یکشنبه , می 19 2024

تاریخ عرضه بازی Dead Island 2 روی استیم مشخص شد

[ad_1]

بازی Dead Island 2 یکی از جذاب‌ترین و عجیب‌ترین بازی‌های زامبی‌محور است که قسمت اول آن در سال‌های اخیر منتشر و حالا تاریخ عرضه آن برای استیم مشخص شد.

صفحه استیم این بازی، در ماه بهمن سال گذشته فعال شد و هم‌اکنون سازندگان تاریخ دقیق عرضه را اعلام کرده‌اند. همچنین در ماه نوامبر، بسته‌الحاقی اول بازی به نام Haus منتشر شده و چند روز پیش از انتشار بازی در استیم، بسته الحاقی دوم که SoLA نام دارد، به انتشار خواهد رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Dead Island 2 روی استیم مشخص شد

بازی جزیره مرده 2 برای علاقه‌مندان به زامبی‌ها و شکار آن‌ها با روش‌های خلاقانه و بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن در نقشه‌های زیبا و جزئیات دقیق به همراه دیگران، بسیار پیشنهاد می‌شود. بعد از گذشت یک سال از انتشار اولیه این بازی، تاریخ دقیق عرضه Dead Island 2 روی پلتفرم استیم، در 22 آپریل 2024 (3 اردیبهشت 1403) اعلام شد.

بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2 اخیراً روی Xbox Game Pass نیز به انتشار رسیده است و شما اگر عضو این سرویس هستید، بدون هزینه اضافی می‌توانید تمام محتویات پایه بازی را تجربه کنید. بازی Dead Island 2 در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور بازی Dead Island 2 روی فروشگاه استیم چیست؟ آیا قسمت اول این اثر جذاب را امتحان کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =