پنج‌شنبه , می 9 2024

بازی Under The Waves روایتگر غم و اندوهی فراوان از یک غواص است

بازی Under The Waves اثری جدید با برخورداری از داستانی ایده آل بوده که قرار است شما را در داستانی عاشقانه و غم انگیز جای دهد که برپایه آن باید شاهد انزوای عمیق شخصیت اصلی تا رهاسازی آن از مشکلات و افکار قدیمی باشید.

همانطور که کم و بیش با بخشی از بازی آشنا شدید لازم به ذکر است بدانید که بازی Under The Waves از سوی استودیو Parallel Studio در دست توسعه قرار داشته و شرکت Quantic Dream تصمیم دارد بازی را در زمان مشخصی که در ادامه به آن اشاره شده است منتشر نماید. طراحی دیدنی و گیم پلی پویا سبب خواهد شد تا با محصول خوبی سروکار داشته باشید که برای سرگرمی شما به مزیت های بسیاری متوسل شده است. در ادامه این مطلب پلازا و با پایان معرفی بازی Under The Waves به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

فهرست مطالب

بازی Under The Waves

در توضیحات فوق به بخشی از خط داستانی بازی Under The Waves و اطلاعات ناشر و سازنده اشاره شد اما نکته ای که هرگز نباید فراموش کنید سطح داستانی بالا و عاشقانه بازی بوده که ممکن است روی شما تاثیر منفی داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد میشود قبل از حضور در بازی حسابی فکر کنید زیرا اگر چند مرحله ابتدایی بازی را پشت سر بگذارید، رهایی و دل کندن از دیگر مراحل برایتان دشوار خواهد بود. جهت بررسی بیشتر بازی با ما همراه باشید.

بررسی بازی Under The Waves

بازی زیر امواج محصولی جدید و جذاب از استودیو بازی سازی Parallel Studio بوده که قرار است شرکت Parallel Studio بازی را منتشر نماید. استفاده از داستان عالی و گیرا سبب خواهد شد تا در این بازی شاهد یک گیم پلی پویا و سرگرم کننده باشید. داستان از جایی آغاز می‌شود که شخصی به نام استن که یک غواص حرفه‌ای بوده تصمیم می گیرد تا در دریای شمال به دنبال پایان دادن به ماموریتی طولانی و حماسی باشد.

بازی Under The Waves

ماموریتی که برای پایان دادن به فقدان زندگی شخصی اش راه اندازی شده است. داستان بازی در سال ۱۹۷۰ جریان داشته که استن تصمیم می گیرد برای رها شدن از نامه های عاشقانه و رویدادهای عاشقانه که در گذشته جریان داشته به اعماق دریا سفر کند. در این ماجراجویی شما شاهد داستانی گویا و مهیج خواهید بود که در این بین قرار است شما را با صحنه های بصری و سینمایی بسیار خوبی مواجه کند.

همچنین بخوانید :

شبیه سازی گیاهان موجود در اعماق تغییر و یا غارهای دریایی و مخروبه های به جا مانده از غرق شدن کشتی ها می تواند شما را با یکسری آثار کاملاً هنری و جذاب مواجه کند که برای بازگشت به حس و حال اولیه شخصیت اصلی بازی حاضر به انجام هر اقدامی خواهید بود. انزوای موجود در اعماق دریا می تواند به طور واضح روی شما تاثیر داشته باشد زیرا همانطور که گفته شد شرکت توسعه دهنده بازی برای افزایش سطح گیم پلی به بخش های بسیاری به خصوص هوش مصنوعی روی آورده است.

حضور هوش مصنوعی در ساختار بازی میتواند انعکاس روان تر و عمق داستانی غوطه وری را برای شما به همراه داشته باشد. در طول سفر شاهد لحظات محصور کننده بسیاری خواهید بود که به جرات می توان گفت تنها راه خارج سازی استن از مسیر شکسته ای بوده که در آن گرفتار شده است. طراحی دیدنی بازی یکی دیگر از مزیت هایی بوده که می‌توان به آن اشاره داشت. گرافیک دیدنی در کنار صداگذاری عالی به شما این امکان را میدهد تا با یک بازی کاملا گرافیکی و باکیفیت سر و کار داشته باشید.

بازی Under The Waves

همانطور که تا به اینجای مقاله متوجه شدید شخصیت های بازی Under The Waves تنها یک نفر بوده و دیگر اجزای آن را عمق اقیانوس ها و حیوانات دریایی تشکیل میدهند که این گیم پلی نواورانه تا حدودی میتواند جدید و جذاب باشد.

همچنین بخوانید :

تمامی محیط های بازی به شکل منحصر به فرد و پر رمز و راز طراحی شده‌اند که در این زمینه شاهد سیستم های یکپارچه سازی شده با سیستم عامل های مختلفی که مبتنی بر ژانر علمی تخیلی و فانتزی هستند خواهید بود. بی‌تردید حضور مزیت‌های این سبک ها می‌توانند روند اجرای بازی را به شکل بهتری برایتان تداعی کنند. همین امر عاملی خواهد بود تا گیم پلی بازی Under The Waves تحت تاثیر ویژگی های بسیاری قرار گیرد و روی داستان بازی Under The Waves نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. جهت آشنایی با دیگر ویژگی‌های بازی در ادامه می توانید با ما همراه باشید.

تاریخ عرضه بازی Under The Waves

اطلاعات بدست آمده نشان دهنده آن بوده که قرار است بازی در تاریخ 7 شهریور 1402 روانه بازار شود که میتوانید تا زمان عرضه صبوری کنید و از نظرات کاربران و منتقدین برای آشنایی بهتر با بازی استفاده نمایید.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 18 =