یکشنبه , می 19 2024

ساخت بازی Lies of P رسما تمام شد

[ad_1]

استودیو Neowiz که به عنوان توسعه دهنده بازی Lies of P شناخته می‌شود، از اتمام ساخت این اثر مورد انتظار خبر داد. این ویدیو گیم سولزلایک که شباهت غیرقابل انکاری به بازی Bloodborne دارد، در حال حاضر گلد شده و آماده است تا در زمان در نظر گرفته شده منتشر شود.

بازی Lies of P که در چند وقت اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، فاصله زیادی تا انتشار ندارد. در واقع این بازی در تاریخ 28 شهریور 1402 به عرضه می‌رسد تا گیمرها بتوانند به تجربه آن بپردازند. حال اگر جزو مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس هم محسوب می‌شوید، می‌توانید در همان روز اول عرضه به دانلود و تجربه اثر مورد بحث بپردازید.

به هر حال، استودیو کره‌ای Neowiz در مقام توسعه دهنده، به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Lies of P رسما گلد شده و آماده انتشار در ماه سپتامبر است. این خبر خوبی برای طرفداران زیرسبک سولزلایک محسوب می‌شود، به خصوص برای اینکه لایز آف پی پیش از این و در ماه ژوئن تاخیر خورده بود. اما ظاهرا حالا شرایط خوب و آرام به نظر می‌رسد تا سازندگان بتوانند در کامل آرامش و به دور از فشارها، روی پولیش این اثر کار کنند.

هنگامی که بازی Lies of P در دسترس قرار گیرد، گیمرها را در قالب شخصیت پینوکیو قرار می‌دهد. اگر تصاویر تاریک و جدی بازی را دیده‌اید باید بگوییم که تردید نکنید، چرا که منظور همان پینوکیو معروف همیشگی است. اما این نسخه از پینوکیو با آنچه که در آثار شرکت دیزنی دیده‌ایم تفاوت‌های عمده‌ای دارد و بیش‌تر از هر چیزی، حس و حال بازی Bloodborne و شهر یارنام را تداعی می‌کند.

بازی Lies of P

بازی Lies of P گلد شده است

داستان این بازی در شهری با نام کِرَت جریان دارد که انگار از درون پوسیده و درگیر آشوب‌های مختلفی شده است. حال در این میان پینوکیو که شخصیت اصلی بازی محسوب می‌شود، باید از خیابان‌های ترسناک و خطرناک شهر کرت عبور کند و به دنبال راهی برای نجات باشد. با توجه به اینکه بازی مورد بحث حسابی از بلادبورن الهام می‌گیرد، انتظار می‌رود که داستان سرایی پیچیده‌ای باشد که برای فهم آن، باید به مطالعه و بررسی محیط و آیتم‌ها بپردازید.

ا کنون چندین دمو قابل تجربه از بازی Lies of P در دسترس قرار گرفته که همگی آن‌ها، حسابی گیمرها را تحت تاثیر قرار داده‌اند. یکی از این دموها که حدودا پنج ساعت طول می‌کشد، از یک سولزلایک خود خبر می‌دهند که می‌تواند طرفداران استودیو FromSoftware را تا حدودی راضی نگه دارد. اما در کنار تمامی این بحث‌ها، دیدن نسخه تاریک و افسرده دنیای پینوکیو نیز جذابیت خاص خود را دارد.

بازی Lies of P در تاریخ 28 شهریور 1402 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد. اگر هم به تهیه نسخه دیلاکس بازی پرداخته باشید، می‌توانید حدود 72 ساعت زودتر به سراغ آن بروید.

نظر شما در مورد اتمام روند ساخت بازی Lies of P چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: ComicBook

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 18 =