یکشنبه , می 12 2024

فن آرت هفته | ترکیب کاراکترهای مارول و دی‌سی

برخی از کاراکترهای مارول و دی‌سی شباهت زیادی به یکدیگر دارند که در فن آرت این هفته با یکدیگر ترکیب شده‌اند.

دی‌سی و مارول بزرگترین منبع کمیک بوک و همچنین فیلم‌های اقتباسی بر اساس آن‌ها به شمار می‌روند و هر کدام از آن‌ها نیز کاراکترهای خاصی و بزرگی دارند که بسیار مشهور هستند. اما با اندکی توجه می‌توان شباهت‌های زیادی بین برخی از کاراکترهای دی‌سی و مارول پیدا کرد.

همین نیز سوژه بسیار خوبی شده و با هوش مصنوعی، فن آرت‌های بسیار جالب و زیبایی از ترکیب کاراکترهای مارول و دی‌سی با یکدیگر ساخته شده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در اولین تصویر ترکیبی از کاراکتر بتمن از دی‌سی و کاراکتر مون نایت از مارول دیده می‌شود که بسیار جالب‌توجه است. البته باید گفت که ترکیب بتمن و مرد آهنی منطقی‌تر به نظر می‌رسید!

ترکیب بتمن و مون نایت
ترکیب بتمن و مون نایت

شخصیت تانوس یکی از ابرشرورهای بسیار بزرگ و قدرتمند مارول به شمار می‌رود که در سه فاز دنیای سینمایی مارول نیز حضور داشت و توانست رویدادهای بسیار جالب و مهمی را رقم بزند. این در حالی است که در دنیای دی‌سی نیز چنین شخصیتی وجود دارد و آن دارک‌ساید است. در ادامه تصویری از ترکیب این دو ابرشرور را مشاهده کنید.

فن آرت هفته | ترکیب کاراکترهای مارول و دی‌سی
ترکیب تانوس و دارک‌ساید

تصویر دیگر از این فن آرت‌های جذاب، ترکیبی از شخصیت‌های فلش و کوئیک سیلور است. این دو شخصیت از جمله سریع‌ترین کاراکترها در دنیای دی‌سی و همچنین مارول هستند و در این تصویر نیز ترکیبی بسیار جالب از آن‌ها به نمایش گذاشته شده است.

فن آرت هفته | ترکیب کاراکترهای مارول و دی‌سی
ترکیب فلش و کوئیک سیلور

دو کماندار مشهور دنیای دی‌سی و مارول، به ترتیب گرین ارو و هاکای هستند که در تصویر زیر می‌توانید ترکیبی از این دو شخصیت محبوب و برجسته را مشاهده کنید.

فن آرت هفته | ترکیب کاراکترهای مارول و دی‌سی
ترکیب گرین ارو و هاکای

در ادامه نیز می‌توانید دو تصویر دیگر را مشاهده کنید که ترکیبی از کاراکترهایی از دی‌سی و مارول هستند اما به طور دقیق مشخص نشدند که آن‌ها چه کاراکترهایی هستند. تصویر اول احتمالا ترکیبی از شخصیت ددپول و دث استروک است و تصویر دوم نیز شاید ترکیبی از دکتر استرنج و دکتر فیت باشد.

فن آرت هفته | ترکیب کاراکترهای مارول و دی‌سی
ترکیب ددپول و دث استروک
فن آرت هفته | ترکیب کاراکترهای مارول و دی‌سی
ترکیب دکتر استرنج و دکتر فیت

طبق روال هفتگی، در این مطلب از «فن آرت هفته» نیز برخی از جدیدترین و جالب‎‌ترین فن آرت‌های منتشر شده را به شما معرفی کردیم. نظر شما در مورد این فن آرت‌ها چیست؟

مطلب هفته گذشته:

منبع: اسکرین رنت

iSiavash

منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =