دوشنبه , می 13 2024

۹ مبارزی که انتظار حضورشان را در بازی Mortal Kombat جدید داریم

با وجود تایید حضور بسیاری از کاراکترهای نام‌ آشنا در بازی مورتال کامبت ۱ اما همچنان جای خالی برخی از مبارزان قدیمی سری در آن دیده می‌شود که امید داریم آن‌ها را در ریبوت جدید دنیای Mortal Kombat ببینیم. همان‌طور که اخیرا حضور Asharh از بازی Mortal Kombat: Deception تایید شد، منتظر حضور تایید این ۹ کاراکتر لیست زیر هستیم:

Jade

۹ مبارزی که انتظار حضورشان را در بازی Mortal Kombat جدید داریم

Jade، از قدیمی‌ترین کاراکترهای سری Mortal Kombat است که در سال ۱۹۹۳ و در بازی مورتال کامبت ۲ برای اولین بار شاهد حضور وی بودیم. ناگفته نماند که او از مبارزان حاضر در سه‌گانه‌ی اخیر سری بود و تقریبا نقش مهمی را در داستان ایفا می‌کرد که یکی از آن‌ها، خدمت به عنوان قاتل شخصی برای شائوکان بود و به طور همزمان، ژنرال ارتش سرزمین ادنیا نیز بود. وی دارای یک شخصیت شوخ، وفادار، باهوش اما بی‌رحم است و توانایی‌ ویژه‌ای در دفع پرتابه‌های دشمن دارد. او البته یک رابطه‌ی دیگر نیز با کوتال کان داشت که در مسیر فرعی داستان مورتال کامبت ۱۱ به آن اشاره شد، اما تاکنون جزییات بیشتری از این موضوع نیافته‌ایم و منتظریم تا در ریبوت سری، او را ببینیم.

 

Sindel

۹ مبارزی که انتظار حضورشان را در بازی Mortal Kombat جدید داریم

سیندل نیز یکی از خاکستری‌ترین مبارزان دنیای Mortal Kombat است که اولین حضور وی در بازی مورتال کامبت ۳ و در سال ۱۹۹۵ اتفاق افتاد. او یک ملکه‌ی باشرافت بود که برای حفظ سرزمین خود در بازی سوم دست به خودکشی زد، اما در ادامه احیا شد و در بازی‌های بعدی سری شاهد یک کاراکتر منفی از او بودیم. با پیشروی به سمت بازی‌های بعدی، او مدام به شر نزدیک‌تر می‌شد، در نهایت و در بازی یازدهم، دیدیم که او در تمام این مدت در کنار شائوکان به توطئه گری می‌پرداخته و شرافت و علاقه‌ی او به صلح، تقریبا شبیه به یک شوخی بوده است. همین موضوع، باعث می‌شود تا طرفداران برای کاوش هر چه بیشتر در شخصیت وی، منتظر حضورش در ریبوت دنیای مورتال کامبت باشند و در این بین، از جزییات رابطه‌ی مادر دختری وی با کیتانا نیز سر دربیاوریم. همچنین برخی از گمان‌ها به حضور سیندل به عنوان یک مبارز Kameo اشاره دارند.

 

Bo’Rai Cho

۹ مبارزی که انتظار حضورشان را در بازی Mortal Kombat جدید داریم

Bo Rai Cho نیز به عنوان یکی دیگر از کاراکترهای خاطره انگیز سری، از گزینه‌های محبوب هواداران برای حضور در یک بازی Mortal Kombat است. او یکی از کمتر دیده شده‌ترین مبارزان سرزمین NeatherRealm است که با توجه سبک خاص مبارزاتی‌اش و همچنین جایگاه ویژه‌ای که در مربی‌گری برای لیو کانگ داشته، بسیاری انتظار حضور او را در ریبوت جدید مجموعه دارند. وی برای اولین بار در بازی Deadly Alliance به بازیکنان معرفی شد و سبک جالب و البته نامتعارفش برای دعوت حریف به مبارزه، جذابیت زیادی برای هواداران داشته است. از آن جایی که در ریبوت سری، هر کاراکتری داستان جدیدی را روایت خواهد کرد، حضور این استاد «مشت مست» نیز دور از انتظار نیست.

 

Fujin

۹ مبارزی که انتظار حضورشان را در بازی Mortal Kombat جدید داریم

فوجین با اولین حضور خود در بازی Mortal Kombat 4 و پس از آن، حضور در نقش‌های مکمل سری به طرفداران شناسایی شد. در مورتال کامبت ۱۱ بود که مشخص شد فوجین برادر ریدن است اما ریدن معتقد بود که او نمی‌تواند سازگاری لازم را در کنار دیگر مبارزان داشته باشد و با او در اختلاف بود. با این حال، احتمال حضور او در ریبوت سری چندان هم دور از انتظار نیست.

 

Onaga

۹ مبارزی که انتظار حضورشان را در بازی Mortal Kombat جدید داریم

اوناگا در بازی مورتال کامبت دسپشن به عنوان آنتاگونیست اصلی شناخته می‌شد، اما اکنون پس از انتشار چند بازی از سری به نظر می‌رسد باید شاهد حضور وی در ریبوت دنیای این مجموعه باشیم. این احتمال، درست پس از برگزاری تست استرس مورتال کامبت ۱ تقویت شد که در آن، دو لیو کانگ با یکدیگر روبرو می‌شوند؛ یکی از دیگری می‌پرسد که آیا اوناگا در خط زمانی آن‌ها حضور دارد؟ لیو کانگ دیگری پاسخ می‌دهد که «حضور دارد؟ او بر آن حکومت می‌کند!». البته نباید فراموش کرد که در بازی‌های قبلی سری نیز بارها به حضور اوناگا اشاره شده بود، اما شاید بتوان اکنون اطمینان بیشتری به حضورش پیدا کرد.

 

Hotaru

۹ مبارزی که انتظار حضورشان را در بازی Mortal Kombat جدید داریم

Hotaru یک مبارز شبه‌سامورایی است که برای اولین بار در مورتال کامبت: دسپشن حضور یافت و بعد از آن تقریبا اثری از وی یافت نشد. اخیرا حضور وی در برج جوکر دیده شد و در نهایت توسط League of Misunderstood Maniacs به قتل رسید و داستان، به مورتال کامبت ۱۱ منتهی شد. او زاده‌ی قلمرو Seido است و برخلاف همتای خود یعنی Havik، ترجیح می‌دهد تا زندگی منظمی را تجربه کند و از هرج و مرج به دور باشد. با تایید حضور Havik در مورتال کامبت ۱، بعید نیست که شاهد حضور Hotaru در داستان و نقطه‌ی مقابل وی باشیم.

 

Shinnok

۹ مبارزی که انتظار حضورشان را در بازی Mortal Kombat جدید داریم

شینوک تقریبا یکی از آنتاگونیست‌های همیشگی سری Mortal Kombat بوده که برای اولین بار در مورتال کامبت ۴ حاضر شد. او از آن زمان، تلاشی پایان ‌ناپذیر را علی‌رغم مردن در خطوط مختلف زمانی برای سلطه‌ بر دنیاهای چندگانه آغاز کرده است. البته پس از قتل وی توسط ریدن در بازی دهم سری و نبودش در تریلرهای ریبوت سری، حضورش بعید به نظر می‌رسد. اما باید توجه داشت که این ریبوت تازه آغاز می‌شود و فضا برای داستان گویی و دخالت دادن کاراکترهای دیگر نیز باز خواهد بود.

 

Taven

۹ مبارزی که انتظار حضورشان را در بازی Mortal Kombat جدید داریم

Taven کاراکتر اصلی حالت Konquest در بازی Armageddon بود که چندان توسط هواداران سری، جدی گرفته نمی‌شود. اما پوشش جذابش و همچنین پیشینه‌ی مبهم وی می‌تواند فرصت مهمی برای داستان سرایی نویسندگان ریبوت باشد تا با فصل جدیدی از زندگی وی، روبرو شویم. با احتمال حضور اوناگا، بعید نیست که شاهد حضور وی و البته برادر کمرنگش Daegon باشیم.

 

Kai

۹ مبارزی که انتظار حضورشان را در بازی Mortal Kombat جدید داریم

کای، یک مبارز آموزش دیده در کنار Liu Kang و Kung Lao است که مانند بازی Shaolin monk، حملاتی با پرتابه‌های آتش را انجام می‌دهد. البته که حضور وی از زمان بازی Armageddon دیگر میسر نبوده و نوشتن داستان حول سرگذشت وی اندکی سخت به نظر می‌رسد. اما بعید نیست که شاهد قرار گیری او در لیست مبارزان Kameo مورتال کامبت ۱ باشیم. شاید شاگرد لیو کانگ بودن وی، شانس خوبی برای حضور دوباره‌اش در بازی باشد اما در رقابت با دیگر مبارزان فرعی سری، کار سختی برای حضور دوباره دارد.


شما نیز به ما بگویید؛ انتظار حضور کدام کاراکتر را بیشتر از دیگر مبارزان دارید؟ فکر می‌کنید مبارزی از قلم افتاده که حضورش در ریبوت سری مهم باشد؟ در کامنت‌ها نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین مقالات بازی را در سایت پی‌اس ارنا بخوانید.

به مطالعه ادامه دهید:

شخصیت های بازی مورتال کمبت ۱ | تمام شخصیت‌ های تایید شده بازی MK 1

از بازی Mortal Kombat 1 چه خبر؟ | هرآنچه که از ریبوت جدید سری می‌دانیم


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پانزده =