دوشنبه , می 20 2024

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی دو غریبه + [خلاصه داستان و زمان پخش]

[ad_1]

بیوگرافی بازیگران سریال دو غریبه محصول کشور ترکیه را در ادامه بخوانید. Iki Yabanci با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز به زودی از شبکه فاکس پخش خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران سریال دو غریبه

بازیگران سریال ترکی دو غریبه چه کسانی هستند؟ تا کنون تهیه‌کنندگان این سریال، که از شبکه فاکس ترکیه نمایش داده خواهد شد، با هانده ارچل و بوراک دنیز قرارداد بسته‌اند.

هانده ارچل در سریال دو غریبه همبازی پارتنر سابقش، بوراک دنیز می‌شود. بوراک و هانده در سریال رمانتیک کمدی “عشق حرف حالیش نمیشه” همبازی بودند. این سریال ابتدا قرار بود با نام غریبه درونم (İçimizdeki Yabanci) نمایش داده شود، اما نام آن به دو غریبه (İki Yabanci) تغییر پیدا کرد. فیلمبرداری سریال از اسفندماه آغاز می‌شود و به زودی از شبکه Fox نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان سریال ترکی دو غریبه

آغاز فیلمبرداری سریال جدید بوراک دنیز و هانده ارچل

Hande Erçel (هانده ارچل)

بازیگران سریال ترکی دو غریبه
بیوگرافی بازیگران سریال دو غریبه

Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و هم‌زمان با بازی در سریال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت عنوان زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

او بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد و در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای یک خواهر به نام غمزه است که در سال ۲۰۱۹ ازدواج کرد و در اواخر سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به دنیا آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند. مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. متاسفانه طبق خبرها خواهرزاده هانده ارچل هم درگیر این بیماری هست و امیدواریم هر چه زودتر صحت پیدا کند.

هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم به ایفای نقش می‌پردازد. در این فیلم هانده با بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای مشهوری همبازی است که می‌توان به پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، ابراهیم چلیکول و حسام منظور اشاره کرد. این فیلم داستان مولانا و شمس تبریزی را روایت کرده و هانده در آن نقش دختری به نام کیمیا را بازی می‌کند. همچنین شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را برعهده دارند.

Burak Deniz (بوراک دنیز)

بازیگران سریال ترکی دو غریبه
بیوگرافی بازیگران سریال دو غریبه

بوراک دنیز متولد ۱۷ فوریه در ۱۹۹۱ در استانبول است. او تنها فرزند خانواده بود. در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد. او از دانشگاه چاناک قلعه در رشته تاریخ هنرفارغ التحصیل شده‌است.

وی دو سال پیاپی نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه (جشنواره ای که با رای مردم برگزیدگان آن مشخص می‌شوند) شد. در سال ۲۰۱۷ در بخش بهترین بازیگر کمدی/رمانتیک برای سریال عشق حرف حالیش نمیشه و در سال ۲۰۱۸ در بخش بهترین بازیگر درام برای سریال حکایت ما نامزد کسب جایزه شد.

دیلان دنیز در فیلم سینمایی جدید بوراک دنیز با نام “بمان : Kal”، نقش دوست دختر او را بازی کرده بود. این فیلم سینمایی داستانی عاشقانه دارد؛ زمانی که کاراکتر دیلان، کاراکتر بوراک را ترک می‌کند، بوراک دچار افسردگی شدید می‌شود.

سریال های ترکی با بازی بوراک دنیز غالبا در ژانر درام عاشقانه هستند و اکثرا مخاطبان بسیاری دارند. “داستان ما”، “عشق‌های نیمه تمام” و “عشق حرف حالیش نمیشه” از جمله سریال‌های محبوب بوراک دنیز هستند.

Feridun Düzağaç (فریدون دوزآغاچ)

بیوگرافی بازیگران سریال دو غریبه
بیوگرافی بازیگران سریال دو غریبه

فریدون دوزاغاچ (متولد 10 اکتبر 1968) خواننده و ترانه سرای موسیقی راک ترکی است که معمولاً به خاطر آهنگ‌های بدبینانه و مالیخولیایی خود شناخته می‌شود. دوزاغاچ یک بازیگر حرفه ای نیست. اما در چند فیلم و سریال بازی کرد. فعالیت موسیقی خود را با تشکیل گروهی به نام “TINI” (“TONE”) در مرسین در حین تحصیل در دانشگاه آغاز کرد.

جامع‌ترین فهرست بهترین سریال های ترکی + [2023 و تمام دوران]

این گروه در سال 1988 تشکیل شد و فریدون دوزاغاچ خواننده این گروه متشکل از پنج نوازنده بود. سایر اعضای گروه از همکلاسی‌های فریدون بودند. اولین آهنگی که فریدون سرود “لاوینیا” بود که در اصل توسط شاعر معروف ترک اوزدمیر آصاف سروده شد. در سال 1990 دوزاغاچ و 13 همکلاسی‌اش کتابی به نام «اولین باد» نوشتند که حاوی اشعار بسیاری بود.

هزار و یک شب، شب ساعت 11:45، عاشقی، درمان و پرتره زیبایی، از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که فریدون در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

Cem Davran (جم داوران)

بیوگرافی بازیگران سریال دو غریبه
بیوگرافی بازیگران سریال دو غریبه

محرم جم داوران (زاده 3 مارس 1964، استانبول) بازیگر و مجری اهل ترکیه است. پدرش، مهمت داوران، سال‌ها رئیس لوازم جانبی تئاتر شهر بود. او از گروه مهندسی برق دانشگاه فنی یلدیز فارغ التحصیل شد.

جامع‌ترین فهرست بهترین فیلم های ترکی + [2023 و تمام دوران]

کاراکمیک فیلملر، مدرسه ما، بابام مردود شد، هشت روز، تعریف عشق، دو غریبه و … از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که جم داوران در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

Gülçin Hatihan (گلچین هاتیهان)

بیوگرافی بازیگران سریال دو غریبه
بیوگرافی بازیگران سریال دو غریبه

Gülçin Hatıhan (زادهٔ ۲۱ دسامبر ۱۹۷۲، استانبول) بازیگر تئاتر و سریال های تلویزیونی ترکی است. او در سال 1972 در استانبول به دنیا آمد. هاتیهان پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی، متوسطه و دبیرستان در استانبول، اولین تحصیلات خود را در تئاتر در مرکز هنری Müjdat Gezen دریافت کرد.

بعداً در تئاتر E.S.E.K که توسط گوخان سمیز تأسیس شده بود حضور داشت. هاتیهان که به مدت 10 سال در نیویورک زندگی کرد و در مارس 1999 به آنجا رفت، اولین نمایش موزیکال ترکی را در برادوی کارگردانی کرد. او رئیس هیئت اجرایی تئاتر در BASAD (انجمن هنرمندان باکرکوی) و مدرس کلاس آمادگی هنرستان است.

از سال 1383 به طور همزمان با بازیگری کارگردانی می کند. او کارگردان موزیکال های ترکی است که برای اولین بار در برادوی روی صحنه رفت. (Hiseli Wonders Kumpanyası، 2009، Beacon Theatre، NY) او همچنان در ترکیه کارگردانی می کند. آخرین نمایش او تلویزیون جمهوری است که در تئاتر شهرداری باکرکوی اجرا شد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =