پنج‌شنبه , می 16 2024

بازی Death Stranding رایگان شد – مستر گیمرز

[ad_1]

باز هم بازی رایگان از اپیک گیمز. اینبار بازی Death Stranding رایگان شد .با  مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین تا جزئیات این خبر رو بررسی کنیم.

 

بازی ها مخصوص کامپیوتر هستن و برای دانلود باید یا از طریق سایت و یا نرم افزار اپیک گیمز وارد بشین

 

 

بازی Death Stranding رایگان شد

فروشگاه Epic Games به تازگی فروش Epic Mega خود را آغاز کرده است، و در طول این رویداد Epic Games بازی‌های رایگان اهدا می‌کند و به گیمرهای رایانه شخصی تخفیف‌های سنگینی را برای بسیاری از  بازی رایانه شخصی خود ارائه می‌دهد. این هفته، فروشگاه اپیک گیمز نسخه‌های رایگان بازی Death Stranding را به گیمرهای رایانه‌های شخصی و ۲۵ درصد تخفیف برای تمام عناوین بالای ۱۴.۹۹ پوند اهدا می‌کند.

فروشگاه اپیک گیمز علاوه بر تخفیف ۲۵ درصدی کوپن Epic خود، به گیمرهای رایانه شخصی جوایز Epic Rewards نیز ارائه می دهد که به گیمرهای رایانه شخصی اجازه می دهد تا از خریدهای واجد شرایط به عنوان بخشی از خریدهای آینده از طریق «موجودی پاداش» خود، ۵ درصد سود دریافت کنند. این جوایز ۱۴ روز پس از خرید اولیه گیمرها در دسترس خواهد بود و به مدت ۲۵ ماه پس از اعطا در دسترس خریداران خواهد بود.

Death Stranding تا ۲۴ می (۴ خرداد)به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس خواهد بود و شایان ذکر است که این پیشنهاد برای نسخه PC بازی Death Stranding است و نه نسخه گران قیمت Directors Cut بازی. تا ۱۵ ژوئن، ارتقاء Death Stranding’s Director’s Cut با قیمت ۴٫۴۹ پوند در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود که این ارتقا را ۵۰ درصد ارزان‌تر از قیمت معمولی می‌کند.

 

روش دانلود Death Stranding

برای ورود به سایت حتما از نرم افزار تغییر آی پی استفاده کنین. برای مراحل زیر هم باید حتما حساب کاربری داشته باشین

از طریق لینک  زیر به صفحه  بازی برید.

Ads MohiGame 1

Death Stranding

 

بعد از رفتن به صفحه  بازی روی دکمه Get  در هر صفحه کلیک کنید.

MrGamers DeathStrandingFree

 

سه گانه TOMB RAIDER رایگان شد

 

و بعد در صفحه باز شده Place orderرو بزنید.

بعد به لانچر اپیک گیمز برید و از قسمت library بازی رو دانلود کنید. البته هر وقت خواستین میتونید دانلودشون کنید چون بازی به لیست شما اضافه شده و تا همیشه برای شما هستن.

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به این گیم نیوز ” Shadow of the Tomb Raider رایگان شد ” زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

MrG insta following banner copy

[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =