پنج‌شنبه , می 9 2024

بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۳ – مستر گیمرز

میخواید لیستی از بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۳ داشته باشید؟

امروز با مستر گیمرز مرجع بازی ها همراه باشید تا به معرف یاین بازی ها بپردازیم.

بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۳

بهترین بازی‌های PS4 طیف وسیعی از تجربیات متفکرانه و سورئال تا حماسه‌های اکشن را در بر می‌گیرد. فرقی نمی‌کند به دنبال ماجراجویی‌های تک‌نفره همه جانبه، مسابقات چندنفره پر هرج و مرج یا تجربه‌های مشارکتی جذاب باشید، PS4 یک بازی با سلیقه شما در ذهن دارد. البته درک دلیل آن کار سختی نیست. پلی استیشن ۴ هفت سال است که عرضه شده است و در این مدت، کتابخانه ای با هزاران بازی ساخته شده است. نه تنها این، بلکه سونی در عناوین انحصاری پیشتاز بوده است، بنابراین PS4 تنها راه برای تجربه کلاسیک های جدیدی مانند God of War (2018)، Spider-Man و Bloodborne است.

البته، PS4 نمی تواند برای همیشه دوام بیاورد، و PS5 در حال حاضر برای جایگزینی آن آمده است. هر چند نگران نباشید؛ به لطف سازگاری گسترده به عقب، اکثر عناوین PS4 بر روی کنسول جدید سونی قابل پخش هستند. چه بخواهید اکنون این بازی ها را بازی کنید یا آنها را تا بعداً ذخیره کنید، فناوری لازم برای انجام این کار را خواهید داشت.

۱- Assassin’s Creed Valhalla

تاریخ انتشار Assassin's Creed Valhalla لو رفت

Assassin’s Creed Valhalla آخرین نسخه تا به حال از سری قدیمی  اکشن/ مخفی کاری یوبی سافت است و یکی دیگر از بازی های قوی است. این بار، شما کنترل Eivor را به دست خواهید گرفت: یک جنگجوی وایکینگ در انگلستان قرون وسطی، که باید خانه جدیدی برای قبیله خود ایجاد کند. شما انواع پادشاهی های متخاصم را کاوش خواهید کرد، اهداف کلیدی را ترور می کنید، با ساکسون های خطرناک نبرد می کنید و حتی در نبردهای رپ وایکینگ ها به نام “پرواز” شرکت خواهید کرد.

۲- Death Stranding

MrGamers DeathStrandingPCreleasedelayed

Death Stranding بدون شک یکی از عجیب‌ترین بازی‌هایی است که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. اما همچنین یکی از بازی‌های موجود در سیستم است، به خصوص اگر از نام تجاری منحصربه‌فرد هیدئو کوجیما از آینده‌گرایی بی‌هدف لذت ببرید. در بازی، شما کنترل سام بریجز را به دست می‌گیرید که در یک زمین پسا آخرالزمانی، تدارکات را به بازماندگان می‌رساند. عنوان اصلی “Death Stranding” نژادی از موجودات غیربُعدی را به راه انداخت که سوالاتی به شدت وجودی در مورد زندگی، مرگ و ماهیت قدرت در پسا آخرالزمان ایجاد می کند.

یکی از نکات جالب در مورد Death Stranding این است که گیم پلی بازی به شدت کم اهمیت است. بسیاری از موارد صرفاً سفر از یک مکان به مکان دیگر و ایجاد زیرساخت ها برای سهولت در سفر است. اینکه تحویل‌های شما چقدر خوب پیش می‌رود، بر نحوه ایجاد توانایی‌های سم تأثیر می‌گذارد، که می‌تواند به شما کمک کند آیتم‌های بیشتری حمل کنید و شهرت خود را با NPC ها افزایش دهید.

Ads MohiGame 1

۳- Devil May Cry 5

معرفی بازی Devil May Cry 5

یازده سال پس از عرضه Devil May Cry 4، بالاخره Capcom دنباله‌ای را منتشر کرد که ارزش انتظار برای آن را داشت. Devil May Cry 5 یک بازی اکشن با اعتماد به نفس و شیک است که برای طرفداران قدیمی راضی کننده است و از تازه واردان استقبال می کند. با بازی در نقش جنگجویان ماوراء الطبیعه، دانته، نرو و وی، با دشمنان بزرگ و عجیب و غریب با ترکیبی زیبا از اسلحه، شمشیر بازی و پلتفرم بازی مبارزه خواهید کرد. این می تواند یک بازی دشوار باشد، اما زمانی که ریتم خود را پیدا کردید، مبارزه پاداش خودش است.

گیم‌پلی بازی به‌ویژه رضایت‌بخش است، زیرا با ترکیب‌های بالاتر، موسیقی متن تغییر می‌کند و برای نشان دادن موفقیت شما پیچیده‌تر می‌شود. Devil May Cry 5 یک تجربه زیبا و ارزشمند است و اگر تا به حال به این سری علاقه داشته اید ارزش دیدن دارد. و اگر تازه وارد هستید، می‌توانید با عناوین قبلی در Devil May Cry: HD Collection، همچنین در PS4، آشنا شوید.

۴- Dreams

Mrgamers BestPS4GamesForKid1

LittleBigPlanet عالی است، اما اگر بتوانید به جای بازی کردن، کل بازی های خود را بسازید، چه؟ این ایده پشت Media Molecule’s Dreams است: مجموعه‌ای از خلاقیت قوی که به شما امکان می‌دهد شخصیت‌ها، ساختارها، قطعات موسیقی، فیلم‌های کوتاه و حتی بازی‌های تمام‌قد را بسازید. اگرچه Dreams مسلماً بیشتر یک ابزار توسعه است تا یک بازی کامل، هنوز هم لذت بردن از تجربه‌های سوررئال بازی که همیشه برای خود می‌خواستید وجود دارد.

ابزارهای ویرایش غنی بازی با آموزش های مفید تکمیل می شوند، چه به دنبال ساخت یک پلتفرمر ساده یا یک بازی نقش آفرینی عمیق چند نفره باشید. و اگر ترجیح می دهید فقط بازی کنید، Dreams یک ویترین بی وقفه از تجربیات جدید جامعه را ارائه می دهد، که بسیاری از آنها توسط خود Media Molecule مدیریت می شوند.

۵- Elden Ring

Elden Ring یکی از بهترین بازی ها تاریخ شد

Elden Ring جانشین معنوی سری Dark Souls است که تقریباً با گیم پلی لحظه به لحظه یکسان، اما ساختار بسیار متفاوتی دارد. به جای یک سری سطوح باز، Elden Ring در یک دنیای باز بزرگ، با هزاران مناطق اختیاری برای کاوش و اسرار برای کشف اتفاق می‌افتد. شما به عنوان یک ماجراجو به نام Tarnished بازی می کنید، در تلاشی مرگبار برای شکست دادن چهار نیمه خدا و بازسازی یک مصنوع قدرتمند به نام حلقه الدن.

مانند سایر بازی های FromSoftware،الدن رینگ نیز فوق العاده دشوار است. باس ها می توانند شما را در یک یا دو ضربه بکشند و دشمنان معمولی فقط به سه یا چهار ضربه نیاز دارند. اما طرف دیگر این است که مبارزه به زیبایی دقیق است و شما را تشویق می کند تا مهارت ها و استراتژی های خود را در طول زمان تقویت کنید. شما می توانید شخصیت خود را به هر نحوی که مناسب می دانید ارتقا دهید و او را با انواع وسایل الهام گرفته شده بپوشانید. الدن رینگ می تواند ده ها ساعت شما را مشغول کند.

۶- Ghost of Tsushima

تاریخ انتشار بازی Ghost of Tsushima مشخص شد

زمین بازی Ghost of Tsushima آن را شبیه یک بازی Assassin’s Creed می کند. این یک بازی اکشن/ مخفی کاری جهان باز با داستانی بر اساس تاریخ دنیای واقعی است. شما کنترل جین ساکای را به دست می گیرید: سامورایی که در طول تهاجم قرن سیزدهم مغول ها به ژاپن با مغول ها می جنگد. با این حال، جایی که Ghost of Tsushima خود را از ماجراجویی های مشابه در جهان باز متمایز می کند، شمشیربازی باورنکردنی آن است. مبارزه در بازی به سادگی عالی است، با تکنیک های زیادی برای به کارگیری، ابزارهایی برای استفاده و استراتژی هایی برای یادگیری.

با وجود اینکه بازی گسترده است، باز هم به طرز قابل تحسینی عمیق است و راه های زیادی برای شخصی سازی شخصیت شما وجود دارد. همچنین داستان کاملاً مناسبی در مورد افتخار، وظیفه و فداکاری دارد – همه مضامین مناسب برای یک روایت سامورایی.

۷- God of War

بازی خدای جنگ (God of War 2018)

پس از پنج سال وقفه، سری God of War بازگشته است و بسیار متفاوت است. کریتوس که قبلاً یک توپ زنده خشم بود، اکنون یک مرد خانواده است و سعی می کند گذشته خودکشی خود را با فداکاری خود به پسر نوجوانش آترئوس متعادل کند. کریتوس با پشت سر گذاشتن یونان، اکنون اسکاندیناوی را اشغال کرده است – و این بدان معناست که در میان چیزهای دیگر، مجموعه جدیدی از جانوران افسانه ای برای کشتن وجود دارد. دشمنان جدید کریتوس، از ترول‌ها و غول‌ها، تا وحشت‌های مرده و حتی خدایان اسکاندیناوی، مهارت‌های او را دائماً مورد آزمایش قرار می‌دهند.

در حالی که داستان این سوال را مطرح می کند که آیا گذشته خشونت آمیز کریتوس کاملاً توجیه شده است، گیم پلی بازی مانند همیشه راضی کننده و درونی است و نیمه خدا را در برابر انواع ترول ها، هیولاهای دریایی و اژدها قرار می دهد. این یک مسیر جسورانه جدید برای یک سری محبوب است و به راحتی یکی از بهترین بازی های اکشن/ماجراجویی برای PS4 است که می توانید بخرید.

۸- Horizon Zero Dawn

بازی Horizon Zero Dawn برای PS4 و PS5 رایگان شد

Horizon Zero Dawn همه اینها را دارد: یک جهان باز جالب، یک داستان خلاقانه، یک قهرمان داستانی مرتبط، چالش‌های مختلف و البته، مجموعه کاملی از دایناسورهای ربات غول‌پیکر. شما قادر خواهید بود این جانوران عظیم الجثه و همچنین انواع دشمنان انسانی را با یک تیر و کمان و تعداد زیادی سلاح غوغا و برد دیگر سرنگون کنید.

Horizon Zero Dawn در دنیایی پسا آخرالزمانی که فرصت داشت یک بار دیگر سرسبز شود، داستان آلوی را روایت می‌کند: یک منحوس از قبیله‌اش، که با این وجود استاد کمان و نیزه می‌شود. همانطور که او دنیای خطرناک اطراف خود را کشف می کند، می آموزد که ممکن است نقشی اساسی در تغییر آن برای بهتر شدن داشته باشد. این یکی از بهترین بازی‌های اکشن/ماجراجویی در PS4 است، اگرچه اکنون برای رایانه‌های شخصی نیز در دسترس است.

 

۹- The Last of Us Part2

مکان همه اسلحه های The Last of Us 2

The Last of Us، Part II دنباله ای جاه طلبانه برای یک بازی محبوب است. به این ترتیب، همیشه قرار بود تفرقه‌انگیز باشد – و احتمالاً این همان چیزی است که توسعه‌دهندگان قصد داشتند. در این بازی اکشن/ماجراجویی پسا آخرالزمانی، شما کنترل الی را به دست می‌گیرید، که تلاشی حماسی را برای انتقام از بقایای غرب ایالات متحده آغاز می‌کند. الی که بزرگ شده و از وضعیت «کنار» به «قهرمان» ارتقا یافته است، باید به مهارت‌های خود تکیه کند و تصمیم بگیرد که چه زمانی (یا اگر) انتقام از «ضرورت» گذشته و به «وسواس» تبدیل شود.

داستان بازی The Last of Us 2 دارای چند پیچ و خم جالب است، اما گیم پلی بازی به زیبایی از آن پشتیبانی می کند. با راه‌های زیادی برای سفارشی‌سازی و ارتقای Ellie، و مجموعه‌ای از گزینه‌ها برای مخفی کاری، مبارزه و اکتشاف، The Last of Us 2 از سطوح بزرگ و خلاقانه و دشمنان هوشمند هر دو نوع انسان و آلوده استفاده می‌کند. با گرافیک فوق‌العاده و صداگذاری متحرک، درک اینکه چرا The Last of Us 2 یکی از بهترین بازی‌های اکشن/ماجراجویی در PS4 است، سخت نیست.

۱۰-مورتال کامبت ۱۱

بازی مورتال کمبت 9 (Mortal Kombat 2011)

Mortal Kombat در طول سال‌ها فراز و نشیب‌های خود را داشته است، اما Mortal Kombat 11 نشان می‌دهد که این سری هنوز هم شگفتی‌های زیادی برای ارائه دارد. Mortal Kombat 11 علاوه بر حالت داستانی قوی و تعداد زیادی محتوای تک‌نفره قابل بازگشایی، مبارزات انفرادی استراتژیک و پیشرفته را ارائه می‌کند. این بازی به‌جای آزمایش اینکه چه کسی بیشترین حرکات فوق‌العاده را حفظ کرده است یا اینکه بازیکنان با چه سرعتی می‌توانند یک دکمه حمله را به هم بزنند، این بازی فاصله، تنوع و کاربرد عاقلانه حرکات فوق‌العاده محدود را در اولویت قرار می‌دهد.

البته، گور مشخصه Mortal Kombat با قدرت کامل بازگشته است، با برخی مرگ و میرهای فوق العاده بالا، که مطمئناً حتی سخت ترین شکم ها را نیز آزمایش می کند. این ممکن است بسته به میزان تحمل شما یک نقطه فروش یا شکست معامله باشد، اما خوب است بدانید که این سریال در طول سال‌ها کمرنگ نشده است. به طور کلی، MK11 به سادگی یک بازی مبارزه ای عالی است، با یک چیز کوچک برای همه.

۱۱- Mass Effect: Legendary Edition

MrGamers massEffect

شاید قبلاً این بازی‌ها را در Mass Effect: Legendary Edition بازی کرده باشید، اما هرگز با این سطح از جلا دادن نبوده‌اید. این مجموعه بازسازی شده شامل Mass Effect، Mass Effect 2 و Mass Effect 3 و همچنین تقریباً تمام بسته‌های DLC مرتبط با آن‌ها است. (به نظر می رسد که Pinnacle Station برای اولین بازی به خاطر هوس های زمان گم شده است، اما همه چیز دیگر وجود دارد و به حساب می آید.) اگر قبلاً بازی های Mass Effect را بازی نکرده اید، اکنون زمان مناسبی برای شروع است – و اگر بازی کرده اید، این بهانه خوبی برای بررسی مجدد آنهاست.

برای کسانی که با Mass Effect آشنایی ندارند، این سه گانه RPG های علمی تخیلی از BioWare است. شما یک قهرمان نظامی به نام Commander Shepard را سفارشی می کنید، سپس تیمی از متخصصان انسان و بیگانه را از سراسر کهکشان استخدام می کنید. با هم، شما با نژادی از موجودات مصنوعی به نام دروها روبرو می‌شوید، که قصد دارند تمام حیات محسوس در کهکشان راه شیری را از بین ببرند. اینکه داستان چگونه پیش می رود تا حد زیادی به شما بستگی دارد، بسته به این که می خواهید به عنوان یک پاراگون مطیع قانون بازی کنید یا یک Renegade هوشیار.

۱۲-The Outer Worlds

MrGamers The Outer Worlds for switch 01

برای کسانی که به روزهای Fallout: New Vegas و سه گانه Mass Effect علاقه دارند، The Outer Worlds وجود دارد. این نقش‌آفرینی اول شخص، شما را به عنوان یک مستعمره در منظومه شمسی Halcyon معرفی می‌کند، در مقابل تعداد انگشت شماری از شرکت‌های قدرتمند قرار می‌گیرد که برای به حداکثر رساندن سود مطلقاً هر کاری انجام می‌دهند، صرف نظر از اینکه چه کسی در این مسیر رنج می‌برد. The Outer Worlds با گیم پلی پر اکشن، گزینه های زیادی برای حل ماموریت ها بدون خشونت، گروهی دوست داشتنی از اعضای حزب و داستانی که واکنش عمیقی به انتخاب های شما نشان می دهد، The Outer Worlds یکی از بهترین بازی ها در نوع خود در سال های اخیر است.

چیزی که The Outer Worlds را از عناوین مشابه جدا می کند این است که اعضای حزب شما فقط برای کمک در جنگ حاضر نیستند. شما می توانید شخصیت خود را به گونه ای سفارشی کنید که توانایی های خود را چه در داخل و چه در خارج از جنگ به عقب برگردانید. مهارت ها و امتیازات مختلف

 

۱۳-Overwatch

معرفی بازی Overwatch 2

Overwatch یک FPS چند نفره است که دارای شخصیت های رنگارنگ و عظیمی است. فرقی نمی‌کند که با سر شیرجه زدن در یک جنگ آتش‌سوزی، راه‌اندازی تله‌هایی برای گیج کردن دشمنان خود یا زنده نگه داشتن متحدان خود را دوست داشته باشید، شخصیتی کاملاً مطابق با سلیقه شما وجود دارد. نقشه‌ها بزرگ هستند و هر کدام هدف متفاوتی را به شما می‌دهند، خواه همراهی محموله‌ای در حال حرکت، گرفتن پرچم یا تسخیر قلمرو دشمن.

Overwatch از این نظر بسیار قابل توجه است که برای جمعیت هاردکور ورزش های الکترونیکی، جمعیت چند نفره روزمره و جمعیت هنر هواداران/طرفداران Tumblr به یک اندازه جذابیت دارد. اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید، نسخه PS4 دارای یک انجمن پر جنب و جوش و فعال است – اگرچه برای بازی به اشتراک PS Plus نیاز دارید.

۱۴-Persona 5

MrGamers Persona5

وقتی صحبت از بازی‌های RPG به میان می‌آید، به سادگی هیچ چیز دیگری مانند Persona 5 وجود ندارد. از کات سین‌های زیبای انیمه گرفته تا موسیقی متن روان و شگفت‌انگیز آن یا حتی چیزهای کوچکی مانند رابط کاربری درون بازی و منوهای نبرد، Persona 5 پر از سبک است. . بر خلاف بسیاری از بازی‌های RPG دیگر که در سرزمین فانتزی گیر کرده‌اند، Persona 5 در ژاپن معاصر با تمام ویژگی‌های جامعه مدرن اتفاق می‌افتد و داستان آن نیز به طرز عالی ساخته شده است. و با Persona 5 فقط در PS4 و PS3 موجود است. این بازی یک بازی انحصاری است که دارندگان پلی استیشن نادیده گرفتن آن احمقانه خواهند بود.

اخیراً، Atlus Persona 5 Royal: نسخه ای کمی به روز شده از Persona 5 با گیم پلی روان تر و چند چالش اضافی برای مقابله با آن منتشر کرده است. اگر تازه وارد هستید، Persona 5 Royal احتمالاً نسخه‌ای است که باید دریافت کنید – و اگر یک کهنه کار هستید، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی تغییر کرده است.

بررسی کامل Persona 5 ما را بخوانید.

۱۵- Ratchet & Clank (2016)

MrGamers Ratchet Clank 2016

Ratchet & Clank (2016) سری کلاسیک پلتفرمر را به سبکی راه‌اندازی می‌کند و ماجراجویان بین کهکشانی راچت و کلنک را در مقابل رئیس شرور درک و سلاح ویرانگر سیاره‌اش قرار می‌دهد. نه، این بازی اپرای فضایی عالی و مداومی را که بازی‌های قبلی Ratchet & Clank تنظیم کرده بودند ادامه نمی‌دهد، اما مکانی عالی برای شروع تازه‌واردها است.

Ratchet & Clank با کنترل های محکم، انواع سلاح های فانتزی و داستانی کاملاً لذت بخش، نقطه ورود مناسبی برای بچه ها و بزرگسالان تازه وارد به سری است. از تفنگ های پرتو، پرتاب موشک، تا توپ های دیسکوی مسلح شده که همه را وادار به رقصیدن می کند، تنوع سلاح به تنهایی برای اجرای بازی کافی است. Ratchet & Clank نیز یک بازی انحصاری سونی است، به این معنی که یکی از بهترین بازی های کودکان در PS4 است.

۱۶- Red Dead Redemption 2

بهترین بازی های سال از ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۸

ده‌ها – شاید صدها – ساعت‌ها صرف دعوای اسب‌ها، تیراندازی به قانون شکنان، تعقیب جوایز و به طور کلی کاوش در غرب وحشی در نقش دزد بانک، آرتور مورگان می شود. مورگان به عنوان عضوی از باند مرگبار Van der Linde، باید از ماموران فدرال فرار کند و در حالی که قطعه تاریخ خود را در یکی از پر سر و صداترین دوران ایالات متحده می سازد.

در Red Dead Redemption 2 کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، از شرکت در درگیری های آتش با قانون شکنان، کاوش در بیابان، رام کردن اسب ها، انجام ماموریت برای شهرنشینان و مهاجران مختلف. Red Dead Redemption 2 با سیستم‌های گیم‌پلی عمیق، داستانی جاه‌طلبانه و محیطی کاملاً تحقق‌یافته، زمان زیادی می‌طلبد، اما در ازای آن رضایت زیادی را ارائه می‌دهد.

۱۷- Resident Evil 2

بازی رزیدنت اویل ۲ (Resident Evil 2)

بازی Resident Evil 2 در سال ۱۹۹۸ با استقبال خوبی روبرو شد و عناصر بقا-ترسناک، اکتشاف، پازل و مبارزات را با هم ترکیب می کرد تا تجربه ای بیشتر از مجموع اجزای آن ایجاد کند. با این حال، بازی با کنترل های دشوار، سختی تنبیهی و گرافیک پیکسلی نیز همراه بود. یک بازسازی جدید همه اینها را تغییر می‌دهد و Resident Evil 2 را به یکی از بهترین بازی‌های ترسناک PS4 تبدیل می‌کند. بازسازی Resident Evil 2 دارای بازی‌های فشرده، ترس‌های شدید و فرصت‌های ارزشمند فراوان برای پخش مجدد یکی از بازی‌هایی است که اولین بار Resident Evil را به یک سری محبوب تبدیل کرد.

برای کسانی که آن را بازی نکرده‌اند، لئون کندی و کلر ردفیلد در این بازی حضور دارند که باید از طریق آخرالزمان زامبی‌ها بجنگند. داستان چیزهای کمپ بالا است، اما آقای X سرکش که شما را در تمام طول بازی شکار می کند، می تواند به طور قانونی وحشتناک باشد.

۱۸- Spider-Man

سیستم مورد نیاز بازی Marvel’s Spider-Man Remastered

تعداد انگشت شماری بازی خوب Spider-Man در طول سال وجود داشته است، اما جدیدترین بازی دیوار خزنده در PS4 تقریباً همه آنها را از آب درآورده است. مرد عنکبوتی مارول همان چیزی است که طرفداران می خواستند باشد. این نه تنها یک مکان تفریحی بزرگ و جهان باز از شهر نیویورک با مکان های دیدنی و دیدنی های فراوان برای جمع آوری است، بلکه دارای یک سیستم مهیج وب و مکانیک های رزمی سریع و دقیق است. بهترین از همه: با انجام چالش‌های اختیاری، می‌توانید مرد عنکبوتی را با ده‌ها لباس از فیلم‌های مورد علاقه طرفداران و آرک‌های کمیک بوک بپوشانید.

داستانی اصلی را وارد کنید که چرخشی جدید به دوستان و دشمنان دوست داشتنی Spidey، مانند مری جین واتسون، کینگ‌پین و نورمن آزبورن می‌دهد و به راحتی یکی از بهترین بازی‌های ۲۰۱۸ و یکی از بهترین بازی‌های ابرقهرمانی را خواهید داشت. در PS4، دوره.

۱۹- Star Wars Jedi: Fallen Order

سیستم مورد نیاز بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

خیلی وقت است که ما یک بازی جنگ ستارگان عالی نداشتیم، اما به نظر می رسد که Star Wars Jedi: Fallen Order با این بازی سازگار است. بازیگران این بازی Cal Kestis: Jedi Padawan که موفق شد از دستور مرگبار ۶۶ در قسمت III جان سالم به در ببرد. کال می تواند دشمنان امپراتوری را با شمشیر نوری و مجموعه ای از قدرت های فورس سرنگون کند. Fallen Order با گیم‌پلی فشرده و بازیگران دوست‌داشتنی از شخصیت‌های فرعی، بازگشتی به نوع بازی‌های جنگ ستارگان است: خلاق، مبتکر و سرگرم‌کننده.

Fallen Order همچنین برای طرفدارانی که به تازگی شروع به سرمایه‌گذاری در Canon جدید Expanded Universe دیزنی کرده‌اند، لذت می‌برد، زیرا این بازی شکاف‌های بین فیلم‌هایی را پر می‌کند که فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، کتاب‌ها و بازی‌های آینده می‌توانند بر روی آنها بسازند. اگر قرار است جنگ ستارگان یک کتابخانه قوی از آپوکریفا ایجاد کند، بازی هایی مانند Fallen Order ممکن است ستون فقرات آن را فراهم کنند.

۲۰- Tetris Effect

MrGamers TetrisEffect

از اشکال مختلف برای تکمیل یک ردیف کامل، پاک کردن آن و هموار کردن راه برای شکل‌های جدید استفاده کنید. هر چه بیشتر بازی کنید، سرعت آن بیشتر می شود. تتریس افکت چه چیزی می تواند به مفهومی که مسلماً در سال ۱۹۸۹ تکمیل شده بود بیافزاید؟ خوب، برای شروع، می‌تواند پشتیبانی از واقعیت مجازی، انواع جلوه‌های رنگارنگ، یک مؤلفه موسیقی ظریف مبتنی بر ریتم و انواع مهارت‌های خاص را اضافه کند که می‌تواند ترکیب‌های  شما را هیجان‌انگیزتر کند.

تتریس افکت یکی از معدود تغییراتی است که در طول سال‌ها به فرمول اصلی اضافه می‌کند، نه کم کردن، و زمانی که شروع می‌کنید، به سختی می‌توانید آن را از ذهن خود خارج کنید. از آنجایی که بازی در VR است، کل محدوده بصری شما را اشغال می کند و باعث می شود که شما بیش از هر زمان دیگری در اکشن غوطه ور شوید.

۲۱- Uncharted 4

بازی Uncharted برای PS4 رایگان شد

Uncharted 4 آخرین و مسلما بهترین بازی در سری Uncharted است که یک رمز و راز تاریخی لذت‌بخش را با بخش‌های عالی تفنگ و اکتشاف وسایل نقلیه ترکیب می‌کند. نه تنها در سخت‌ترین آتش‌سوزی‌های این سری شرکت می‌کنید، بلکه مناظر زیبای آفریقا را نیز بررسی می‌کنید، مصنوعات مخفی را ردیابی می‌کنید و برخی از بازی‌های فکری پیچیده را در پازل خواهید یافت.

اگر تا به حال سه بازی اول را بازی نکرده اید، Uncharted: The Nathan Drake Collection نیز ارزشمند است. در مجموع، حماسه Uncharted شامل برخی از بهترین بازی‌های اکشن/ماجراجویی در PS4 است.

۲۲-  The Witcher 3: Wild Hunt

بازی The Witcher 3 رایگان شد

در حالی که دو عنوان اول Witcher در PS4 در دسترس نیستند، می‌توانید بزرگترین و مسلماً بهترین بازی را بازی کنید: The Witcher 3: Wild Hunt. (اما به طور جدی، اگر یک رایانه شخصی بازی دارید، دو عنوان اول ارزش وقت شما را دارند.)

این بازی سال ها پس از ماجراهای گرالت در نمایش اتفاق می افتد. نیلفگارد در حال به راه انداختن جنگ دیگری در قلمروهای شمالی است و فقط گرالت می‌تواند این تهدید را متوقف کند – اگر بتواند ابتدا بند سرکش خود، سیری را ردیابی کند. با دنیایی بزرگ، گیم پلی فشرده و فرصت های فراوان برای شکل دادن به داستان، The Witcher 3 یکی از بهترین هاست.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۳ زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید.


منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =