یکشنبه , می 19 2024

ادل خانه سیلوستر استالونه را خرید + مصاحبه سیلوستر استالونه

[ad_1]

گویا ادل خانه سیلوستر استالونه را خریداری کرده است اما او برای خرید این خانه شرطی عجیب داشته است: که مجسمه راکی در آن باشد.

مصاحبه سیلوستر استالونه در مورد خرید خانه اش توسط ادل

این بازیگر 76 ساله که اخیراً در سریال خانواده استالونه از نتفلیکس دیده شد، سرانجام با درخواست ادل موافقت کرد و سال گذشته مجسمه برنزی راکی ​​را برای خواننده محبوب پاپ به جا گذاشت. ادل سال گذشته عمارت سیلوستر استالونه را به قیمت 58 میلیون دلار خرید.

ستاره راکی ​​روز دوشنبه در وال استریت ژورنال فاش کرد که ادل با یک شرط با خرید ملک موافقت کرد و او اصرار داشت که مجسمه برنزی راکی ​​بالبوآ در خانه بماند. وقتی ادل متوجه می شود که سیلوستر مجسمه را می خواهد، می گوید:

در این صورت، برای فروش نیست. این همه چیز را منفجر می کند.

خرید خانه سیلوستر استالونه توسط ادل

جزئیات خرید خانه سیلوستر استالونه و ادل

مصاحبه سیلوستر استالونه در مورد خرید خانه ادل
جنجال ادل و سیلوستر استالونه برای خرید خانه

هنگامی که نامزد اسکار، سیلوستر، خانه مجلل 21000 فوت مربعی را به برنده گرمی در فوریه 2022 فروخت، گران ترین معامله سال در جنوب کالیفرنیا تا به امروز بود. و ظاهرا ادل آن را برای او خریده است. این خانه پس از اینکه استالونه برای اولین بار ملک را برای فروش در ژانویه 2021 به قیمت 110 میلیون دلار فهرست کرد، گران ترین خانه شد.

در سال 2021، ادل به مجله “ووگ” گفت که او واقعاً فیلم های راکی ​​را دوست دارد و آنها را در تلویزیون باشگاه خود در طول همه گیری همه گیر تماشا می کرد. TMZ گزارش داد که ادل پس از خرید خانه تغییرات زیادی ایجاد کرد. این تغییرات برای استالونه مهم نیست:

من عاشق کاری هستم که انجام می دهد، خانه را زیبا می کند.

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + بیست =