پنج‌شنبه , می 16 2024

معرفی انیمه سفید برفی با موهای قرمز؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

[ad_1]

همه ما داستان سفید برفی را می‌دانیم. اما این بار انیمه سفید برفی با موهای قرمز یک داستان متفاوت از آن را برای ما بیان می‌کند. اگر کنجکاوید که بدانید این سفید برفی ژاپنی چه ماجراهایی را به تجربه می‌کند، با پلازا در معرفی انیمه Snow White with the Red Hair همراه باشید.

انیمه سفید برفی با موهای قرمز اقتباسی از مانگایی با همین نام نوشته شده توسط سوراتا آزیکوکی (Sorata Akizuki) است. تعداد قسمت های انیمه سفید برفی با موهای قرمز در مجموع 24 اپیزود و زمان پخش انیمه سفید برفی با موهای قرمز نیز به 6 جولای 2015 (15 تیر 1394) برمی‌گردد.

این انیمه یک انیمه شوجو و دخترانه است که داستان عاشقانه و جالبی را بین یک زوج جوان روایت می‌کند. اگر به یک ماجرای عاشقانه و دوست داشتنی علاقه دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه Snow White with the Red Hair

ژانر انیمه Snow White with the Red Hair همانطور که می‌توانید از روی داستان آن حدس بزنید، دخترانه، فانتزی و رمانتیک است. این انیمه داستان یک دختر موقرمز به نام شیرایوکی (Shirayuki) را روایت می‌کند. شیرایوکی یک مغازه کوچک در پادشاهی تانبارون (Tanbarun) که در آن گیاهان دارویی می‌فروشد. چیزی که شیرایوکی را خاص و منحصر به فرد کرده موهای قرمز او هستند. به همین دلیل، شیرایوکی طوری تربیت شده که همیشه مراقب باشد موهایش را بپوشاند و آن‌ها را با روبان قرمز ببندد.

همچنین بخوانید :

با این حال، آوازه موهای زیبای او به گوش شاهزاده سرزمین، پرنس راج (Raj)، می‌رسد. پرنس راج تصمیم می‌گیرد که او را معشوقه خود کند. شیرایوکی نمی‌پذیرد و موهای خود را بریده و از آن‌جا می‌گریزد. در طول راه، او با یک قلعه به ظاهر متروکه مواجه می‌شود. شیرایوکی که بسیار خسته بود، همان جا خوابید اما با هیاهوی پسری جوان بیدار شد.

پسر که ذن ویستاریا (Zen Wistaria) نام دارد، همراه دو تن از دوستانش در این قلعه زندگی می‌کنند و به شیرایوکی پناه می‌دهند. اما شاهزاده راج که هنوز از فکر شیرایوکی در نیامده است، با فرستادن سیب مسموم به قلعه آن‌ها، ذن را مسموم می‌کند. شیرایوکی برای گرفتن پادزهر به قصر او می‌رود، اما ذن و دوستانش برای نجات او سر می‌رسند.

از آن پس، شیرایوکی و ذن روز به روز به هم نزدیک‌تر می‌شوند و احساسات عمیق و رمانتیکی به هم پیدا می‌کنند. اگر می‌خواهید ادامه این داستان را بدانید پس دانلود انیمه Snow White with the Red Hair را به تعویق نیاندازید.

شخصیت های انیمه سفید برفی با موهای قرمز

کاراکترهای انیمه سفید برفی با موهای قرمز را در ادامه شرح خواهیم داد:

همچنین بخوانید :

شیرایوکی (Shirayuki)

تعداد قسمت های انیمه سفید برفی با موهای قرمز

قهرمان اصلی است که با موهای نادر قرمز متولد شد. او اغلب مجبور است آن را پنهان کند؛ زیرا به راحتی توجه را به خود جلب می‌کند. بعدها او به عنوان یک داروساز سلطنتی پذیرفته می شود و زیر نظر گاراک (Garack) و ریو (Ryu) آموزش می‌بیند. شیرایوکی توانایی‌های خود را به عنوان یک داروساز در موقعیت های مختلف به ویژه در شناسایی و کنترل شیوع بیماری در مناطق خارجی نشان می‌دهد. او رابطه نزدیکی با ذن دارد. در طول داستان با وجود مخالفت شیرایوکی به دلیل تفاوت در موقعیت اجتماعی، ذن عاشق او می‌شود.

ویس اکتور خوش صدای این شخصیت، سائوری هایامی (Saori Hayami) است. او در انیمه‌هایی همچون قمارباز به جای شخصیت یوکو جابامی (Yumeko Jabami) و در انیمه اسرافیل پایانی به جای شخصیت شینوآ هیراگی (Shinoa Hīragi) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

ذن ویستریا (Zen Wisteria)

کاراکترهای انیمه سفید برفی با موهای قرمز

ذن درواقع شاهزاده دوم کشور کلرین (Clarines) است. او در سفری به خارج از قلعه با شیرایوکی ملاقات می‌کند. در ابتدا، اغلب دیده می‌شود که ذن از وظایف خود فرار می‌کند تا از نزدیک کشور خود را ببیند. او در طول انیمه سفرها و ماجرجویی‌های بسیاری را همراه شیرایوکی انجام می‌دهد و بارها جان او را نجات می‌دهد. ذن با سه دستیارش، میتسوهید، کیکی و اوبی رابطه نزدیکی دارد. در طول داستان، او عاشق شیرایوکی می‌شود و از او محافظت می‌کند.

ویس اکتور این شخصیت، ریوتا اوساکا (Ryōta Ōsaka) است. اوساکا به نوبه خود در انیمه‌های بسیاری تاکنون حضور داشته است. از بین شخصیت‌هایی که او دوبله کرده می‌توان به مارکو بودت (Marco Bodt) در انیمه Attack on Titans، استاز چارلی بلاد (Staz Charlie Blood) در انیمه پسر خونی و کیو تاکیسه (Kyo Takise) در انیمه Opus Colors اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

میتسوهید لون ( Mitsuhide Lowen)

شخصیت های انیمه سفید برفی با موهای قرمز

 

میتسوهید یکی از نزدیک‌ترین دستیاران ذن است. او توسط شاهزاده ایزانا برای مراقبت از ذن منصوب شد و یک شمشیرزن ماهری است. اگرچه رابطه آنها در ابتدا کمی پیچیده بود، اما ذن او را به عنوان یک دوست صمیمی و یک دستیار قابل اعتماد می‌بیند. با این حال، او گاهی اوقات دست و پا چلفتی و همچنین کمی احمق به نظر می‌رسد.

یویچیرو اومه‌هارا (Yūichirō Umehara) صداپیشگی او را برعهده دارد. اومه‌هارا در انیمه اسرافیل پایانی به جای شخصیت رنه سیم (René Simm) و در انیمه شبدر سیاه به جای شخصیت مارس (Mars) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

کیکی سایران (Kiki Seiran)

زمان پخش انیمه سفید برفی با موهای قرمز

 

کیکی نیز یکی از دستیاران ذن است و کمی پس از میتسوهید پا به قلعه می‌گذارد. پدرش به عنوان وارث خانواده سیران، از او انتظار دارد که پس از خدمت به ذن، به خانه بازگردد تا مسئولیت را بر عهده بگیرد. او مانند میتسوهید در شمشیر بازی مهارت دارد و اغلب دیده می‌شود که سربازان را آموزش می‌دهد یا با آن‌ها دوئل می‌کند.

کائوری نازوکا (Kaori Nazuka) ویس اکتور کیکی است. صدای نازوکا را در انیمه blood+ روی شخصیت سونیا (Sonya) و در انیمه کد گیاس روی شخصیت نانالی (Nunnally Lamperouge) می‌توانید بشنوید.

همچنین بخوانید :

اوبی (Obi)

امتیازات انیمه سفید برفی با موهای قرمز

اوبی یکی از دستیاران «خودخوانده» ذن است. اشاره می شود که او نسبت به شیرایوکی احساساتی دارد، اما وفاداری او به ذن و شیرایوکی مانع از آن می‌شود که احساسات واقعی خود را بیان کند. اوبی به عنوان یک فرد تنها گذشته نسبتا مرموزی دارد، اما شدیدا خود را وقف محافظت از ذن و شیرایوکی می‌بیند. اوبی یک شمسیرزن بسیار سریع است و معمولا ذن او را برای محافظت از شیرایوکی منسوب می‌کند.

ویس اکتور اوبی، هنرمندی خوش صدا و جوان به نام نوبوهیکو اوکاموتو (Nobuhiko Okamoto) است. او در انیمه زندگی روزمره پسران دبیرستانی به جای شخصیت میتسو (Mitsuo) و در انیمه آکادمی قهرمانانه من به جای شخصیت کاتسوکی باکاگو (Katsuki Bakugo) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه سفید برفی با موهای قرمز

انیمه سفید برفی با موهای قرمز برای آن دسته از اوتاکوهایی که عاشق ژانر شوجو هستند، گزینه بسیار مناسبی است. به همین دلیل، این انیمه از سوی مخاطبین تاکنون نمرات خوبی را به دست آورده است. انیمه Snow White with the Red Hair با بیش از 300 هزار رای موفق به کسب نمره 7.8 در سایت MyAnimeList شده است. همچنین در سایت محبوب و جهانی IMDb نیز با بیش از 3 هزار رای نمره 7.7 از 10 نمره را به دست آورده است.

کلام آخر

بررسی انیمه Snow White with the Red Hair به انتهای خود رسید. این انیمه را می‌توانید همراه دوستان عاشق شوجو خود ببینید و لذت ببرید. امیدواریم بعد از دیدن این انیمه زیبا ما را از نظرات ارزشمند خود بهره‌مند کنید.

[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =