پنج‌شنبه , می 9 2024

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند

برخی از انیمیشن‌ها منتشر شدند تا بتوانند برای کودکان باشند اما برخی دیگر بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند شدند

برنامه‌های انیمیشنی و لایو اکشن کودکان، لحظات بسیار وحشتناکی دارند و در این نوشتار، هشت تا از ترسناک ترین برنامه کودک های سریالی که مملو از وحشت، عمدی یا غیر عمدی، هستند وجود دارد.

اگرچه برنامه‌های کودکان و خانواده به رمانتیک بودن معروف هستند، هشت تا از برترین انیمیشن های سریالی ترسناک در اولین اکرانشان وحشت‌های زیادی داشتند. چه این تصاویر هولناک عمدی باشند یا نه، این نمایش‌ها نسل‌های بچه‌ها را تحت تأثیر قرار داده است، و این اولین باری می‌باشد که بسیاری از کودکان با وحشت واقعی مواجه می‌شوند. در حالی که این هشت نمایش برنامه کودک های وحشتناک سریالی هستند، تا سال‌ها، ژانرها و رسانه‌های مختلف را در بر می‌گیرند، اما همه آن‌ها ترس‌های بسیار ترسناکی مشترک دارند.

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند

انیمیشن های برتر ترسناک برنامه کودکی

شما می‌توانید فهرست بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند
ترسناک ترین برنامه کودک های سریالی

در حالی که بسیاری از بچه‌ها برای تماشای محبوب‌ترین فیلم‌های اسلشر خیلی کوچک هستند، برخی از برنامه‌های تلویزیونی می‌توانند به همان اندازه فیلم‌های ترسناک برای آن‌ها وحشتناک باشند. نمایش‌هایی مانند Invader Zim و The Grim Adventures of Billy & Mandy روی ترانه‌های ترسناک محبوب بازی کرده‌اند، در حالی که سایر برنامه‌ها فقط قسمت‌های ترسناک ناخواسته را به نمایش گذاشته‌اند.

The Marvelous Misadventures Of Flapjack

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند
برترین انیمیشن های سریالی ترسناک

نمایش سریال کلاسیک Cartoon Network، The Marvelous Misadventures of Flapjack به علت طنز سورئال، خط داستانی حواس پرت و طراحی شخصیت‌های فاحش معروف است. با این حال، The Marvelous Misadventures of Flapjack کابوس‌های واقعی دارد، به‌ویژه در قسمت چه کسی گربه‌ها را از خانه کیف قدیمی رها کرد؟ این اپیزود یک نمای نزدیک واقع‌گرایانه از یک گربه با حدقه‌های خالی چشم و دندان‌های تیز دارد و تصویر در ذهن بینندگان سوزانده می‌شود.

به طور کلی، نمایش مملو از هیولاهای دریایی وحشتناک، شخصیت‌های ناراحت کننده، تصاویری عجیب و غریب، و نکات داستانی آزاردهنده‌ای مانند زن آب نباتی بی جان دکتر باربر است.

Adventure Time

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند
برنامه کودک های وحشتناک سریالی

دنیای وسیع سریال Cartoon Network’s Adventure Time و اسپین‌آف‌های مختلف آن، دنیایی بسیار پرمعنا را ایجاد کرده است، که این سریال توسط شخصیت‌های وحشتناکی پر شده است. شرور اصلی فرنچایز ، The Lich، یک شیطان شاخدار با بازوهای اسکلتی و چهره‌ای پوشیده از گوشت پوسیده است که تا حد زیادی در تضاد با جلوه‌های ویژه با مضمون آب نباتی از Adventure Time است.

Adventure Time همچنین دارای اپیزودهایی است که حول محور شیاطین ، زامبی‌ها ، خون آشام‌ها و موارد دیگر می‌چرخد ​​که همگی برای ایجاد ترس در بینندگان جوان سریال طراحی شده‌اند. با این حال، شخصیت‌ها و هیولاها ترسناک‌ترین چیزهای Adventure Time نیستند.

همانطور که سریال پیش می‌رود، نشان می‌دهد که سرزمین اوو از Adventure Times در واقع یک سرزمین بایر پسا آخرالزمانی است، و سریال مدت‌ها پس از اینکه یک بمب هسته‌ای زمین را نابود کرد، روایت می‌شود. این طرح جنگ هسته‌ای سطحی از وحشت وجودی را به داستان Adventure Time اضافه می‌کند، با چیزهایی مانند داستان غم انگیز Ice King و بقایای زمین قبل از جنگ قارچ که دائماً تأثیرات وحشتناک یک درگیری هسته‌ای را به بینندگان یادآوری می‌کند.

محیط پسا آخرالزمانی برای اولین بار در قسمت هشتم اشاره شد، به این معنی که از همان ابتدا بخشی از زمان ماجراجویی بوده است.

Gravity Falls

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند
انیمیشن های برتر ترسناک برنامه کودکی

Gravity Falls به دلیل آزمایش محدودیت‌های مجاز در کانال دیزنی شناخته شده بود، به این معنی که نمایش مرموز با برخی از تصاویر واقعاً وحشتناک کنار رفت. Gravity Falls دارای دارایی‌ها، تغییر شکل‌دهنده‌ها، زامبی‌ها و صحنه‌ای طولانی از صحبت کردن سرهای سوار شده حیوانات مرده در حین ریختن خون از دهان آنها است.

بیل سیفر، شرور اصلی Gravity Falls، به معنای واقعی کلمه یک شیطان بین‌بعدی است که با چرخاندن صورت مردی به بیرون، قدرت خود را نشان می‌دهد، که صحنه‌ای وحشتناک و غیرمنتظره برای نشستن است. در حالی که Gravity Falls تنها دو فصل داشت، اما در 40 قسمت خود وحشت زیادی را به همراه داشت.

Are You Afraid Of The Dark

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند
بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند

سریال گلچین لایو اکشن نیکلودئون آیا از تاریکی می‌ترسی، اولین سری از این لیست است که در ژانر وحشت تعلق دارد و واقعاً مطابق با آن است. در هر قسمت، گروهی از بچه‌ها به نام انجمن نیمه‌شب (The Midnight Society) حضور دارند که داستان ترسناکی را در اطراف آتش نشان می‌دهند که برخی از این قسمت‌ها کابوس‌های مطلق هستند.

نماد نمایش داستان از گریمر مخوف آیا از شناخته شده‌ترین قسمت ترسناک تاریکی می‌ترسید، اما این مجموعه همچنین دارای مجموعه‌ای از اپیزودهای وحشتناک دیگر مانند داستان جنون نیمه شب، The Tale of the Midnight Madness است.

Over The Garden Wall

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند
بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند

Over the Garden Wall یک مینی سریال ترسناک انیمیشن از Cartoon Network می‌باشد که نمایش آن تا به امروز همچنان ترسناک است. در این نمایش سورئال، الیجا وود، کریستوفر لوید، و دیگر بازیگران برجسته حضور دارند و مجریان معتبر از اجرای آوازی خود برای آزار بینندگان استفاده می‌کنند.

نمایش بسیار جوی است، اما چیزهایی مانند مترسک غول پیکر، پاتسفیلد، و لورنا تسخیر شده هنوز هم می‌توانند ترس‌های جدی ایجاد کنند. حتی انسان‌های معمولی در سریال مانند خاله ویسپرز و مرد جنگلی به‌طور غیرقابل انکاری ترسناک هستند و به نظر می‌رسد که ممکن است خطرناک‌تر از موجودات واقعی جنگل باشند.

ترسناک‌ترین قسمت Over the Garden Wall، شرور اصلی آن است. این هیولای ناراحت کننده که با نام The Beast شناخته می‌شوند، در بیشتر سریال‌ها در سایه باقی می‌ماند و دو شخصیت اصلی را آزار می‌دهد. فانوس هیولا درخششی شوم از خود ساطع می‌کند و این موجود را بیش از پیش ناراحت می‌کند.

با این حال، سرانجام مشخص شد که The Beast بر اساس موجودی اسطوره‌ای به نام Wendigo ساخته شده است و تصویر آن در دید کامل کاملاً وحشتناک می‌باشد. این موجود دارای چشمان خالی و درخشان، شاخ، بازوهای لاغر و دهانی سیاه است. با این حال، وحشتناک‌ترین قسمت این است که هیولا با چهره‌های کشیده و درهم پوشیده شده است، که یادآور وحشت جونجی ایتو است.

Goosebumps

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند
بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند

Goosebumps همچنین یک مجموعه گلچین اکشن ترسناک است که بر اساس مجموعه کتاب‌های RL Stine ساخته شده است. برخی از قسمت‌ها ترسناک‌تر از بقیه هستند.

بگو پنیر و بمیر، مراقب آرزوت باش و شب آدمک زنده دوم، همگی فوق‌العاده ترسناک هستند. با این حال، Goosebump “The Haunted Mask” به دلیل ترسناکش چنان نمادین شده است که حتی برای بینندگانی که سریال را تماشا نکرده‌اند نیز شناخته شده است. این داستان ترسناک Goosebumps به یک داستان کلاسیک تبدیل شده است و از قضا اولین قسمت این مجموعه است.

Courage The Cowardly Dog

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند
بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند

Courage the Cowardly Dog به راحتی ترسناک‌ترین برنامه شبکه کارتون است زیرا بسیار خلاقانه، از ترس‌های خود استفاده می‌کند. این مجموعه در انواع سبک‌های انیمیشنی پخش می‌شود که واقعاً وحشت آن را برجسته می‌کند و باعث می‌شود موجودات نمایش بیش از پیش برجسته شوند.

دختر سفالی در شجاعت در شهر بدبوی بزرگ، سر شناور در خانه نارضایتی و موجود کابوس آبی از پرفکت، همگی نمونه‌های فوق‌العاده‌ای از این موضوع می‌باشد. با این حال،شناخته شده‌ترین ترسناک Courage the Cowardly Dog مترسک CGI آن از فیلم “King Ramses’ Curse” می‌باشد.

The Animals Of Farthing Wood

بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند
بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند

اگرچه بقیه نمایش‌ها سعی در ترساندن بینندگان دارند، اما The Animals of Farthing Wood در صدر فهرست به عنوان ترسناک‌ترین برنامه کودکان در تمام دوران قرار دارد، زیرا سعی ندارد ترسناک باشد. مجموعه انیمیشن بریتانیایی 1993 سعی می‌کند یک نمایش خانوادگی در مورد گروهی از حیوانات باشد، اما به سرعت به رژه‌ای خشن از موجودات مرده تبدیل می‌شود.

حیوانات توسط کامیون‌ها زیر گرفته می‌شوند، خارها به چوب می‌زنند، و در فاصله‌ای کاملاً خالی توسط تفنگ ساچمه‌ای تیراندازی می‌شوند. برای نمایش کودکان، این بسیار شدید است. با این حال، ترسناک‌ترین قسمت این است که نمایش تلویزیونی نسبت به مجموعه کتابی که بر اساس آن ساخته شده است، به مراتب ترسناک‌تر است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین برنامه کودک هایی که واقعا ترسناک بودند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول:

بهترین سریال ترسناکی که از رمان‌های آر ال استاین اقتباس شده بود چه سریالی بود؟

فیلم Goosebumps، بر اساس یک شخصیت از کتاب‌های آر ال استاین، نویسنده معروف رمان‌های ترسناک بود.

جدیدترین و کمترین سریال این لیست کدام است؟

سریال Over The Garden Wall، شاید کمترین سریال این لیست باشد.




منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =