پنج‌شنبه , می 9 2024

بازی Baldur’s Gate 3 به Game Pass نمی آید!

بنیانگذار Larian Studios می گوید بازی Baldur’s Gate 3 به Game Pass نمی‌آید.

بازی تحسین شده Baldur’s Gate 3 هم اکنون پس از عرضه برای PC و PS5 برای Xbox Series X/S در دسترس است. البته اکنون این سوال مطرح می شود که آیا در مقطعی به Game Pass می رسد یا خیر. در مصاحبه ای با IGN، کارگردان بازی و بنیانگذار Larian Studios Swen Vincke گفت که این اتفاق نمی‌افتد.

او گفت: ما همیشه از ابتدا می‌گفتیم، قرار نیست روی Game Pass باشد و روی Game Pass نخواهد بود.

ما بازی بزرگی ساخته‌ایم، بنابراین فکر می‌کنم بهای منصفانه‌ای برای آن پرداخت می‌شود، و فکر می‌کنم که این مشکلی ندارد. ما هیچ گونه تراکنش کوچکی از شما دریافت نمی کنیم، بنابراین آنچه را که پرداخت می‌کنید، دریافت خواهیم کرد. در ابتدا، این یک بازی پر محتوای بزرگ است. بنابراین من فکر می‌کنم که باید بتواند همان طور که هست وجود داشته باشد. این چیزی است که به ما اجازه می‌دهد تا به ساخت بازی‌های دیگر ادامه دهیم.

با توجه به اینکه استودیو Larian کاملا مستقل است و Vincke و همسرش بیشترین سهام را دارند، تمرکز بر درآمد حاصل از فروش بازی منطقی است. در حالی که جزئیات فروش Baldur’s Gate 3 مشخص نشده است، بیش از 2.5 میلیون نسخه در دسترسی اولیه برای رایانه شخصی فروخته شد. همچنین این عنوان دومین عرضه بزرگ در Steam در سال جاری، پس از هاگوارتز Legacy را داشته است.

در مورد آینده، Vincke به بازی RPG بزرگ بعدی استودیو و اینکه چگونه موفقیت بازی Baldur’s Gate 3 استودیو را تشویق می‌کند تا اطمینان حاصل کند که «بار دیگر افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد» را مورد کنایه قرار داد. باید دید که این پروژه چه چیزی می‌تواند باشد، اما او همچنین تایید کرد که Divinity: Original Sin 3 ساخته خواهد شد. طبق معمول باید منتظر جزئیات بیشتر و به روز رسانی‌ها باشید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دو =