یکشنبه , می 19 2024

تریلر و تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Wheel of Time منتشر شد

[ad_1]

 جزئیات انتشار فصل 2 سریال The Wheel of Time اعلام شد. سریال چرخ زمان ژانری حماسی و جادویی دارد. در این بخش از تایم سیتی، می‌پردازیم به جزئیات سریال چرخ زمان و تریلر این سریال جذاب.

تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Wheel of Time

اولین فصل از سریال The Wheel of Time در سال 2021 پخش شد. با توجه به استقبال گسترده از فصل یک سریال چرخ زمان، فصل دوم آن نیز تولید شد. چرخ زمان یک سریال فانتزی و الهام گرفته از مجموعه رمان های معروف به همین نام به نویسندگی رابرت جردن است.

در رویداد کامیک کان نیویورک، علاوه بر این تیزر، دو تصویر از سریال چرخ زمان، فصل 2 منتشر شده است که دونال فین را در نقش مت کاتن و سئارا کاونی در نقش لیدی آیلین از تراکاند نشان می دهد. در فصل اول سریال نقش مت کاتن را بارنی هریس بازی می کرد اما در فصل دوم این نقش را دونال فین بر عهده می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیگران فصل اول در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت، از جمله جاشا استرادوسکی، زوئه رابینز، دنیل هنی، مارکوس رادرفورد و رزمند پایک (رزاموند پایک).

تریلر فصل دوم The Wheel of Time

تریلر فصل دوم سریال چرخ زمان ابتدا لحظاتی از فصل اول را نشان می دهد و سپس نگاهی اجمالی به اتفاقات فصل دوم سریال چرخ زمان در اختیار بینندگان قرار می دهد. این تیزر نوید فصلی با اکشن و جذاب تر از فصل اول را می دهد.

زمان پخش فصل 2 سریال چرخ زمان : مشخص نیست

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =