دوشنبه , می 20 2024

کمپانی سونی تاریخ اکران چند فیلم خود را به تاخیر انداخت

[ad_1]

اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوودی در اعتراض به دستمزد خود، باعث شده تا تاریخ اکران چند فیلم آینده‌ی کمپانی سونی یعنی Kraven the Hunter ،Ghostbusters: Afterlife و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse به تعویق بیفتد.

اعتراضات نویسندگان و بازیگران هالیوودی باعث شده تا روند ساخت بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های مطرح آمریکایی به تعویق بیفتد و باید دید تا چه زمانی باید منتظر اکران فیلم‌های جدید ماند.

کمپانی سونی نیز در این بین، فیلم‌های مهمی را برای اکران در برنامه‌ی خود داشت که اکنون مجبور به تعویق تاریخ اکران آن‌ها شده است؛ فیلم Kraven the Hunter به جای تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر)، روز ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) اکران خواهد شد. انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز به جای ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در تاریخی نامشخص اکران خواهد شد. مشخص نیست که کمپانی سونی چه تاریخی برای نمایش این انیمیشن در نظر خواهد داشت. همچنین اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife که برای کریسمس امسال در نظر گرفته شده بود به تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) موکول شد.

در میان انبوهی از فیلم‌ها و سریال‌هایی که روند تولید آن‌ها لغو شده است، می‌توان به فیلم Poor Things کمپانی دیزنی و البته فصل چهارم سریال ویچر با بازی لیام همسورث اشاره کرد؛ تولید این فصل از سریال ویچر به سال ۲۰۲۴ موکول شده است.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 6 =