جمعه , می 17 2024

اکتیوژن وارزون موبایل را جایگزین کالاف دیوتی موبایل خواهد کرد !

[ad_1]

به تازگی خبری جالب در مورد جایگزین شدن وارزون موبایل با کالاف دیوتی موبایل در رسانه ها پخش شده که گویا توسط شرکت اکتیوژنتایید شده است.

Call of Duty: Mobile یک بازی رایگان آنلاین بود که توسط استودیو Timi بوده و در سال 2019 برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون در بازار منتشر شد. بنابر گزارشات اکتیویژن، این عنوان تا بهار سال 2022 توسط 650 میلیون بازیکن دانلود شده بود. همچنین پس از انتشار در چین این عنوان موفق شد که یک سال حتی بیشتر از 1 میلیارد دلار برای اکتیویژن درآمد کسب کند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ آغاز فصل هشتم Call of Duty Mobile

تاریخ انتشار احتمالی Call of Duty 2023 فاش شد !!!

جایگزین شدن وارزون موبایل با کالاف دیوتی موبایل

با این وجود مایکروسافت و اکتیویژن برنامه دارند که با وارزون موبایل، جای Call of Duty: Mobile را بین بازیکنان بگیرند. Warzone Mobile در سال 2023 به بازار عرضه می‌شود و چهار استودیو مختلف در توسعه آن نقش دارند که شامل اکتیویژن شانگهای، Beenox، دیجیتال لجندز و سالید استیت می‌شوند.

جایگزین شدن وارزون موبایل با کالاف دیوتی موبایل
جانشینی وارزون موبایل با بازی کالاف دیوتی موبایل

جانشینی وارزون موبایل با بازی کالاف دیوتی موبایل

از طرف دیگر بخشی از درآمد Call of Duty: Mobile به کمپانی تنسنت تعلق دارد، چونکه استودیو Timi جزئی از غول چینی محسوب می‌شود. موفقیت‌ این بازی برای مایکروسافت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این شرکت طی ماه‌های گذشته بارها اعلام کرده که هدف آن‌ها از خرید اکتیویژن بلیزارد، افزایش سهم خود در بازار موبایل گیمینگ بود.

سرنوشت خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت هنوز مشخص نیست و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هجده =