چهارشنبه , می 8 2024

نکات مهم برای حرفه ای شدن در بازی فری فایر

چگونه در بازی فری فایر حرفه ای شویم؟

بازی فری فایر یکی از سری بازی های اکشن و هیجان انگیز اندرویدی است که در یک مدت زمان کوتاه توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند با ما همراه باشید تا در رابطه با نکات مهم بازی فری فایر صحبت کنیم و اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم، قطعاً شما پس از مطالعه این مطلب می توانید به یکی از بازیکنان حرفه ای در بازی فری فایر تبدیل شوید.

Free Fire

معرفی بازی فری فایر

در بازی فری فایر شما باید کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس وارد بازی شوید اما مهمترین نکته این است که پیش از اینکه کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید سعی کنید اطلاعات کافی در رابطه با کاراکتر مورد نظر را داشته باشید، منظور این است که در رابطه با قابلیت ها و توانایی های او آشنایی کامل داشته باشید، زیرا هر یک از کاراکتر ها در زمان و مکان مختلف می توانند قابلیت های متفاوتی داشته باشند و متاسفانه اگر شما نتوانید از کاراکتر ها در زمان و مکان مناسب استفاده کنید به مشکل بر خواهید خورد، شما می توانید برای آشنا شدن با کاراکترهای بازی فری فایر وب سایت موجو شاپ مراجعه کنید.

استفاده درست از تجهیزات در فری فایر

در فری فایر همانند سایر بازی های رقابتی شما یک سری تجهیزات نظامی در اختیار دارید، که استفاده درست از آنها می تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند برای اینکه پیروز میدان باشید و یا این که به یکی از بازیکنان حرفه‌ای تبدیل شوید. یکی از مهمترین این تجهیزات کوله پشتی است که در اختیار داریم شما باید بتوانید به درستی محتویات داخل کوله پشتی را مدیریت کنید، تا در مواقع لازم بتوانید از تجهیزاتی که درون کوله پشتی خود دارید استفاده کنید.

جمع آوری قارچ ها در فری فایر

یکی از مهمترین بخش های بازی فری فایر جمع آوری قارچ ها در بازی میباشد که شما میتوانید آن را در نقاط مختلفی مشاهده کنید اما ما به شما توصیه می کنیم برای اینکه بتوانید راحت تر قارچ‌ها را پیدا کنید از حیواناتی که در اون بازی می‌توانید به دست آورید کمک بگیرید برخی از این حیوانات قابلیت پیدا کردن قارچ ها را دارند و شما به واسطه آنها می توانید با سرعت بیشتری قارچ ها را جمع آوری کنید.

Patch Notes

مکان فرود

اینکه شما در چه منطقه و یا جزیره‌ای فرود بیایید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا، برخی از مناطق در برخی از مواقع بسیار شلوغ هستند و تعداد بازیکنان زیادی در حال مبارزه با یکدیگر در آن جزیره می باشند بنابراین ما به شما توصیه می کنیم اگر از بازیکنان حرفه ای نیستید سعی کنید در ابتدا در مناطق و جزیره هایی که تعداد بازیکنان کمتری در حال رقابت هستند فرود بیاید، در این صورت شانس شما برای پیروز شدن و رساندن خود به نقطه امن بیشتر است.

حرکت در خفا

متاسفانه بسیاری از بازیکنان بازی فری فایر تصور می‌کنند که مدام باید در حال مبارزه و جنگیدن باشند اما همیشه لازم نیست که در حال رقابت و جنگیدن باشید گاهی اوقات می بینید که تعدادی از بازیکنان در حال جنگیدن با یکدیگر هستند در چنین مواقعی لازم نیست که شما وارد رقابت با انها شوید تنها کافی است از کنار آنها عبور کنید، در این صورت آسیب کمتری خواهید دید و سریعتر می توانید خود را به نقطه امن برسانید.

بی تحرک بودن

اگر جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که در هنگام تیراندازی و رقابت با سایر کاربران در یک نقطه ساکن می مانید متاسفانه باید به شما بگوییم که در این حالت شما سریعاً شکست خواهید خورد و به یکی از بازنده ها تبدیل می شوید، سعی کنید در حین تیراندازی در یک جا ساکن باشید ما به شما توصیه می کنیم که بهترین تحرک و حرکت برای شما این است که به صورت زیگزاگی حرکت کنید در این حالت سایر بازیکنان می توانند شما را مورد هدف قرار دهند و شانس پیروزی شما و رساندن خود به نقطه امن در این حالت بسیار بیشتر است.

استفاده از حیوانات در فری فایر – چگونه در فری فایر حیوان بگیریم؟

در بازی فری فایر حیواناتی وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید هر یک از این حیوانات دارای قابلیت های خاصی هستند که می توانند در رقابت های انفرادی و رقابت های تیمی به شما کمک کنند، شما می توانید با انتخاب درست هر یک از این حیوانات شانس برنده شدن خود را در هر رقابت افزایش دهید، شما می توانید برای آشنایی بیشتر با حیوانات بازی فری فایر و شناخت بهترین و موثرترین آنها در طول بازی به وبلاگ موجو شاپ مراجعه کنید.

از بازیکنان در تلاش هستند که بتوانند بسیار سریع تر نسبت به سایر بازیکنان در بازی فری فایر پیشرفت کنند و به یکی از بازیکنان حرفه‌ای تبدیل شوند و بتوانند از تجهیزات قدرتمندتری استفاده کنند راهکار ما برای این بازیکنان این است که شما می توانید برای اینکه از تجهیزات قدرتمند تری استفاده کنید به وسیله پرداخت جرم سطح تجهیزات و حتی سطح توانایی های کاراکتر های مورد نظر خود را ارتقا دهید.

اما متاسفانه به خاطر شرایط فعلی کشور ایران بازیکنانی که در ایران در حال اجرای بازی فری فایر هستند نمی توانند به واسطه پرداخت درون برنامه های جم بازی فری فایر را خریداری کنند راهکار ما برای بازیکنان این است که شما می‌توانید به راحتی با خرید جم فری فایر خرید خود را انجام داده از جم های بازی فری فایر نهایت استفاده را ببرید.

فروشگاه موجو شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و تا به امروز توانسته رضایت تمام کاربران خود را جلب کند، شما میتوانید برای خرید جم فری فایر با یک قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی موجو شاپ مراجعه کنید.


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =