سه‌شنبه , می 21 2024

بازیگر نقش آسایش در سریال پدر گواردیولا 【بیوگرافی النا حیدری + جزئیات زندگی شخصی】

[ad_1]

النا حیدری بازیگر زن ایرانی، نقش آسایش را در سریال پدر گواردیولا ایفا کرده است. او در دهه ۱۳۷۰ در تهران متولد شده است. در ادامه مقاله تایم سیتی به بیوگرافی النا حیدری به همراه جزئیات زندگی شخصی، آیدی اینستاگرام و آلبوم تصاویر او می پردازیم.

بازیگر نقش آسایش در سریال پدر گواردیولا 【بیوگرافی النا حیدری و جزئیات زندگی شخصی】

بیوگرافی النا حیدری

النا حیدری در سال 1370 متولد شد. بازیگر نقش آسایش در پدر گواردیولا در سال 1399 وارد حوزه بازیگری شد و تاکنون در فیلم و سریال‌های مختلف از جمله آهنگ دو نفره و سریال پدر گواردیولا شرکت کرده است.

اولین تجربه بازیگری النا حیدری در فیلم آهنگ دو نفره بود و این نقش باعث شهرت وی شد. او علاوه‌بر بازیگری در حوزه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

نقش النا حیدری در سریال پدر گواردیولا نیز به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم بیوگرافی وی به شمار می‌رود. در این سریال، النا حیدری نقش آسایش را بازی کرده است.

او در این سریال همراه با بازیگرانی مانند احمد مهران‌فر، علیرضا استادی، فرزاد فرزین، امیرحسین رستمی و بهاره کیان‌افشار همکاری کرده است و تجربه‌هایش را بهبود بخشیده است.

النا حیدری و همسرش

در این زمینه اطلاعاتی در دسترس نیست.

فیلم و سریال های النا حیدری

  • آهنگ دو نفره
  • پدر گواردیولا

آدرس اینستاگرام النا حیدری

با آیدی elenaheydariofficial می‌توانید به پیج اینستاگرام بازیگر نقش آسایش در سریال پدر گواردیولا یا به‌طور دقیق‌تر النا حیدری دسترسی داشته باشید.

آلبوم تصاویر النار حیدری

در انتهای مقاله بازیگر نقش آسایش در سریال پدر گواردیولا به تصاویری که از او در صفحات مجازی پخش شده پرداخته‌ایم.

بازیگر نقش آسایش در سریال پدر گواردیولا 【بیوگرافی النا حیدری و جزئیات زندگی شخصی】

بازیگر نقش آسایش در سریال پدر گواردیولا 【بیوگرافی النا حیدری و جزئیات زندگی شخصی】بازیگر نقش آسایش در سریال پدر گواردیولا 【بیوگرافی النا حیدری و جزئیات زندگی شخصی】 بازیگر نقش آسایش در سریال پدر گواردیولا 【بیوگرافی النا حیدری و جزئیات زندگی شخصی】

بیشتر بخوانید:



[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =