پنج‌شنبه , می 9 2024

بازی Red Dead Redemption 2 بهترین دنباله تاریخ از نظر گیمرها انتخاب شد

بازی Red Dead Redemption 2 در نظرسنجی بزرگ بفتا، به عنوان بهترین دنباله تاریخ از نظر گیمرها انتخاب شد. این اثر ساخته استودیو Rockstar که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته می‌شود، هنوز بعد از شش سال نظر بازیکنان را به خود جلب کند. بازی رد دد ریدمپشن 2 با شخصیت‌پردازی و داستان پردازی منحصر به فردی که داشت، گذران وقت را در این دنیا برای هر بازیکنی به تجربه‌ای باورنکردنی تبدیل می‌کرد. تا همین امروز، بازی‌های خیلی کمی در صنعت بازی‌سازی یافت می‌شوند که بتوانند با ساخته راک‌استار رو در رو شوند و می‌توان گفت جلوه‌های بصری، داستان‌گویی و شخصیت‌پردازی استودیو راک استار در این بازی افسانه‌ای بود.

با اینکه گیم‌پلی این عنوان به عنوان بهترین شناخته نمی‌شود و در تجربه بازی می‌توان گفت در بعضی قسمت‌های بازی گیمر احساس محدودیت می‌کند، اما تصویر و بازی کلی یکی از بهترین‌های تاریخ بوده و در جدیدترین نظرسنجی BAFTA Games به دست بازیکنان جایگاه بهترین دنباله تاریخ را برای خود کرد. نظرسنجی مردمی بفتا (BAFTA) دیروز به اتمام رسید که پیرامون انتخاب بهترین دنباله در صنعت گیمینگ انجام گرفته بود. در آخرین مرحله از این نظرسنجی، بازی Red Dead Redemption 2 و Half-Life 2 قرار گرفت که با انتخاب RDR2 نظر سنجی به اتمام رسید.

بهترین دنباله بازی Red Dead Redemption 2 برد آخرین عنوان استودیو راک استار

برای اینکه بفهمیم این برد در نظرسنجی مذکور چطور بود، باید بدانیم این چالش بزرگ با شرکت بازی‌هایی مانند The Last of Us 2، اساسینز کرید 2 (Assassin’s Creed 2)، مس افکت 2 (Mass Effect 2)، هیلو 2 (Halo 2) و پورتال 2 (Portal 2) انجام شد. بازی Red Dead Redemption 2 در سال 2018 برای کنسول‌های پلی استیشن 4 (PlayStation 4) و ایکس باکس وان (Xbox One) منتشر شد و منتقدان زیادی را با عملکرد خود تحت تاثیر گذاشت با این حال در رقابت با God of War نتوانست پیروز میدان باشد.

تقریبا همه می‌دانیم که این بازی به عنوان یک دنباله داستانی برای بازی اول منتشر نشد و به عنوان یک پیش داستان شناخته می‌شود اما راک استار با انتشار قسمت دوم فرنچایز را گسترش داد پس در شرکت این عنوان شکی نبود. در کنار تمام این مسائل بر اساس Take-Two این بازی دومین عنوان پرفروش استودیو و هفتمین بازی پرفروش صنعت بازی سازی می‌باشد که نشان دهنده لیاقت بازی Red Dead Redemption 2 برای قرار گرفتن در این جایگاه کافیست. هر دو بازی Red Dead Redemption 2 و Half-Life 2 که در مرحله آخر مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند عناوینی تاریخ ساز محسوب می‌شدند که صنعت بازی‌سازی را متحول کرده‌اند و RDR2 توانست باری دیگر برای راک استار افتخار آفرین باشد.

نظر سنجی بفتا بهترین دنباله بازی تاریخمنبع: tech4gamers


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دو =