دوشنبه , می 20 2024

آموزش چنج زدن اکانت کالاف؛ نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

[ad_1]

تعداد اکانت‌های کرکی بازی کالاف دیوتی در سطح اینترنت بسیار زیاد است اما باید رمز آن‌ها را تغییر دهید تا دیگران نتوانند از آن استفاده کنند. اینجاست که باید نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل را یاد بگیرید. با پلازا همراه باشید تا به آموزش چنج زدن اکانت کالاف و نکات مربوط به آن بپردازیم.

یکی از بازی‌های پرطرفدار آنلاین میان جوانان ایران، کالاف دیوتی موبایل است که با گرافیک جذاب و گیم‌پلی عالی خود موفق شد کاربران زیادی را جذب خود کند. بسیاری از بازیکنان برای افزایش جذابیت بازی از اکانت‌های کرکی استفاده می‌کنند که مزایا و معایب خاص خودش را دارد. برای استفاده از این اکانت‌ها بهتر است مالکیت آن را برای خود کنید و به همین دلیل باید نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل را بیاموزید. به زبان ساده، چنج زدن به معنای تغییر رمز عبور اکانت اکتیویژن است و در ادامه این مطلب به آموزش چنج زدن اکانت کالاف خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

سؤالات مهم قبل از آموزش نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

قبل از آموزش چنج زدن اکانت کالاف به دو سؤال مهم در این مورد پاسخ می‌دهیم تا ابهامات احتمالی را برطرف کنیم. در صورتی که با مفهوم چنج زدن اکانت آشنایی دارید می‌توانید مستقیماً به سراغ نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل در بخش‌های بعدی بروید.

چنج اکانت کالاف یعنی چه؟

بسیاری از کاربران بازی کالاف دیوتی برای تجربه بهتر در بازی به سراغ اکانت‌های کرکی می‌روند. رمز و جیمیل اکانت کرکی کالاف دیوتی موبایل در سطح اینترنت به وفور یافت می‌شود اما مشکل اینجاست که احتمالاً افراد دیگری مانند شما از آن استفاده می‌کنند. اینجاست که باید رمز این اکانت کرکی کالاف را تغییر دهید تا هیچ فردی غیر از شما نتواند به این حساب دسترسی داشته باشد. به این فرایند اصطلاحاً چنج اکانت می گوییم و در ادامه مطلب به آموزش چنج زدن اکانت کالاف با ۲ روش خواهیم پرداخت.

اکانت قابل چنج چیست؟

شما در دو حالت می توانید چنج اکانت کالاف دیوتی را انجام دهید. حالت اول این است که رمز اکانت کرکی با رمز جیمیل کالاف دیوتی یکسان باشد و حالت دوم این است که آدرس جیمیل حذف شود. در قسمت‌های بعدی به آموزش چنج زدن اکانت کالاف برای هر دو حالت اشاره خواهیم کرد. به این نوع اکانت‌ها که می‌توانید رمز آن را به راحتی عوض کنید اصطلاحاً اکانت قابل چنج می‌گوییم.

همچنین بخوانید :

آیا سایت چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل وجود دارد؟

برخی از سایت‌ها به صورت تخصصی در حوزه خرید و فروش اکانت‌های کالاف دیوتی فعالیت می‌کنند که اغلب آن‌ها نیازمند پرداخت هزینه هستند. در این سایت‌ها می‌توانید اکانت کالاف دیوتی مورد نظر خودتان را با ریجن دلخواه تهیه کنید. معمولاً هر چه لول اکانت بیشتر باشد باید قیمت بالاتری را برای این اکانت پرداخت کنید. در صورتی که به اکانت‌های کرکی نیاز دارید نیز می‌توانید با یک جستجوی ساده در سطح اینترنت به این سایت‌ها دسترسی داشته باشید.

چند نمونه سایت خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی:

نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

همان‌گونه که در بخش قبل گفتیم می‌توانید به دو روش، اکانت‌های قابل چنج را تصاحب کنید تا به جز شما هیچ‌کس امکان دسترسی به آن را نداشته باشد. در این بخش ابتدا به آموزش چنج زدن اکانت کالاف در حالت یکسان بودن رمز جیمیل و اکتیویژن می‌پردازیم. در ادامه به سراغ نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل در حالت حذف جیمیل خواهیم رفت.

آموزش چنج زدن اکانت کالاف در صورت یکسان بودن رمزهای جیمیل و اکتیویژن

متأسفانه بسیاری از افراد، هنگام ثبت‌نام در سایت‌ها و بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی از همان رمز جیمیل خود استفاده می‌کنند که به هیچ عنوان این کار توصیه نمی‌شود. این قضیه در مورد رمز و جیمیل اکانت کرکی کالاف دیوتی موبایل نیز صدق می‌کند و اگر آدرس جیمیل و رمز عبور اغلب اکانت‌های کرکی را در صفحه ورود جیمیل وارد کنید می‌توانید وارد صندوق ورودی جیمیل شوید.

با ترفندی که گفتیم به راحتی می‌توانید اکانت کرکی کالاف دیوتی را تصاحب کنید و اجازه ندهید دیگران وارد آن شوند. در ادامه به آموزش چنج زدن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون کد می‌پردازیم. توجه داشته باشید که برای تغییر رمز حساب اکتیویژن همواره به کد تأیید نیاز دارید و منظور از بدون کد بودن در روش ما این است که دسترسی به صندوق جیمیل اکانت کرکی و در نتیجه کد تأیید آن داریم.

همچنین بخوانید :

نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل در این روش به صورت زیر است:

۱. ابتدا وارد اپلیکیشن Gmail گوشی خود شوید. اگر نمی‌توانید آن را پیدا کنید کافیست در قسمت جستجوی گوشی کلمه Gmail را تایپ کنید. پس از ورود به جیمیل از گوشه سمت راست بالای صفحه روی تصویر پروفایل خود بزنید تا صفحه‌ای مانند شکل زیر مشاهده کنید. گزینه «Add another account» را انتخاب کنید.

نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

۲. از میان حساب‌های موجود، حساب Google را انتخاب کنید.

آموزش چنج زدن اکانت کالاف

۳. اگر پیغامی مانند شکل زیر مشاهده کردید روی دکمه «Continue» بزنید.

نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

۴. در این صفحه، جیمیل اکانت کرکی کالاف دیوتی را در کادر «Email or phone» وارد کنید و پس از آن روی دکمه «Next» بزنید.

آموزش چنج زدن اکانت کالاف

همچنین بخوانید :

توجه: اگر روی دکمه «Next» زدید و مانند تصویر خطای «Couldn’t find your Google Account» را مشاهده کردید نمی‌توانید مراحل این بخش را ادامه دهید و باید به روش دوم نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل مراجعه کنید. آموزش چنج زدن اکانت کالاف به روش دوم را در بخش بعد مطالعه کنید.

نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

۵. در این صفحه باید رمز اکانت کالاف دیوتی را وارد کنید و روی دکمه «Next» بزنید. اگر موفق شدید وارد حساب جیمیل شوید به شما تبریک می‌گوییم چون در ادامه می‌توانید رمز اکانت را به کمک همین جیمیل تغییر دهید.

نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

توجه: اگر با خطای قرمز رنگ «Wrong password» مواجه شدید دیگر امکان چنج اکانت کالاف دیوتی وجود ندارد و باید به دنبال یک اکانت دیگر باشید.

آموزش چنج زدن اکانت کالاف

۶. جیمیل مورد نظر را باز نگه دارید. از این لینک وارد صفحه ریست رمز عبور کالاف دیوتی شوید. در کادر «Email Address» آدرس جیمیل اکانت کرکی کالاف دیوتی را وارد کنید.

نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

۷. وارد صندوق ورودی جیمیل شوید و ایمیل دریافتی از اکتیویژن را باز کنید. روی دکمه «Reset» بزنید تا وارد صفحه تعیین رمز عبور شوید. رمز عبور مورد نظر خودتان را در هر دو کادر وارد کنید.

همچنین بخوانید :

رمز عبوری که انتخاب می‌کنید باید دارای ویژگی‌های زیر باشد، در غیر این‌صورت با خطا مواجه می‌شوید:

  • تعداد کاراکترهای رمز عبور را کمتر از ۸ و بیشتر از ۳۰ انتخاب نکنید
  • حداقل یک حرف و یک عدد در رمز عبور استفاده کنید
  • در رمز عبور از Space استفاده نکنید
  • از کاراکترهای متوالی یکسان استفاده نکنید

آموزش چنج زدن اکانت کالاف در صورت حذف شدن جیمیل اکانت کرکی

در روش اول گفتیم که اگر هنگام وارد کردن آدرس جیمیل با خطای «Couldn’t find your Google Account» مواجه شدید به این بخش مراجعه کنید. این خطا به شما اعلام می‌کند که این اکانت گوگل به دلایلی وجود ندارد. ترفندی که در این روش استفاده می‌کنیم این است که با همین آدرس یک حساب گوگل برای خودمان ایجاد می‌کنیم و رمز عبور حساب اکتیویژن را با همین ایمیل تغییر می‌دهیم.

آموزش چنج زدن اکانت کالاف در روش دوم به صورت زیر است:

۱. ابتدا مراحل ۱ تا ۴ بخش قبل را انجام دهید تا به خطای «Couldn’t find your Google Account» برسید. در این قسمت مانند تصویر زیر روی نوشته آبی‌رنگ «Create account» بزنید تا دو گزینه را مشاهده کنید. گزینه «For myself» را انتخاب کنید.

آموزش چنج زدن اکانت کالاف

۲. در این فرم، گوگل از شما می‌خواهد نام و نام خانوادگی خود را به ترتیب در کادر بالا و پایین وارد کنید و در پایان روی دکمه «Next» بزنید.

نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

۳. در کادر بالای این فرم باید تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید. اگر تاریخ میلادی تولد خود را نمی‌دانید می‌توانید از سرویس تبدیل تاریخ این سایت استفاده کنید. در کادر پایین جنسیت خود را مشخص کنید و در پایان روی دکمه «Next» بزنید.

آموزش چنج زدن اکانت کالاف

همچنین بخوانید :

۴. در صفحه جدید ابتدا گزینه «Create a different Gmail address» را انتخاب کنید. سپس در کادر پایین آدرس جیمیل اکانت کرکی کالاف دیوتی را وارد کنید. در وارد کردن این آدرس دقت زیادی به خرج دهید چون در صورت ورود اشتباه، ایمیل ریست رمز عبور اکتیویژن برای شما ارسال نخواهد شد. در پایان روی Next بزنید.

نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

۵. در این صفحه از شما می‌خواهد که یک رمز عبور برای با حداقل ۸ کاراکتر برای حساب خود تعیین کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از رمز عبور اکانت کرکی استفاده نکنید، چون ایمیل و حساب شما به راحتی به دست دیگران خواهد افتاد. پس از تعیین رمز عبور روی دکمه «Next» بزنید.

آموزش چنج زدن اکانت کالاف

۶. در صفحه بعد گزینه «Skip» را انتخاب کنید و پس از آن روی دکمه «I Agree» بزنید تا فرایند ساخت جیمیل به پایان برسد.

نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل

۷. حالا کافیست مراحل ۶ و ۷ بخش قبل را به ترتیب با همین آدرس جیمیل انجام دهید تا چنج زدن اکانت کالاف به پایان برسد.

سخن پایانی

همان‌گونه که در این آموزش چنج زدن اکانت کالاف مشاهده کردید با دو ترفند جالب توانستیم چنج اکانت کالاف دیوتی را به راحتی انجام دهیم. نحوه چنج اکانت کالاف دیوتی موبایل با این دو روش احتمال موفقیت بالایی دارد چون رمز اغلب اکانت‌های کرکی موجود در سطح اینترنت با رمز حساب جیمیل متصل به آن‌ها یکسان است. اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید، در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =