعات بیشتری را از آن در اختیارتان قرار خواهیم داد. لازم است بدانید که با پایان معرفی بازی Miasma Chronicles به سراغ بررسی آن از زوایای مختلف خواهیم رفت که پیشنهاد می شود با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Miasma Chronicles

اگر از دوست داران سری بازی های نقش آفرینی هستید باید بدانید که بازی Miasma Chronicles با الهام گیری از نکات و موارد کلیدی میتواند گزینه خوبی برای شما عزیزان باشد که در راستای تحقق اهداف بازی باید وارد چالش های بسیاری شوید. نبرد با نیروهای جهش یافته و ناشناخته مشکل بزرگی برایتان بوده که باید به تنهایی از پس آنها بر بیایید زیرا نمیتوانید حساب بسیاری روی برادر رباتیک خود داشته باشید. در ادامه به بخش داستانی بازی نیز اشاره خواهیم داشت.

بررسی بازی Miasma Chronicles

قبل از هرچیزی در خصوص نقد بازی Miasma Chronicles باید بدانید که شرکت 505 گیمز برای شفاف سازی و بهینه نمودن محصول خود دست به ساخت بخش های جدیدی در بازی زده است که این مورد سبب خواهد شد تا شاهد امتیاز بهتری برای بازی از سوی منتقدین باشیم. این بازی تاکتیکی با برخورداری از مزیت و ویژگی سری بازی های نقش آفرینی می تواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد که از سوی شرکت نام آشنای 505 گیمز ساخته شده است.

بررسی بازی Miasma Chronicles

به طور کلی با توجه به نقد های به ثبت رسیده در خصوص این بازی باید بدانید که در آینده نه چندان دور شاهد برخی رویدادهای واقعی از این بازی در دنیای کنونی خواهیم بود که شرکت سازنده با الهام گیری از وضعیت فعلی و کنونی جهان دست به ساخت این بازی زده است. همین مورد سبب خواهد شد تا شاهد بخش های خوبی باشیم و گیم پلی بازی Miasma Chronicles بتواند گیمر را برای مدت زمان خوبی سرگرم خود نماید.

داستان بازی در خصوص مردی به نام الویس بود که این مرد جوان در کودکی به شهر معدنی به نام سیدنتاری آورده می شود. او در دوران جوانی خود توسط مادرش تحت مراقبت بوده و یک برادر بزرگ تر را کنترل میکند که برادر بزرگتر به نوعی یک ربات هوشمند بوده است که برای حفظ جان او به این شهر ناشناخته نقل مکان کرده اید. برای یافتن پاسخ هایی که برای برادر شما ارسال می‌شود باید آماده رویارویی با چالش‌های بسیاری باشید زیرا اشخاص و نیروهای بسیاری تصمیم دارند به برادر رباتیک شما دسترسی پیدا کنند و در جهان آخر زمانی که در آن گرفتار شده‌اید از قدرت‌های او به نفع خودشان استفاده نمایند.

شما در نقش یک رابط و کنترل کننده و از همه مهمتر در نقش یک مبارز باید به دنبال اهداف درست برای برادرتان باشید و برنامه‌های شومی که علیه شما راه اندازی می‌شود را با شکست مواجه کنید. در طول بازی به سلاح و مهمات بسیاری دسترسی خواهید داشت که با استفاده از این اقلام می‌توانید روند نابود سازی دشمنان را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید. اما دقت داشته باشید که بخش نبرد شما به همین جا ختم نمی‌شود و با پشت سر گذاشتن مراحل اولیه بازی شاهد چالش های دشوار و سخت تری خواهید بود.

فارغ از تمامی موارد گفته شده باید بدانید که این بازی از یک طراحی ایده آل و گرافیکی برخوردار بوده که این موضوع در کنار صداگذاری هیجان انگیز بازی سبب خواهد شد تا به یک گیم پلی خوب برای سرگرمی دسترسی داشته باشید. شخصیت های بازی Miasma Chronicles به نوعی طراحی شده اند که روی این بخش تاثیرگذار هستند.

سیستم اجرایی بازی

بر اساس اطلاعات به دست آمده این بازی در حال حاضر منتشر شده توسط یک گروه کرک شده است که می توانید با یک سرچ ساده لینک های دانلود آن برای کامپیوتر را به دست آورید. در ادامه با ما همراه باشید که قصد داریم سیستم اجرایی بازی و پلتفرم هایی که این بازی برای آنها عرضه شده است را مورد بازبینی قرار دهیم. در پایان این نکته را فراموش نکنید که توسعه دهندگان بازی محصول خود را اینگونه توصیف کردند که بازی شامل محتواهایی بوده که برای همه سنین مناسب نبود زیرا از اصلی‌ترین بخش‌های این زمینه می‌توان به خشونت و زبان تند اشاره داشت که همین دو مورد سبب شده‌اند تا بازی با رده بندی سنی ۱۶ سال به بالا مواجه باشد.

تاریخ انتشار بازی Miasma Chronicles

بازی در 23 می 2023 یعنی 2 خرداد 1402 منتشر شده است که در حال حاضر میتوانید آن را بسته به پلتفرم خود دریافت و نصب نمایید.

پلتفرم های بازی Miasma Chronicles

پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز گزینه هایی است که بازی برای آن ها انتشار یافته که بی تردید میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی در این زمینه باشد. فارغ از این موضوع بدنیست بدانید که سبک بازی Miasma Chronicles میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی شما باشد که در میان ژانر بازی Miasma Chronicles این محصول گزینه ای کلیدی بوده که توان سرگرم نمودن هر گیمری را خواهد داشت.

سیستم اجرایی بازی

سیستم اجرایی بازی

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Miasma Chronicles

  • سیستم عامل: ویندوز 10 یا جدیدتر
  • پردازنده: Intel Core i5-4590 یا AMD FX 8350
  • حافظه: 8 گیگابایت رم
  • گرافیک: NVIDIA GTX 970 یا AMD Radeon R9 290 یا Intel Arc A380
  • ذخیره سازی: 30 گیگابایت فضای موجود
  • یادداشت های اضافی: SSD (ترجیحا)

سیستم پیشنهادی بازی Miasma Chronicles

  • سیستم عامل: ویندوز 10 یا جدیدتر
  • پردازنده: Intel Core i7 یا AMD Ryzen 7
  • حافظه: رم 16 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GTX 1070 یا AMD Radeon RX Vega 56 یا Intel Arc A750
  • ذخیره سازی: 30 گیگابایت فضای موجود
  • یادداشت های اضافی: SSD (ترجیحا)

سخن پایانی

در بررسی بازی Miasma Chronicles تاحد ممکن سعی نمودیم به گزینه های خوبی اشاره داشته باشیم تا شما عزیزان به شکل بهتری بتوانید با این بازی ویدیویی آشنا شوید. لازم است بدانید که در طول مراحل بازی با صحنه های خشونت آمیز بسیاری مواجه خواهید بود که نباید از کنار این موضوع ساده عبور کنید زیرا رده بندی سنی بازی 16+ تعیین شده است. نظر شما راجب این محصول چیست ؟ میتوانید نقد و نظرات مثبت خود را در خصوص بازی برایمان ارسال کنید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دو =