شنبه , می 18 2024

بازی Star Wars: Survivor دارای درجه‌ی سختی جدیدی خواهد بود.

[ad_1]

استودیوی ریسپاون، جزییات دیگری از بازی مورد انتظار خود یعنی بازی Star Wars Jedi: Survivor معرفی کرده که سیستم سختی بازی را توضیح می‌دهد. در این بازی، شاهد درجه دشواری جدیدی به نام Jedi Padawan خواهیم بود.

برای کسانی که بازی Star Wars قبلی از این استودیو را تجربه کرده‌اند، دو درجه سختی و آسانی مطلق با عناوین Story Mode و Jedi Knight در بازی وجود داشت که تجربه متعادلی را ارائه نمی دادند. اکنون با تایید استودیو ریسپاون، درجه سختی دیگری با نام Jedi Padawan در اختیار قرار خواهد گرفت که بین دو حالت ذکر‌شده قرار می‌گیرد و از آن به عنوان درجه‌سختی عادی یاد می‌شود.

به گفته سازندگان، حدود ۴۰درصد از بازیکنان حالت Story Mode را انتخاب می کردند که فاصله زیادی با درجه سختی Jedi Knight داشت و از لحاظ مهارتی، چندان مورد جالبی برای تمام بازیکنان نبود؛ به همین دلیل مورد پنجمی را در این سیستم معرفی کردند که میان دو حالت سختی ذکر‌شده قرار می‌گیرد. از زمان عرضه بازی Star Wars: Jedi Fallen Order، برخی از رسانه‌ها به شباهت ساختار دشواری این بازی با آثار سولزلایک اشاره داشته‌اند و آن را اثری آسان‌شده‌تر از آثار میازاکی و سبک سولزلایک می‌دانند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 8 اردیبهشت (۲۸ آوریل) برای پلی استیشن ۵ ، ایکس باکس سری و کامپیوتر‌های شخصی منتشر خواهد شد.

شما بگویید: چه انتظاراتی از تغییرات اعمال‌شده دارید؟ بازی جدید این استودیو تا چه حد شما را راضی نگه خواهد داشت؟

آخرین اخبار بازی را از رسانه پی‌اس‌ارنا دنبال کنید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =