سه‌شنبه , می 14 2024

زمانی که پلیرها در بازی Baldur’s Gate 3 گذارنده‌اند، تاکنون به بیش از 1225 سال رسیده است

طبق آماری که اخیرا استودیو Larian منتشر کرده است، بازی Baldur’s Gate 3 تاکنون بیش از ۱۲۲۵ سال تجربه شده است. این آمار تنها در طی یک هفته پس از انتشار بازی رقم خورده است.

استودیو Larian اخیرا آمار دقیقی از میزان تجربه‌ی بازی Baldur’s Gate 3 منتشر کرده است که در آن به جزییات مختلفی اشاره شده؛ در ابتدا باید گفت که بازی به میزان ۱۲۲۵ سال و آن هم در طی یک هفته توسط بازیکنان تجربه شده است. از سوی دیگر، محبوب‌ترین کاراکترهای اصلی انتخاب شده از سوی بازیکنان، Half-Elf و Human هستند و Elf نیز در رده‌ی سوم محبوب‌ترین کاراکترها قرار دارد. البته که Githyanki، کم‌ترین میزان محبوبیت را در میان کاراکترهای اصلی دارد.

در میان کلاس‌های انتخابی، Paladin و سپس Sorcerer و Warlock محبوب‌ترین کلاس‌های انتخاب شده توسط بازیکنان هستند. Monk ،Druid و Cleric نیز از کمترین محبوبیت ممکن در میان کلاس‌ها برخوردار هستند.

Gale و سپس Karlach و Astarion از جمله محبوب‌ترین کاراکترهای انتخاب شده توسط بازیکنان هستند؛ Lae’zel نیز از کمترین محبوبیت ممکن برای انتخاب برخوردار بوده است.

در ادامه، استودیو Larian به انتخاب‌های اخلاقی بازیکنان اشاره‌ای داشته است؛ در یک انتخاب اولیه، ۶۵.۱ درصد بازیکنان طرف خوب و ۳۴.۹ درصد طرف بد را انتخاب کرده‌اند. سگ اسکرچ بیش از ۷۵۰ هزار بار توسط بازیکنان نوازش شده است؛ همچنین ۱.۴ میلیون نفر از بازیکنان از طلسم Speak with the Dead و ۲.۴ میلیون نفر از بازیکنان از طلسم Speak with Animals استفاده کرده‌اند.

در نهایت، ۳۶۸ بازیکن توانسته‌اند تا بازی را در اولین هفته‌ به پایان برسانند؛ بازیکنان بازی در مجموع بیش از ۸۸ سال برای خلق کاراکترها وقت گذرانده‌اند، به طوری که نزدیک به ۱۰ درصد از بازیکنان حداقل یک ساعت را با ساخت دقیق کاراکتر وقت گذرانده‌اند.

بازی Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون برای کاربران PC در دسترس است و در تاریخ شش سپتامبر (۱۵ شهریور) به پلی استیشن ۵ می‌آید؛ البته هنوز خبری از تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی برای کنسول ایکس باکس سری نیست.

آخرین اخبار بازی را در سایت پی‌اس ارنا بخوانید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + بیست =