یکشنبه , می 19 2024

راهنمای انتخاب کلاس Diablo 4 – مستر گیمرز

[ad_1]

دیابلو ۴به زودی منتشرمیشود آیا میخواهید بدانید کدام کلاس این بازی مناسب شماست؟ با مستر گیمرز مرجع بازی ها و راهنمای انتخاب کلاس Diablo 4 همراه باشین.

راهنمای انتخاب کلاس Diablo 4

نسخه‌های بتا برای Diablo 4 به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا برخی از گزینه‌های ساخت را قبل از انتشار آن آزمایش کنند، با آخرین نسخه بتای باز که نزدیک‌ترین نگاه را به نحوه اجرای بازی در زمان عرضه ارائه می‌دهد. با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از این نسخه های بتا، واضح است که هر کلاس در Diablo 4 بسیار متفاوت از یکدیگر بازی می کند و بازیکنان باید به دقت ارزیابی کنند که کدام کلاس برای آنها مناسب است. با راهنمای انتخاب کلاس Diablo 4 در پایین همراه ما باشید.

Barbarian

MrGamers Diablo4Barbarian

 

کلاس Barbarian یکی از اصلی‌ترین های Diablo است و از زمان Diablo 2 حضور داشته است، Diablo 4 سیستم Arsenal را برای Barbarians معرفی می‌کند که به کلاس انعطاف‌پذیری می‌دهد تا بتوانند بین مجموعاً چهار اسلحه  جابه‌جا شوند. این سیستم Barbarians را برای بازیکنانی که می‌خواهند انواع سلاح‌های مختلف را بدون محدود شدن با محدودیت‌های تجهیزات کلاس‌های دیگر امتحان کنند عالی می‌کند.

به عنوان یک کلاس فیزیکی گرا، Barbarian از Diablo 4 برای گیم پلی تهاجمی سنگین یا پشتیبانی دفاعی مناسب است، بسته به اینکه بازیکن چه تخصصی را انتخاب کند. تخصص Berserker، Barbarian را برای به حداکثر رساندن میزان آسیب ایده آل می کند، در حالی که تخصص Warlord، Barbarian را به یک تانک دفاعی تبدیل می کند که می تواند از بقیه افراد محافظت کند. علاوه بر این، Barbarian با هر حمله اولیه، Fury ایجاد می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های قدرتمندی را پس از ذخیره‌سازی کافی آزاد کنند، و Barbarian را به گزینه‌ای عالی برای بازیکنانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند لنگر گروه خود باشند.

 Rogue

MrGamers Diablo4Rogue

 

کلاس Rogue در Diablo 4 عناصر چندین کلاس را از بازی های قبلی مانند Amazon و Assassin از Diablo 2 و همچنین Demon Hunter از Diablo 3 ترکیب می کند تا این کهن الگوی چابک را ایجاد کند. همانند سیستم آرسنال بربرها، Rogue می‌تواند به میل خود بین سلاح‌های نزدیک زن و دور زن تعویض کند تا از مهارت‌های هر دو استفاده کند. آن‌ها همچنین می‌توانند مهارت‌ها را با جلوه‌های عنصری مانند Cold، Poison یا Shadow تسخیر کنند و در را برای ترکیب‌های ساختی حتی بیشتر از آنچه درخت مهارت پایه آنها اجازه می‌دهد باز کند.

Rogue برای بازیکنان Diablo 4 که می خواهند انواع ترفندها و تله ها را به سمت دشمنان پرتاب کنند تا آنها را از بین ببرند ایده آل است. جدا از اینکه Rogues بسیار متحرک است، می تواند یکی از سه تخصص را برای سفارشی سازی بیشتر تنوع ساخت خود دنبال کند. تخصص Combo Points به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سه نقطه ترکیبی بسازند که می‌توانند برای تقویت مهارت‌های خاص صرف شوند، تخصص Exploit Weakness به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با افزایش ۶۰ درصدی آسیب، همه ضربه‌ها را به‌صورت کریتیکال انجام دهند، و تخصص Shadow Realm به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا برای مدت کوتاهی  دشمنان به قلمرو سایه می روند که در آن بازیکن به صورت Stealthed، Unstoppable و ۵۰ درصد آسیب بیشتر می رسد.

Ads MohiGame 1

 

Sorcerer

MrGamers Diablo4Sorcerer

 

Sorcererدر Diablo 4 کهن الگوی کلاسیک جادوگر را انجام می دهند و به عنوان توپ های شیشه ای برای بازیکنانی که می خواهند با دفاع محدود تمام حمله را انجام دهند عمل می کنند. هر یک از طلسم‌های عنصری که جادوگر می‌تواند انجام دهد عوارض جانبی خاص خود را دارد، مانند چندین بار طلسم سرد که دشمن را Frozen می‌کند و نمی‌تواند برای مدتی حرکت کند، یا ایجاد Burning بر روی دشمنان از طریق طلسم‌های آتش که به مرور زمان آسیب می‌رساند. علاوه بر این، جادوگر برای بازیکنانی که می‌خواهند انواع ساختمان‌های عمیق‌تر را آزمایش کنند، به دلیل مکانیک منحصربه‌فرد Enchantment که به بازیکنان اجازه می‌دهد مهارت‌های خاصی را در یکی از سه اسلات ویژه قرار دهند، استفاده فعال از مهارت را حذف می‌کند، اما به جای آن یک جایزه غیرفعال اعطا می‌کند، عالی است. .

 

Necromancer

MrGamers Diablo4Necromancer

Necromancer ها نمادی از سری Diablo هستند زیرا می توانند ارتش های مرده را برای مبارزه در کنار آنها تشکیل دهند، با انواع سبک های بازی بسته به اینکه مینیون ها احضار شوند. سه نوع مینیون وجود دارد که Diablo 4 Necromancers می تواند احضار کند: جنگجویان اسکلتی، جادوگران اسکلتی و گولم، که هر کدام مجموعه ای از انواع خاص خود را دارند که می توانند با استفاده از کتاب مکانیک مرده Necromancer’s Book of the Dead Mechanic سفارشی شوند. این کلاس نه تنها طیف متنوعی از سبک های بازی را ارائه می دهد، بلکه می تواند برای بازیکنان انفرادی که به دنبال تقویت رتبه خود با مینیون ها هستند عالی باشد.

علاوه بر دسترسی به سلاح‌های Scythe مخصوص کلاس، Necromancers در Diablo 4 می‌تواند در یکی از چهار سبک بازی مختلف قرار بگیرد، مانند Bone که از مهارت‌هایی از این نوع برای ایجاد فاصله در میدان جنگ، Darkness برای وارد کردن آسیب به دشمنان در طول زمان استفاده می‌کند. خونی که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سلامت خود را با تخلیه دشمنان بازیابی کنند، و ارتش که مینیون‌های Necromancer را مدیریت می‌کند و می‌تواند با هر یک از سبک‌های بازی دیگر ادغام شود.

 

Druid

MrGamers Diablo4Druid

 

کلاس Druid در Diablo 4 استاد طبیعت است و از جادوی زمین و طوفان و همچنین توانایی تغییر شکل به اشکال مختلف حیوانات استفاده می کند و ترکیبی از گزینه های مبارزه با جادو و نزدیک زن را به بازیکنان می دهد. این انعطاف‌پذیری Druids را برای انواع نقش‌های پارتی از جمله تانک و آسیب زن مناسب می‌سازد.

علاوه بر این، درویدها در کنار دو همراه گرگ می جنگند و می توانند ارواح حیوانی را به دست آورند تا از آنها بهره ببرند. درویدها همچنین می‌توانند آسیب‌پذیر را بر روی دشمنان بیاورند و باعث می‌شوند تا ۳۰ درصد آسیب بیشتری از حملات دریافت کنند و دروید را به گزینه‌ای فوق‌العاده برای پشتیبانی عمومی تیم تبدیل کنند.

 

راهمای انتخاب کلاس در بازی الدن رینگ

متشکریم که همراه مستر گیمرز مرجع بازی ها هستید، خوشحال میشیم نظر خود را در مورد راهنمای انتخاب کلاس Diablo 4 در پایین همین پست برایمان ارسال کنید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =