جمعه , می 17 2024

مدل اولد کنسول استیم دک با باتری بهتر معرفی شد

[ad_1]

شرکت ولو از استیم دک اولد رونمایی کرد که کنسول دستی محبوب این شرکت را در بسیاری از زمینه‌ها بهبود می‌بخشد. مدل OLED کنسول Steam Deck باتری بهتری بهتری دارد و کم‌تر از نسخه پیشین داغ می‌کند.

کنسول استیم دک از لحظه عرضه ابتدایی خود یک گجت گیمینگ قابل حمل موفق بود که الهام‌بخش بسیاری از محصولات مشابه شد. حال شرکت ولو در ادامه موفقیت‌های این کنسول گیمینگ دستی، نسخه جدیدی از آن را با نام Steam Deck OLED معرفی کرد. با از راه رسیدن این محصول جدید، دو مدل 64 و 512 گیگابایتی استیم دک معمولی دیگر تولید نخواهند شد تا تنها سه گزینه برای طرفداران باقی بماند. بدین ترتیب اگر بخواهید به سراغ پلتفرم استیم دک بروید باید یکی از سه گزینه زیر را انتخاب نمایید:

  • استیم دک ال سی دی 256 گیگابایتی (با قیمت 399 دلار)
  • استیم دک اولد 512 گیگابایتی (549 دلار)
  • استیم دک یک ترابایتی (649 دلار)

اما مشخصات این نسخه جدید به چه نحوی خواهد بود؟ به گفته شرکت سازنده کنسول Steam Deck OLED شامل یک صفحه نمایش 7.4 اینچی با نمایشگر OLED می‌شود و از قابلیت HDR هم پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که نسخه پایه و اولیه استیم دک شامل یک صفحه نمایش 7 اینچی می‌شد و از نمایشگر LCD استفاده می‌کرد. اما در کنار بحث مربوط به صفحه نمایش، این ورژن جدید شامل بهبودهای دیگری هم می‌شود.

استیم دک اولد

استیم دک اولد صفحه نمایشگر بهتر و بزرگ‌تری دارد

از جمله این ویژگی‌های اضافی می‌توان به وای فای 6E، باتری بهتر و یک سیستم خنک کننده بهبود یافته اشاره کرد. این سیستم خنک کننده جدید در کنار باتری بهتر به شما اجازه می‌دهد که مدت زمان بیش‌تری را بدون نگرانی به تجربه بازی مورد علاقه خود بپردازید. به طور کلی با وجود اینکه تغییرات آنقدر شگرف و شگفت انگیز نیستند، اما بدون شک می‌توانند تجربه بهتری را نسبت به نسخه ال سی دی ارائه دهند.

با گذر از این صحبت‌ها باید بدانید که استیم دک اولد در حال حاضر قابل سفارش نیست و نمی‌توانید از طریق صفحه استیم به سفارش آن بپردازید. اما این محصول در تاریخ 25 آبان در دسترس قرار می‌گیرد تا بتوانید آن را سفارش دهید (هرچند که انجام این کار از داخل ایران غیرممکن است). نکته جالب دیگر این است که یک نسخه محدود از استیم دک اولد با بدنه شفاف در همین تاریخ در آمریکا و کانادا منتشر می‌شود.

علاوه بر این‌ها باید بدانید که شرکت ولو قیمت دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی استیم دک ال سی دی را با تخفیف در استیم قرار داده تا موجودی آن‌ها هرچه سریع‌تر به اتمام برساند. راستی طبق گفته ولو نباید تا چند سال آینده انتظار نسخه جدیدی از Steam Deck را داشته باشید. پس اگر قصد خرید دارید بهتر است که منتظر نسل بعدی کنسول دستی شرکت ولو نباشید.

نظر شما درباره استیم دک اولد و ویژگ‌های آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: VideoGamesChronicles

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هفت =