سه‌شنبه , می 21 2024

راهنمای بازی Elden Ring : انتخاب کلاس – مستر گیمرز

[ad_1]

تازه با الدن رینگ آشنا شدین؟ یا میخواهید بازی را به صورت کامل تمام کنید؟ با مستر گیمرز مرجع بازی ها و راهنمای بازی Elden Ring : انتخاب کلاس همراه باشین.

راهنمای بازی Elden Ring

قبل از اینکه در اعماق دنیای باز غنی Elden Ring غوطه ور شوید، بهتر است آماده باشید.  راهنماهای ابتدایی، نکات پیشرفته، ساخت‌ها، پیش‌بینی‌های محتوا و موارد دیگر را می‌توانید در زیر بیابید. سفر شما در سراسر سرزمین های میانه (نقشه بازی) سخت و طولانی خواهد بود. آماده سازی کلید موفقیت در Elden Ring است. قبل از اینکه وارد اولین بازی خود شوید، مطمئن شوید که یک کلاس در ذهن دارید و درک کاملی از مکانیک این بازی دارید.

راهنمای بازی Elden Ring : انتخاب کلاس

انتخاب یک کلاس در Elden Ring می تواند به اندازه برخی از دشمنانی که با آنها روبرو خواهید شد سخت باشد. تشخیص اینکه از چه نوع ساختنی می‌خواهید استفاده کنید می‌تواند یک چالش واقعی باشد، به خصوص اگر تازه وارد ژانر Souls هستید.

خوشبختانه، ده کلاس Elden Ring چیزی منحصر به فرد را به میز می آورد. چه یک سلاح منحصر به فرد باشد و چه برای شروع جادوها، پیدا کردن کلاسی که مناسب سبک بازی شما باشد، هرگز آسان تر نبوده است. این راهنما به این موضوع می پردازد که چرا کلاس ها اهمیت دارند، آنچه را که هر کلاس ارائه می دهد تجزیه و تحلیل می کند.

انتخاب یک کلاس

کلاس‌های Elden Ring آمار پایه شخصیت شما و تجهیزات شروع را تعیین می‌کنند. در حالی که یک کلاس ممکن است با نقش سنتی که در دیگر بازی‌های RPG می‌بینید شناسایی شود، عناوین FromSoftware دارای محدودیت‌های آیتم یا درخت‌های مهارت اختصاصی نیستند.

 

Vagabond

Vagabond

آمار

Level ۹
Vigor ۱۵
Mind ۱۰
Endurance ۱۱
Strength ۱۴
Dexterity ۱۳
Intelligence ۹
Faith ۹
Arcane ۷
تجهیزات شروع
سلاح Longsword, Halberd
آرمور Vagabond Set, Heater Shield
آیتم

Vagabond با یک بار تجهیزات سنگین شروع می شود. به شدت توصیه می شود که کلاه ایمنی خود را برای کاهش بار تجهیزات خود از بین ببرید.

Vagabond کلاس مناسبی برای تازه واردان به ژانر Souls و کهنه‌کارهایی است که می‌خواهند یک ساخت با کیفیت بسازند. Vagabonds دارای بالاترین آمار Vigor در بین ۱۰ کلاس موجود است، و آنها مقدار زیادی امتیاز در Strength و Dexterity دارند. این باعث می‌شود Vagabonds تقریباً با هر سلاحی که در اوایل بازی با آنها برخورد می‌کنید، مهارت داشته باشند، از جمله Longsword و Halberd. اگر اسلحه‌ای را پیدا کنید که به آمار بالاتری نیاز دارد، افزایش قدرت و مهارت شما دردسرساز نخواهد بود.

Ads MohiGame 1

چرا The Vagabond را انتخاب کنید؟

Vagabonds آمار ایده آلی برای ساخت های با کیفیت دارند – ساخت هایی که مشخصات آن ها به همان اندازه برای استحکام و مهارت است. هر دو آمار را به حداقل ۴۰ برسانید، سلاحی پیدا کنید که با هر دو آمار به خوبی مقیاس شود، و باید برای اولین بازی خود آماده شوید. اگر شما فردی هستید که می خواهید طلسم بسازید، Vagabond نیز گزینه بدی نیست، اگرچه کلاس هایی مانند Prophet و Prisoner این کار را کمی بهتر انجام می دهند.

از نظر پیشرفت، Vagabond در دومین کلاس مبتدی دوستانه در Elden Ring، تنها توسط سامورایی شکست خورد. شما با دو سلاح عالی، یک سپر مناسب و یک مجموعه زره محکم شروع می کنید. کلاه خود را بردارید، و شما حرکتی مشابه با کلاس های دیگر خواهید داشت. از سلاح های اولیه خود به خوبی در اواسط و اواخر بازی استفاده کنند و اگر نمی دانید در الدن رینگ در کدام کلاس بازی کنید، Vagabond انتخاب مطمئنی است.

Warrior

Warrior

آمار
Level ۸
Vigor ۱۱
Mind ۱۲
Endurance ۱۱
Strength ۱۰
Dexterity ۱۶
Intelligence ۱۰
Faith ۸
Arcane ۹
تجهیزات شروع
سلاح Scimitar (x2)
آرمور Blue Cloth/Warrior Armor, Riveted Wooden Shield
آیتم

 

ضربات سریع شمشیر و جاخالی دادن چیزی است که جنگجو به بهترین شکل انجام می دهد. این کلاس اصلی مهارت Elden Ring است که دارای بالاترین آمار مهارت در بین تمام کلاس‌های موجود است. مهمتر از آن، Warriors بازی را با دو Scimitar شروع می‌کنند آنها آسیب زیادی وارد می کنند، سریع ضربه می زنند و استفاده از آنها نسبتاً آسان است. و  سپر چوبی پرچ شده جنگجو برای مقابله با اهداف انسان نما عالی است.

چرا جنگجو را انتخاب کنیم؟

Warriors برای ساخت‌های هیبریدی Dexterity و Dex/Int عالی هستند. از آنجایی که آنها بالاترین دکس شروع را دارند، Warriors می توانند به ۴۰ یا ۶۰ Dexterity کمی سریعتر از سایر کلاس ها برسند. این کلاس همچنین دارای هوش و ذهن اولیه کافی برای استفاده از جادوهای ضعیف تر نیز است. اگر می خواهید از سلاح های سریع برای بازی Elden Ring خود استفاده کنید، Warrior یک انتخاب عالی است.

اگر با Soulslikes تازه کار هستید، پیشرفت با این کلاس می‌تواند دشوار باشد، اما Scimitars دوگانه عالی Warrior می‌تواند بسیاری از دشمنانی را که با آن‌ها روبرو می‌شوید، از بین ببرد. در هر دست یکی را تجهیز کنید و از ترکیب قدرتی خود برای شکستن اهداف استفاده کنید. تازه واردها ممکن است بخواهند کلاس متفاوتی را برای اولین بازی خود انتخاب کنند.

Hero

Hero

آمار
Level ۷
Vigor ۱۴
Mind ۹
Endurance ۱۲
Strength ۱۶
Dexterity ۹
Intelligence ۷
Faith ۸
Arcane ۱۱
تجهیزات شروع
Weapons Battle Axe
Armor Champion Set, Large Leather Shield
Items None

The Hero کلاس قدرت  Elden Ring است. یک آمار قدرت شروع ۱۶ برای استفاده از بیشتر سلاح های سنگین تر Elden Ring در بازی اولیه کافی است، برای بازیکنانی که می خواهند دشمنان خود را با یک شمشیر یا چماق قدرتمند درهم بشکنند.  Hero آمار بازیگران نسبتاً ضعیفی دارد. آنها ممکن است باهوش نباشند، اما آمار Arcane آنها ۱۱ باید باعث شود که افت دشمن کمی بیشتر شود.

چرا قهرمان را انتخاب کنیم؟

بازیکنانی که می‌خواهند ساخت‌های Strength بسازند باید این کلاس را انتخاب کنند. شمشیرهای بزرگ، چماق ها و سایر سلاح های سنگین عملکرد خوبی با این کلاس خواهند داشت. فقط به یاد داشته باشید که آمار Dexterity و caster شما بسیار پایین است، بنابراین زحمت ساخت ساخت‌های با کیفیت یا ترکیبی با این کلاس را نداشته باشید.

فقدان آمار بازیگری آن‌ها می‌تواند قهرمانان را برای بازی در اواسط تا آخر بازی سخت کند، بنابراین برای دریافت طلسم‌های کاربردی، چند امتیاز را در Intelligence یا Faith قرار دهید. فراتر از آن، آمار بی‌نظیر Strength آن‌ها، استفاده از برخی از سلاح‌های سنگین‌تر اولیه بازی Elden Ring، به ویژه Golden Halberd از Tree Sentinel را آسان می‌کند.

 

Bandit

bandit

آمار
Level ۵
Vigor ۱۰
Mind ۱۱
Endurance ۱۰
Strength ۹
Dexterity ۱۳
Intelligence ۹
Faith ۸
Arcane ۱۴
تجهیزات شروع
Weapons Great Knife, Shortbow
Armor Bandit Set, Buckler
Items Arrow (x30)

The Bandit یک کلاس پرخطر و با پاداش است که به شدت به موفقیت های مهم متکی است. در Elden Ring، ضربات بحرانی به ضربات پشت خنجر، ضد حمله و ضربه به نقطه ضعف دشمن اشاره دارد. شما با چاقویی شروع می‌کنید که برد کم و آسیب کمتری در هر ضربه دارد. با این حال، به سرعت حمله می‌کند و backstabs و ضدحمله عالی را وارد می‌کند. برای کمک به شما در انجام این ضدحملات، یک Buckler دارید که یکی از بهترین ابزارهای مقابله با آن در بازی است. و برای دشمنانی که نمی توانید با آنها مقابله کنید، چند تیر از Shortbow شما باید آنها را ضعیف کند.

چرا راهزن را انتخاب کنید؟

ساخت‌های Dexterity با Bandit بهترین کار را می‌کنند، اما ما توصیه نمی‌کنیم که تازه واردان این کلاس را انتخاب کنند. جدا کردن اهداف یک سبک بازی فوق‌العاده خطرناک است که روی هر نوع دشمنی کار نمی‌کند. بازیکنان Veteran Souls که می خواهند آن را با هم مخلوط کنند ممکن است از این کلاس خارج شوند. به طرز شگفت انگیزی با مکانیک مخفی کاری Elden Ring خوب بازی می کند. ما نمی‌توانیم به شما توصیه کنیم که این بازی را به‌عنوان یک تازه‌وارد بازی کنید، زیرا. شما نمی توانید دزدکی از کنار هر دشمنی در بازی بگذرید و کمان ها آسیب به طور قابل توجهی کمتر از سلاح های نزدیک زن و جادوها است. اگر تازه وارد هستید، بازی در این کلاس می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما بازیکنان کهنه‌کار می‌توانند کار جدی با Backler آغازین Bandit داشته باشند. اگر تازه وارد Soulslikes هستید، راهزن را انتخاب نکنید.

 

Astrologer

Astrologer

Stats
Level ۶
Vigor ۹
Mind ۱۵
Endurance ۹
Strength ۸
Dexterity ۱۲
Intelligence ۱۶
Faith ۷
Arcane ۹
Starting Equipment
Weapons Astrologer’s Staff, Short Sword
Armor Astrologer Set, Scripture Wooden Shield
Spells Glintstone Pebble, Glintstone Arc

آنها بالاترین هوش پایه را در بین کلاس ها دارند و با دو طلسم شروع می کنند. Glintstone Pebble یک پرتابه کوچک با زمان کوتاه پرتاب می کند که برای کشتن دشمنان Fodder مناسب است. هنگامی که شما محاصره میشوید می توان از گلینستون آرک برای شلیک موجی از جادو به سمت دشمنانتان استفاده کرد. البته، شما همیشه FP برای اینکار نخواهید داشت، به همین دلیل این کلاس نیز با شمشیر کوتاه و سپر چوبی شروع می شود.

چرا ستاره شناس را انتخاب کنید؟

هوش و ذهن شروع بالا آنها برای یک طلسم ساز کلاسیک ایده آل است. در اسرع وقت فروشنده ای پیدا کنید که جادوگری بفروشد، کارکنان خود را ارتقا دهید و به یاد داشته باشید که در صورت امکان از Spirit Ashes استفاده کنید. یکی از استراتژی های رایج این است که وارد Caelid شوید و در همان ابتدا،  Comet Azur sorcery و Meteorite Staff را بگیرید. با این ترکیب، می توانید پرتوی از انرژی ایجاد کنید که می تواند تقریباً همه رئیس های بازی را ذوب کند. اگر می خواهید به عنوان یک توپ شیشه ای بازی کنید، Astrologer برای شما ساخته شده است

Prophet

Prophet

Stats
Level ۷
Vigor ۱۰
Mind ۱۴
Endurance ۸
Strength ۱۱
Dexterity ۱۰
Intelligence ۷
Faith ۱۶
Arcane ۱۰
Starting Equipment
Weapons Short Spear, Finger Seal
Armor Prophet Set, Rickety Shield
Spells Heal, Catch Flame

Prophet  یک دژبان و روحانی است که در یک طبقه ادغام شده اند. برخلاف سری Dark Souls، pyromancies و معجزه ها در یک رشته از جادو ادغام شده اند. این به پیامبر اجازه می دهد تا با یک طلسم تهاجمی و دفاعی شروع کند. Heal به شما امکان می دهد FP را به HP تبدیل کنید و Catch Flame به عنوان یک انفجار شعله کوتاه برد عمل می کند که در بازی اولیه آسیب جدی وارد می کند. همچنین برای مواقعی که نیاز به بازی دفاعی دارید یک نیزه کوتاه و سپر Rickety دریافت می کنید.

چرا Prophet را انتخاب کنیم؟

ما  توصیه می کنیم که هر تازه واردی که علاقه مند به بازی طلسم است به عنوان پیامبر شروع کند. ادغام pyromancies و معجزه ها در یک رشته، Faith را به یک نیروگاه قدرتمند تبدیل کرده است. شما می توانید خود و ارواح احضار شده را درمان کنید، با آتش یا رعد و برق آسیب وارد کنید، و دشمنان را با طلسم های بی شماری آزار دهید. با کمی سرمایه گذاری در Strength حتی می توانید این کلاس را به یک پالادین تبدیل کنید. نیزه های آغازین و افسون ها در ابتدا ثابت هستند در حالی که شما روی ارتقای شخصیت خود کار می کنید.

 

Samurai

Samurai

Stats
Level ۹
Vigor ۱۲
Mind ۱۱
Endurance ۱۳
Strength ۱۲
Dexterity ۱۵
Intelligence ۹
Faith ۸
Arcane ۸
Starting Equipment
Weapons Uchigatana, Longbow
Armor Land of the Reeds Set, Red Thorn Roundshield
Items Arrow (x20), Fire Arrow (x10)

سامورایی بهترین کلاس رزمی است. آنها از نظر آمار شبیه Vagabond هستند و دارای اختلاف شدید نسبت به قدرت و مهارت هستند. تفاوت سامورایی تجهیزات شروع آن است. این کلاس با یک Uchigatana و یک Longbow شروع می شود که مسلما یکی از بهترین بارگذاری های شروع در بازی هستند. اوچیگاتانا آسیب بسیار خوبی وارد می کند، می تواند در اهداف خون ریزی ایجاد کند، و هنر سلاح خوبی دارد. برای برخوردهای دور، Longbow آسیب خوبی وارد می کند.

چرا سامورایی را انتخاب کنیم؟

ساخت‌های با کیفیت و مهارت با این کلاس بهترین عملکرد را دارند، اگرچه ساخت‌های اختصاصی Strength نیز می‌توانند کار کنند. سامورایی دارای آمار پایه عالی و مسلماً بهترین دنده شروع در کل بازی است.

چیزی که سامورایی ها را بسیار خوب می کند، شروع اوچیگاتانا و لانگبو است که آنها دریافت می کنند. اوچیگاتانا دارای یک مجموعه حرکتی خارق العاده است که می تواند اهداف و دشمنان را با خاکستر جنگ خود از بین ببرد. تقریباً برای هر مشکلی که بازی به شما می‌زند راه‌حلی دارید و بازی کردن با آن آسان است. اگر در ژانر Soulslike تازه کار هستید و می خواهید یک کلاس مبتدی خوب داشته باشید، سامورایی را انتخاب کنید. و برای بازیکنان کهنه‌کار، می‌توانید یک اوچیگاتانا دوم را درست در ابتدا دریافت کنید تا دو کاتانا را برای کل بازی‌تان به کار بگیرید.

 

زندانی

Prisoner

Stats
Level ۹
Vigor ۱۱
Mind ۱۲
Endurance ۱۱
Strength ۱۱
Dexterity ۱۴
Intelligence ۱۴
Faith ۶
Arcane ۹
Starting Equipment
Weapons Estoc, Glintstone Staff
Armor Prisoner Set, Rift Shield
Spell Magic Glintblade

The Prisoner یک طلسم سنتی است که به شما امکان می دهد از سلاح ها و جادوهای Dexterity با تسلط یکسان استفاده کنید. زندانیان بازی را با یک Estoc، یک سپر با قابلیت مقابله با حملات دریافتی و یک ستاد شروع می کنند. شما همچنین Magic Glintblade را می شناسید، طلسمی که پس از یک تاخیر طولانی یک شمشیر جادویی را آزاد می کند. تقریباً هر رویارویی جنگی را می‌توان با بارگیری اولیه شما حل کرد، و آمار شما استفاده از جادوها و سلاح‌های اولیه بازی را نسبتاً آسان می‌کند.

چرا زندانی را انتخاب کنیم؟

بیلدهای هیبریدی Dex/Int بهترین عملکرد را با Prisoner دارند. تقریباً هر ساخت کلاسیک spellsword با Prisoner کار می‌کند، و حتی ساخت‌های اختصاصی Dexterity یا Intelligence نیز می‌توانند کار کنند. اگر با علاقه به طلسم‌سازی به حلقه الدن می‌پرید، بازی با زندانی را در نظر بگیرید.

نقطه ضعف اصلی Prisoner دنده استارت آنهاست. در حالی که Estoc یک سلاح تنومند محکم است، Rift Shield و مجموعه زره اولیه آنها وحشتناک هستند. منبع اصلی آسیب شما Magic Glintblade در بیشتر بازی های اولیه خواهد بود که شما را به مبارزه از راه دور تشویق می کند. فعال‌سازی تاخیری Glintblade در برابر مهاجمان و رئیس‌های هوش مصنوعی ویرانگر است، اما مراقب FP خود باشید.

 

Confessor

Confessor

Stats
Level ۱۰
Vigor ۱۰
Mind ۱۳
Endurance ۱۰
Strength ۱۲
Dexterity ۱۲
Intelligence ۹
Faith ۱۴
Arcane ۹
Starting Equipment
Weapons Broadsword, Finger Seal
Armor Confessor Set, Blue Crest Heater Shield
Spells Urgent Heal, Assassin’s Approach

The Confessor یک طلسم کننده ایمان است که می تواند به عنوان یک طلسم نیز عمل کند. Confessors با Broadsword فوق العاده، یک سپر مناسب و دو طلسم شروع می کنند. Urgent Heal یک مهارت قوی برای تبدیل FP به HP است و روش Assassins’ Approach می تواند برای حمله به اهداف انسان نما در اردوگاه های پراکنده در Lands Between مفید باشد.

چرا Confessor را انتخاب کنید؟

سازه‌های Dex/Faith و Str/Faith به بهترین وجه با Confessor کار می‌کنند، اگرچه ساخت‌های Faith خالص می‌توانند به همان خوبی کار کنند. اگر تازه وارد هستید، Confessor انتخاب خوبی برای تجربه طیف گسترده ای از سلاح ها و جادوهایی است که Elden Ring ارائه می کند.

Broadsword یک سلاح شروع محکم برای Confessor است، اما شما باید در اسرع وقت افسون های خود را تغییر دهید. Urgent Heal و Assassin’s Approach چندان عالی نیستند، اگرچه می‌توانید به راحتی از حملات پرش با رویکرد Assassin در برابر اهداف ناآگاه استفاده کنید. در ابتدا روی گسترش افسون های خود تمرکز کنید، و باید تجربه ای روان در اواسط و اواخر بازی داشته باشید.

Wretch

Wretch

Stats
Level ۱
Vigor ۱۰
Mind ۱۰
Endurance ۱۰
Strength ۱۰
Dexterity ۱۰
Intelligence ۱۰
Faith ۱۰
Arcane ۱۰
Starting Equipment
Weapons Club
Armor
Items

بدبخت ها یک لوح خالی هستند که تقریباً هیچ تجهیزات شروعی ندارند. شما بازی را با یک ده در هر آمار و یک چماق چوبی به عنوان سلاح  خود شروع می کنید. اگر زره می خواهید، باید آن را پیدا کنید. این در نگاه اول وحشتناک به نظر می رسد، اما توزیع آمار یکنواخت Wretch آن را به یک کلاس فوق العاده برای بازیکنان کهنه کار سولز تبدیل می کند. هنگامی که یاد گرفتید سلاح‌ها و زره‌های خوب اولیه بازی در کجا قرار دارند، نقطه ضعف بازی Wretch به سرعت کاهش می‌یابد.

چرا The Wretch را انتخاب کنید؟

Wretches با هر ساختی در Elden Ring کار می کنند، اگرچه در هیچ چیز خاصی برتری ندارند. ما این کلاس را به تازه واردان Souls توصیه نمی کنیم، زیرا شما تقریباً هیچ وسیله ای ندارید، اما هرکسی که با عناوین قبلی Soulslike سازگار باشد، می تواند Wretch را به هر چیزی که می خواهد بسازد.

Wretch بدترین کلاس برای تازه کاران است. شما هیچ زره، طلسم و یک چماق ساده ندارید. بازیکنان جدیدتر با این بازی مشکل خواهند داشت. اما داشتن یک توزیع آماری متوازن دارای مزایای خود است. این کلاس فوق‌العاده آسان است که به آنچه می‌خواهید بازی کنید، تبدیل می‌شود

راهمای بازی  scary horror 2 را از اینجا ببینید.

متشکریم که همراه مستر گیمرز مرجع بازی ها هستید، خوشحال میشیم نظر خود را در مورد راهنمای بازی Lost lands 1 به صورت کامل ، در پایین همین پست برایمان ارسال کنید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یازده =