یکشنبه , می 19 2024

تاریخ انتشار و جزئیات Modern Warfare 3 و Warzone Season 1

[ad_1]

Call of Duty در حال آماده شدن برای اولین فصل کامل Modern Warfare 3 است. در اینجا همه اعلان‌های اصلی برای به‌روزرسانی آینده، از جمله نقشه‌های جدید برای حالت چند نفره 6v6، ماموریت‌های بیشتر زامبی‌ها و نقشه جدید Warzone آمده است.

 

زمان شروع فصل 1 بازی  Call of Duty

فصل 1 بازی Modern Warfare 3 احتمالاً در 6 دسامبر ارائه می‌شود. این به روز رسانی‌ها معمولاً در ساعت 9 AM PT/ 12 PM BST در همه سیستم عامل‌ها پخش می‌شوند.

 

از فصل 1 چه انتظاری داریم؟

فصل اول Modern Warfare 3 و Warzone شامل یک بتل پس جدید برای ارتقاء سطح و باز کردن سلاح‌ها و لوازم بیشتر می‌شود. پاس‌های فصلی معمولا شامل حداقل یک اپراتور و دو اسلحه DLC هستند.

فصل‌های جدید Call of Duty معمولاً شامل رویدادهای فصلی و چالش‌های بیشتر می‌شود و با فصل تعطیلات آینده، ممکن است رویدادی با موضوع زمستان یا کریسمس برگزار شود. دیتا ماینرها همچنین پیشنهاد می‌کنند که این فصل می‌تواند به طور بالقوه شامل یک کراس اوور با The Walking Dead و اپراتورهای Rick Grimes و Michonne باشد.

 

بازی Modern Warfare 3

کل مجموعه نقشه در زمان راه اندازی نقشه‌های بازسازی شده از Modern Warfare 2 اصلی بود. اکنون، فصل 1 قرار است نقشه‌های جدید 6v6  را اضافه کند. دو مورد از اینها، Meat و Greece، در اولین نگاهی که توسط Activision  به اشتراک گذاشته شده است، قابل مشاهده است. همچنین اگر علاقمند به آشنایی با تمام سلاح های Modern Warfare 3  با جزئیات هستید روی لینک کلیک کنید.

علاوه بر این نقشه‌های جدید، Gunfight  نیز در حال بازگشت است که مود 2v2 بازی Call of Duty روی نقشه‌های کوچک است.  map pool برای این حالت شامل یک نقشه کاملاً جدید Gunfight به نام Training Facility خواهد بود.

در ساید زامبی‌ها، فصل 1 قرار است خط داستانی را با یک دروازه مرموز جدید برای بررسی توسعه دهد. چالش‌های Dark Aether Rifts  اضافه می‌شود و دسته جدیدی از acquisition schematics منحصربه‌فرد که بازیکنان می‌توانند قفل آن را باز کنند، اضافه خواهد شد. V-R11 Wonder Weapon نیز از نسخه اصلی Call of Duty: Black Ops بازگشته است.

 

منطقه جنگی (Warzone)

Modern Warfare 3 به طور کامل با Warzone در فصل 1 ادغام می‌شود و نقشه Urzikstan را جایگزین Al Mazrah می‌کند. Urzikstan دارای 11 نقطه جالب نامگذاری شده است و نقشه در حال حاضر برای بازی در Zombies MW3 در دسترس است. مسیرهای جدیدی برای حرکت در Warzone با قابلیت‌هایی مانند زیپ‌لاین‌های افقی و قطار قابل رانندگی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، یک Gulag جدید برای Urzikstan وجود دارد. این عرصه جدید دارای مقداری تصادفی سازی است، زیرا یک نسخه شبانه وجود دارد که در آن بازیکنان عینک دید در شب را دریافت می‌کنند.

بازی یک نسخه شبانه دارد که در آن بازیکنان عینک دید در شب را دریافت می‌کنند.

در راه اندازی فصل 1، Urzikstan  برای هر دو حالت Battle Royale و Plunder قابل بازی خواهد بود و به نقشه‌های Vondel و Ashika Island Resurgence می‌پیوندد.

Modern Warfare 3 اخیراً به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است تا بالانس سلاح، نرفینگ تفنگ‌های تهاجمی و تقویت اسلحه‌ها را در کلاس submachine gun فراهم کند. علاوه بر این، Sledgehammer Games  اعلام کرده است که تغییرات بیشتری در راه است، از جمله stamina bar برای حالت چند نفره.

[ad_2]
منبع iranmojo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =