جمعه , می 10 2024

سریال آخرین بازمانده از ما 2023 (دانلود، بازیگران، معرفی، نمرات)

در این مقاله به معرفی و بررسی سریال آخرین بازمانده از ما 2023 می‌پردازیم. شما در این مطلب از تایم سیتی درباره هرآنچه که باید بدانید مانند بازیگران، عوامل، نظرات، خلاصه این داستان و … خواهید خواند.

سریال 2023 The Last Of  Us، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن، ماجراجویی و پسا آخرالزمانی است که انتظار می‌رود پس از انتشار بازخوردهای مثبت و مطلوبی از جانب منتقدین و بینندگان خود دریافت کند و در فهرست بهترین سریال های خارجی جهان جای بگیرد.

این مجموعه از روتین همیشگی سریال‌ها خارج شده و از دید سوم‌شخص به داستان نگاه می‌کند و این مدل از ارائه سریال، یک سبک جذاب و هیجانی برای دیدن آن است.


“لینک‌های دانلود تمامی قسمت های سریال آخرین بازمانده از ما 2023 The Last OF Us به همراه زیر نویس چسبیده و دوبله فارسی”

  1. دانلود قسمت 1 سریال آخرین بازمانده از ما | 2023 – (لینک دانلود)
  2. دانلود قسمت 2 سریال آخرین بازمانده از ما | 2023 – (لینک دانلود)
  3. دانلود قسمت 3 سریال آخرین بازمانده از ما | 2023 – (لینک دانلود)
  4. دانلود قسمت 4 سریال آخرین بازمانده از ما | 2023 – (لینک دانلود)

داستان سریال آخرین بازمانده از ما 2023 (The Last OF Us)

داستان سریال آخرین بازمانده از ما درباره زوجی است که مجبور می‌شوند شرایط وحشیانه و قاتلان بی‌رحم را در سفری در سراسر آمریکا با هم تحمل کنند و تمام سعی خود را می‌کنند تا از این شرایط خود را نجات دهند.

آخرین بازمانده از ما، در واقع یک بازی ویدئویی بی‌نظیر است که توسط کمپانی SonyComputer Entertainment منتشر شد و پس از گذشت سال‌ها از انتشار این بازی مهیج، HBO تصمیم به ساخت یک سریال تلویزیونی اقتباسی از این آن گرفته است.

بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما 2023

بازیگران نقش
پیتر پاسکال جوئل میلر
بلا رمزی الی ویلیامز
گابریل لونا تامی میلر
مرل دندریج مارلین
جفری پیرس پری
آنا تورو ترزا «تس» سرووپولوس
موری بارتلت فرنک
نیک آفرمن بیل
مارلی گریس بکر شخص مبتلا شده
اشلی جانسون آنا ویلیامز
ملانی لینسکی کاتلین
استورم رید رایلی آبل
نیکو پارکر سارا میلر
لامار جانسون هنری
کیون وودارد سم
کوین ساتری شخص مبتلا شده
رایلی دیویس سرباز جوان
تروی بیکر جیمز
گراهام گرین مارلون
جان هانا
برندان فلچر رابرت
روتینا وسلی ماریا
برد لیلند آقای ادلر
الین مایلز فلورنس
آری رومبو جویس
جیسون بورکارت فدرا فورمن
ماکس مونتسی لی
کانر استانهوپ شخص مبتلا به بیماری
نلسون لیس یوشیا
تیلور سنت پیر باز کات
سونیا ماریا چیریلا هانا
آتم تام شخص مبتلا به بیماری
جینا لوئیز فیلیپس پزشک
نوآه کرافورد
آتم تی دانگ معلم
ناتاشا مومبا کیم تمبو
کریگ هاس خبررسان
جیمز هیبارد رئیس
آندریا گرینینگ افسر
پاردیپ سینگ سوچ سرباز
جف هانی سرباز

 

عوامل فیلم The Last Of Us 2023

این سریال در آلبرتا، کانادا فیلم‌برداری شده است. نیل دراکمن و کریگ مازین از سازندگان این سریال 9 قسمتی و رز لام، ژاکلین لسکو و سیسیل اوکانر در کنار دراکمن و مازین از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه سریالی هستند.

سونی پیکچرز تله ویژن، پلی‌استیشن پروداکشنز و ناتی داگ از دیگر تهیه‌کنندگان سریال The Last Of Us محسوب می‌شوند. گوستاوو سانتائولایا آهنگ‌ساز اصلی بازی‌های The Last Of Us علاوه بر ساخت موسیقی متن این سریال به همراه دیوید فلمینگ آهنگسازی آن را نیز برعهده دارد.


پیشنهاد مطالعه:


بودجه سریال  The Last OF Us 2023

از سریال آخرین بازمانده از ما، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا، انتظار می‌رود که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار کانادا برای شهر آلبرتا سود به همراه داشته باشد. همچنین، بودجه هر قسمت از این سریال چیزی حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار آمریکا تخمین زده شده است. The New Yorker ادعا کرده است که بودجه آخرین بازمانده از ما از پنج فصل اول سریال بازی تاج‌وتخت فراتر رفته است.

 

تاریخ اکران سریال آخرین بازمانده از ما (The Last OF Us)

سریال The Last Of Us در 15 ژانویه 2023 یعنی 25 دی 1401 توسط HBO و HBO MAX پخش خواهد شد.

 

نقل‌ و قول ها درباره سریال آخرین بازمانده از ما

این مجموعه در متاکریتیک با کسب امتیاز بالا از منتقدین مورد (تحسین همگانی) قرار گرفت. چند منتقد آن را بهترین اقتباس از بازی ویدئویی لایو اکشن دانسته‌اند؛ مارک دیلینی در گیم اسپات گفته است که (به نظر می‌رسد که این اثر آغاز دوره‌ای جدید) برای این ژانر است.

همچنین، نقش‌آفرینی بازیگرانی مانند ماری بارتلت، نیک آفرمن، و ملانی لینسکی در سریال The Last Of Us از سوی منتقدان تحسین شد.

 

اخبار و حواشی سریال آخرین بازمانده از ما

زوم پلتفرمی بود که انتخاب بازیگران این سریال به‌واسطه آن انجام شد؛ به دلیل شیوع کرونا عوامل تصمیم گرفتند تا انتخاب بازیگران را از طریق این پلتفرم جلو ببرند.

دراکمن برای روز جهانی زن در ۸ مارس ۲۰۲۰ اعلام کرد که چندین شخصیت از بازی‌ها از جمله الی، رایلی، تس، مارلین و ماریا در مجموعه حضور خواهند داشت؛ اما صحبتی در مورد نقش آن‌ها در سریال نکرد.

این خبر، از سری اخبار خوشحال‌کننده‌ای بود که به گوش طرف‌داران بازی آخرین بازمانده از ما رسید؛ چرا که دیدن صداپیشگان بازی مورد علاقه‌تان در قالب کاراکترهای یک سریال الهام گرفته از همان بازی باید لذت‌بخش باشد.

اگر به این سبک از فیلم‌ها و سریال‌های الهام گرفته شده از بازی‌های ویدئویی یا کتاب‌ها علاقه دارید می‌توانید مقاله کتاب هایی که فیلم یا سریال شدند را مطالعه کنید.


پیشنهاد مطالعه:


جمع‌بندی نهایی معرفی و بررسی سریال آخرین ما 2023

از اینکه تا پایان مقاله بررسی سریال TLOU 2023 با ما بوده‌اید سپاسگزاریم. سریال د لست آو آس جدیدترین سریال در HBO است و این کمپانی امیدوار است که سریال اقتباسیthe last of us که از یک بازی ویدئویی الهام گرفته شده است را بتواند به یکی از آثار موفقش تبدیل کند.

بازیگران مطرحی که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند و عنوان بزرگ‌ترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا که به این سریال اختصاص داده‌اند، باعث می‌شود که انتظارات از این سریال بالا برود. امیدوار هستیم این سریال به خوبی بازی‌اش عمل کند و ما شاهد یک سریال خیره‌کننده و دیدنی باشیم.

آیا از سریال‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدئویی خوشتان می‌آید؟ دوست دارید دفعه بعد قرعه به نام کدام بازی بیوفتد؟ شما می‌توانید نظر خود را در مورد این سریال با ما و همراهان تایم سیتی به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول:

1- آیا سریال آخرین بازمانده از ما یک اثر اقتباسی است؟

بله این سریال اقتباسی از یک بازی ویدئویی با همین نام است.

2- آیا سریال آخرین بازمانده از ما فصل دوم دارد؟

بنابر استقبال بینندگان و منتقدین از فصل 1 این سریال در مورد فصل دوم آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

3- سریال آخرین بازمانده از ما در چه تاریخی اکران می‌شود؟

سریال The Last Of Us در 25 دی 1401 اکران می‌شود.


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =