دوشنبه , آوریل 29 2024

جان ویک قرار بود در میان شخصیت‌های Mortal Kombat 1 باشد

اد بوون به عنوان کارگردان بازی Mortal Kombat 1، می‌خواست که صدا همه شخصیت‌ها توسط بازیگران معروف انجام شود. او قصد داشت درست مانند شخصیت Nitara که مگان فاکس در قالبش صداگذاری کرده است، پای سلبریتی‌های بیش‌تری را به این مسیر باز کند.

اگر اخبار مربوط به بازی Mortal Kombat 1 را دنبال کرده باشید، از حضور چهره‌های معروف در آن خبر دارید. مگان فاکس و ژان کلاود فن دام که سلبریتی‌های شناخته شده‌ای محسوب می‌شوند، به ترتیب در قالب دو شخصیت Nitara و Johnny Cage به صداگذاری پرداخته‌اند. اما با وجود این دو نام بزرگ، اد بون نقشه‌های بزرگ‌تری در سر داشت. خالق سری مورتال کومبت قصد داشت که نقش تک تک شخصیت‌های نسخه جدید توسط بازیگران معروف اجرا شود.

البته که حضور این دو بازیگر آنقدرها هم که باید برای بازی Mortal Kombat 1 خوش یمن نبوده است. طرفداران از نحوه صداگذاری مگان فاکس در قالب شخصیت Nitara راضی نیستند و آن را «مصنوعی» می‌خوانند (که با توجه به توانایی‌های بازیگری این فرد کاملا مورد انتظار بود). علاوه بر این، اسکین شخصیت Johnny Cage  که قرار بود یادآورد ژان کلاود فن دام باشد، واقعا شباهت زیادی به او ندارد و حسابی مورد انتقاد قرار گرفته است.

اما از این بحث که بگذریم، باید بدانید که اد بون دوست داشت بازیگران و سلبریتی‌های بیش‌تری در مورتال کومبت 1 حضور داشته باشند. او در این باره توضیح می‌دهد:«یکی از چیزهایی که در این بازی برای من جذاب بود، این بود که چه می‌شد اگر همه شخصیت‌ها توسط یک بازیگر معروف اجرا می‌شدند؟ مثلا اگر کیانو ریوز نقش شخصیت Kenshi را اجرا می‌کرد. البته که ما این کار را انجام ندادیدم».

جان ویک در Mortal Kombat 1

قرار بود بازیگرهای بیش‌تری به مورتال کومبت بپیوندند

خود اد بون در طی مصاحبه‌ای که با رسانه Rolling Stone داشت، اغراق کرد که این هدف به نحوی رویایی بود و به همین خاطر هیچ وقت به ثمر ننشست. علاوه بر هزینه بالایی که انجام این کار روی دست استودیو NetherRealm می‌گذاشت، مشکلات دیگری هم وجود داشت. به گفته خود اد بون بیش‌تر بازیگرها با روند صداگذاری در دنیای ویدیو گیم آشنا نیستند. او اعتقاد دارد که این روند پیچیده‌تر از آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم. در واقع صداگذاری در یک ویدیو گیم می‌تواند حسابی طول بکشد و کاری نیست که بتوان در یک روز آن را به اتمام رساند.

اما با وجود تمامی بحث‌های مطرح شده، اگر چنین ایده‌ای با ظرافت پیاده می‌شد نتیجه هیجان‌انگیزی داشت. برای مثال و مانند آنچه که خود اد بون گفته بود، حضور کیانو ریوز محبوب و صداگذاری او در قالب شخصیت Kenshi می‌توانست فوق‌العاده جذاب باشد. از آنجایی هم که پای بازیگر فیلم‌های جان ویک با Cyberpunk 2077 به دنیای ویدیو گیم باز شده بود، حداقل اضافه کردن کیانو ریوز امکان به حقیقت پیوستن را داشت.

نظر شما در مورد حضور کیانو ریوز و سایر سلبریتی‌ها در بازی Mortal Kombat 1 چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =