جمعه , می 10 2024

واکنش جوئل کرافورد به موفقیت‌های Puss in Boots: The Last Wish

جوئل کرافورد که کارگردانی Puss in Boots: The Last Wish را بر عهده داشته، صحبت‌های جالبی پیرامون این انیمیشن کرده است.

انیمیشن تحسین شده و زیبای Puss in Boots: The Last Wish (گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو) یکی از شگفتی‌های سینمای سال 2022 میلادی می‌باشد؛ دنباله‌ای که پس از گذشت بیش از 10 سال ساخته شد و نه تنها با واکنش مثبت مردم و منتقدین روبرو شد، بلکه زمینه‌ساز احیای مجموعه شرک نیز گشته است.

درصد زیادی از این موفقیت را مدیون جوئل کرافورد هستیم که با کارگردانی مناسب و جذاب خود طیف وسیعی از مخاطبین با هر سنی را به سمت این دنباله جذب کرده است. حال او در صحبت‌های جدید خود اطلاعات جالب و تاثیرگذاری را از این انیمیشن به اشتراک گذاشته است.

انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish می‌توانست تنها یک دنباله ساده برای کسب سرمایه زیادی باشد، مگر نه؟ ما با ساخته خود بسیار صادق بودیم، زیرا نه تنها در ارائه داستانی مناسب، بلکه در طیف مخاطبینی که جذب این اثر خواهند شد نیز رویکرد مناسبی از خود نشان دادیم. بیش از یک دهه از ساخته قبلی می‌گذرد، پس ما در عین این که مخاطبینی داریم که با این مجموعه بزرگ شده‌اند، بلکه شاهد ملحق شدن طیف جوانی از بینندگان نیز هستیم می‌بایست در راضی نگه داشتن هر دوی آن‌ها موفق عمل می‌کردیم.

برای تهیه دنباله گربه چکمه‌چوش، راهکارهای جدیدی را ارائه نمودیم. ما المان‌های فانتزی جدیدی به آن تزریق نمودیم تا مخاطبین احساس کنند که در حال تجربه یک کتاب داستان منحصر به فرد می‌باشند. در بحث جلوه‌های تصویری نیز از تصاویر CG کلیشه‌ای فاصله گرفته و به سمت تصویرگرایی انیمه‌های شرقی قدم گذاشتیم که می‌تواند حس و حال جدید و منحصر به فردی را القا نماید. ما با ساخت این دنباله نه تنها لحظاتی کمدی و مفرح را خلق کردیم، بلکه وارد نمایش جنبه‌هایی تاثیرگذار و حتی ترسناک نیز گشتیم.

او فاش می‌کند که سبک تصویرگرایی غربی را با انیمه‌های شرقی ترکیب نموده‌اند تا اثری جدید و متمایز را برای مخاطبین به ارمغان بیاورند. زیبایی ساخته شدن چنین انیمیشنی بنا به گفته‌های جوئل کرافورد در این است که از نویسندگان گرفته تا طراحان و صداپیشگان، همگی با عشق و صداقت در تهیه چنین اثری نقش داشته‌اند تا بتوانند دنباله‌ای ارزشمند را برای مخاطبین خلق نموده و تنها به دنبال کسب درآمد از طریق سینماها نباشند.

با توجه به میزان فروش و بازخوردهای مثبتی که Puss in Boots: The Last Wish دریافت کرده است، می‌توان با قاطعیت گفت که سعی و تلاش‌های جوئل کرافورد و همکاران وی نتیجه مثبتی در پی داشته و شاهد یکی از جذاب‌ترین انیمیشن‌های چند سال اخیر در سینمای هالیوود بوده‌ایم.

منبع: کولایدر


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =