یکشنبه , می 19 2024

آینده‌ی مبهم فصل دوم سریال The Book of Boba Fett

[ad_1]

تمورا موریسون، ستاره‌ی سریال The Book of Boba Fett، نسبت به تولید شدن فصل دوم این سریال اصلاً خوشبین نیست.

تبلیغات

تمورا موریسون به تازگی در طی مصاحبه‌ای اذعان کرده است که علی‌رغم درخواست و علاقه‌ی تعداد زیادی از طرفداران فرنچایز جنگ ستارگان به این اثر، به دلیل وضعیت پیچیده‌ی تجاری صنعت سینما و تلویزیون پس از پاندمی کرونا، تولید فصل دوم این سریال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. وی در اینباره می‌گوید:

ما به تازگی از این وضعیت پاندمی خارج شده‌ایم و همه در صنعت کمی محافظه‌کارتر شده‌اند. الان مسائل بیش‌تر به این موضوع باز می‌گردد که چه کسی چه کاری را می‌خواهد انجام دهد و این کار چه قدر هزینه خواهد داشت. تمام طرفدارانی که تا به الان ملاقات کردم؛ مشتاقانه منتظر فصل دوم هستند؛ اما نمی‌دانم در نهایت چه رخ خواهد داد.

سریال The Book of Bobba Fett (کتاب بوبا فت) توسط جان فاورو خلق شده است. این سریال روایتگر داستان بوبا فت جایزه‌بگیز مشهور و فنک شند است که در تلاش هستند تا با ساقط کردن امپراطوری زیرزمینی جابا، جای او را در دنیای خلافکاران سیاره‌ی تاتویین را بگیرند. از بازیگران این سریال می‌توان به تمورا موریسون و مینگ-نا ون اشاره کرد.

فصل اول این سریال با نظر نه چندان مثبت منتقدان و طرفداران مواجه شد و در نهایت نتوانست نرخ بازدید مناسبی را برای دیزنی به ارمغان آورد و به آمارهای متوسط بسنده کرد. ترکیب این دو عامل احتمالاً باعث قرار گرفتن آینده‌ی این سریال در هاله‌ای از ابهام شده است.

منبع: مووی وب

تبلیغات
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =