یکشنبه , می 5 2024

نخستین تریلر Tales of the Shire: A The Lord of the Rings منتشر شد

به تازگی اولین تریلر Tales of the Shire (Tales of the Shire: A The Lord of the Rings – داستان‌های شایر: ارباب حلقه‌ها) منتشر شد.

بازی ارباب حلقه ها که برای کنسول‌های Nintendo Switch، PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود، به بازیکنان این را امکان می‌دهد تا در دهکده بای‌واتر زندگی یک هابیت را در نیمه دوم سال 2024 تجربه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تریلر Tales of the Shire: A The Lord of the Rings منتشر شد

این بازی که در ماه سپتامبر سال گذشته معرفی شد، توسط شرکت جلوه‌های ویژه و لوازم جانبی «Wētā Workshop» در نیوزلند ساخته می‌شود که به دلیل کارهایش بر فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت‌ها شهرت دارد. این بازی توسط لِیبل «Private Division» منتشر خواهد شد.

در بازی داستان های شایر ، بازیکنان می‌توانند هابیت خود را ایجاد، شخصی‌سازی، خانه خود را تزئین، دهکده بای‌واتر را بررسی و در فعالیت‌های آرامش‌بخش مانند آشپزی، ماهیگیری، جستجوی غذا و باغبانی شرکت کنند.

رسانه سوئدی «Embracer Group» روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد به سه بخش جداگانه تقسیم شود. این سه بخش، شرکت‌های مستقل و سهامی عمومی خواهند بود که هر کدام از آن‌ها را قادر می‌سازد تا بر روی استراتژی‌های اصلی مربوطه بهبود ببخشد و روایت‌های متفاوت و متمایزتری از سهام را برای سهامداران فعلی و جدید ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نخستین تریلر Tales of the Shire: A The Lord of the Rings چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =