پنج‌شنبه , می 9 2024

«آزمایش‌های اوتلاست» به پرفروش‌ترین بازی‌های ایکس‌باکس تبدیل شد

بازی‌های ترسناک همکاری‌محور (Co-op) همچنان مورد توجه طرفداران قرار می‌گیرند، به طوری که یک عنوان ترسناک همکاری‌محور به طور غیرمنتظره‌ای به یکی از پرفروش‌ترین‌ها برای ایکس‌باکس تبدیل شده است. «آزمایش‌های اوتلاست»، محصول شرکت رد بارلز، با قرار گرفتن در رتبه #۱ جدول «پرداخت‌های برتر» ایکس‌باکس، دستاورد بزرگی برای بازی ترسناک همکاری‌محور به دست آورده است.

این بازی، که برای اولین بار در اوایل دسترسی پیش‌نمایش در می ۲۰۲۳ منتشر شد، رسماً کمتر از دو هفته پیش در تاریخ ۵ مارس عرضه شد. عنوان ترسناک، که دارای گیم‌پلی همکاری‌محور است، بازیکنان را وادار می‌کند تا در برابر مجموعه‌ای از آزمایش‌ها یا «آزمون‌های» وحشتناک قرار گیرند و توانایی‌های خود را برای مواجهه با چالش‌های سخت‌تر ارتقا دهند. این بازی از زمان عرضه خود در سراسر پلتفرم‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته و در ایکس‌باکس موفقیت قابل توجهی به دست آورده است.

با وجود انتقادات اولیه، مخاطبان همچنان به بازی ترسناک همکاری‌محور علاقه نشان داده‌اند و آن را به صدر فهرست فروش رسانده‌اند. بسیاری از بازیکنان از گیم‌پلی شدید همراه با سیستم چت صوتی فوق‌العاده موجود در بازی لذت برده‌اند، که با تحریف‌ها، اکوها و بیشتر، لایه‌ای اضافی از غوطه‌وری را اضافه می‌کند.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =