جمعه , می 17 2024

گزارش: مایکروسافت به لطف پلیرهای پلی استیشن کاربران فعال بیشتری نسبت به سونی دارد

[ad_1]

روز گذشته، گزارشی منتشر شد مبنی بر آن که شرکت الکترونیک آرتس ناشر برتر و پرطرفدار ایکس باکس و پلی استیشن است و اکتیویژن بلیزارد در رتبه‌های بعدی قرار دارد. در گزارشی مشابه، شرکت آماری Ampere اعلام کرد که پلیرهای پلی استیشن باعث شده‌اند که مایکروسافت در زمینۀ کاربران فعال ماهانه، برتری پیدا کند.

به طرز غافلگیرکننده‌ای، با این که مایکروسافت نسبت به سونی سهم بسیار کوچک‌تری از بازار کنسولی را در اختیار دارد، اما کاربران فعال ماهانۀ آن در مقایسه با رقیب ژاپنی‌اش بیشتر است. بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی سازمان آماری و تحلیلی Ampere، در بازۀ سپتامبر ۲۰۲۲ تا فوریۀ ۲۰۲۳، سونی تنها یک بار توانست کاربران فعال بیشتری داشته باشد و آن هم مربوط به ماه نوامبر و بازۀ انتشار God of War Ragnarok است.

در بیانیه‌ای به وبسایت IGN، تحلیلگر Ampere متذکر شد که دلیل اصلی برتری مایکروسافت نسبت به سونی حول مبحث تعداد کاربران فعال ماهانه، تعداد بسیار زیاد پلیرهای بازی Minecraft روی پلی استیشن است، اثری که تحت مالکیت مایکروسافت قرار دارد. ۳۵ درصد مخاطبین بازی‌های مایکروسافت در حقیقت از طریق پلتفرم‌های پلی استیشن این عناوین را تجربه می‌کنند.

نظر شما در این باره چیست؟

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =