شنبه , آوریل 27 2024

۸ چیزی که باید قبل از شروع Rise Of The Ronin بدانید – مستر گیمرز

بامستر گیمرز مرجع بازی ها همراه باشین تا ۸ چیزی که باید قبل از شروع Rise Of The Ronin بدانید رادر اختیار شما بگذاریم.

 

۸ چیزی که باید قبل از شروع Rise Of The Ronin بدانید

Rise of the Ronin جاه‌طلبانه‌ترین بازی تیم نینجا تا به امروز است، ب همچنین بزرگترین بازی سازنده تا کنون است، با یک محیط جهان باز مملو از فعالیت های جانبی برای تکمیل و  مکانیک های زیادی وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید، به خصوص اگر Ninja Gaiden، Wo Long: Fallen Dynasty یا Nioh را بازی نکرده باشید. اما نگران نباشید، ما اینجا هستم تا با توصیه‌هایی از ده‌ها ساعت کاوش در دنیای عظیم و شگفت‌انگیز Rise of the Ronin، پا گذاشتن به دوره باکوماستوی ژاپن را آسان‌تر کنیم.

جستجو

شما بدون شک گلایدر را در گیم پلی های مختلف و تریلرهای فاش شده دیده اید. این ابزار یک راه عالی برای دور زدن Rise of the Ronin در سه شهر است. هنگامی که بر فراز خانه‌ها، بتکده‌ها و درختان اوج می‌گیرید، عملاً شما را به یک پرنده تبدیل می‌کند، اما ممکن است تعجب کنید که چگونه و چه زمانی می‌توانید آن را مستقر کنید. خوب، شما باید مقدار مشخصی پا از زمین فاصله داشته باشید تا X را فشار دهید تا بال‌های گلایدر شما کشیده شوند. با این حال، اگر به بالا نگاه کنید، متوجه خواهید شد که نه تنها نقاطی وجود دارد که می توانید به راحتی به پشت بام ها برسید، بلکه همان پشت بام ها نقاط پرتابی دارند که به شما امکان می دهد بلافاصله از گلایدر استفاده کنید. بهترین بخش: می توانید اقدامات مبارزه را با هم زنجیره بزنید. بنابراین، اگر در اواسط پرواز نقطه پرتابی را مشاهده کردید، می‌توانید از قلاب گیره‌دار خود برای بستن به آن نقطه استفاده کنید و سپس با سرعت زیاد خود را به آویز گلایدر دیگری پرتاب کنید. تقریباً مانند نشستن در یک هواپیمای دوباله است و مناظر زیبا را از بالا تماشا می کنید.

متحدین

در طی ماموریت‌های خاصی در Rise of the Ronin، شما به یک سطح خطی هدایت می‌شوید که بی شباهت به موارد موجود در Nioh یا Wo Long: Fallen Dynasty نیست. این مراحل، در برخی موارد، کاملاً از بقیه دنیای باز بازی محاصره شده‌اند و به شما امکان می‌دهند تا حداکثر دو متحد را به خدمت بگیرید تا هر گونه برخورد دشوار دشمن را کمی قابل کنترل‌تر کنید. و شما واقعاً باید یک باند با خود بیاورید، نه فقط به این دلیل که برخی از افراد بدجنس هستند، بلکه به این دلیل که برای داشتن متحدان  پاداش دریافت می کنید. برخی از آنها مزایای پسیوی مانند افزایش میزان آسیبی که وارد می‌کنید یا مؤثرتر کردن موارد درمانی را ارائه می‌کنند، و همه آنها به آمارهای مختلف شما بهبود موقتی می‌دهند. با این حال، بیشتر از آن، به شما فرصتی می دهد تا پیوند خود را با آنها افزایش دهید، که وقتی نوبت به بهبود کارایی شما در نبرد می رسد، خوب است.

چند دوست پیدا کن

در مورد افزایش پیوندهای خود با گروه خود، مهربانی با شخصیت های مختلف Rise of the Ronin برای پیشرفت شخصیت ایجاد شده شما مهم است. وقتی کسی را به یک ماموریت دعوت می‌کنید، به او هدیه می‌دهید یا چیزی خوب و معقول می‌گویید، و رابطه خود را با شخصیت‌ها عمیق‌تر می‌کنید. انجام این کار، به نوبه خود، اثربخشی و آمار آنها را در نبرد افزایش می‌دهد و هرچه بیشتر به آنها تکیه کنید و با آنها درست رفتار کنید، قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌شوند. علاوه بر این، افزایش پیوند خود با شخصیت‌های خاص، مانند سامورایی ضد شوگون، ریوما ساکاموتو و گنزوی کوساکا، درک شما را از سبک مبارزه آنها عمیق‌تر می‌کند. این به شما امکان می دهد نه تنها حرکات جدید را در آن سبک مبارزه باز کنید، بلکه آسیب و عملکرد آن را نیز افزایش دهید. بنابراین، هر چقدر ممکن است گاهی اوقات شما را آزار دهد، حتما با هم کنار بیایید.

گربه ها را پیدا کنید، فراری ها را بکشید

مجموعه ای از فعالیت ها برای انجام در Rise of the Ronin وجود دارد. از تمرین تیراندازی با کمان با اسب گرفته تا لانه های قمار، متوجه خواهید شد که با تلاش برای انجام همه این کارها، زمان شما به سرعت تلف می شود. اگر به دنبال اولویت بندی هر هدف اختیاری هستید، باید گربه ها و فراری ها باشند. خارج از انیمیشن زیبای دراز کشیدن که پخش می‌شود، پیدا کردن و نوازش گربه‌ها می‌تواند امتیازات مهارتی را برای ویژگی Charm به دست آورد، که به شما امکان می‌دهد بر روی افراد تأثیر بگذارید و در گفتگوها راحت صحبت کنید. در همین حال، شکار و کشتن مجرمان – کاملاً برعکس یافتن و نوازش گربه‌ها – می‌تواند به شما امتیاز مهارت برای ویژگی Strength بدهد. راه‌های دیگری هم برای کسب امتیاز مهارت برای دو ویژگی دیگر، مهارت و هوش وجود دارد، اما از آنجایی که بیشتر این بازی در مورد مبارزه و گفتگو است، ابتدا روی افزایش جذابیت و قدرت شما تمرکز می‌کنم. نگران نباشید، می توانید امتیازات مهارت خود را بعداً دوباره تخصیص دهید.

از تنظیمات «خودکار» بهره ببرید

Rise of the Ronin چندین تنظیمات برای سرهم بندی دارد، اما راحت ترین آنها همه تنظیماتی هستند که کاری را به صورت خودکار انجام می دهند. در بخش «دسترسی کاربر» در منوی «گزینه‌ها»، یک کلید برای بی‌شمار اقدامات خودکار درون بازی وجود دارد: هدف‌گیری، ترکیب کردن، خمیدن، جمع‌آوری آیتم، بالا رفتن از نردبان و طناب گرفتن. روشن کردن آنها از ناامیدی ناشی از به یاد آوردن نحوه انجام این اقدامات جلوگیری می کند. انجام آنها به تنهایی دست و پا گیر نیست. برای مثال، Crouching روی L3 پیش‌فرض است. اما اگر این کار به صورت خودکار برای شما انجام شود، به شما این امکان را می دهد که بیشتر روی محیط و گیم پلی تمرکز کنید تا جزئیات مکانیک.

همیشه به بنرهای Veiled Edge برگردید

Rise of the Ronin دارای برخی از عناصر Souls  است، مانند منبع ارتقاء به نام Karma که هنگام مرگ از دست می دهید.  هنگامی که به سمت یک بنر Veiled Edge میروید، کارمایی که به دست آورده‌اید، که در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داده می‌شود، ذخیره می‌شود.  وقتی کارما خود را از دست می دهید، شانس خود را برای افزایش لول خود از دست می دهید. اما اگر دشمنی را که شما را کشته است بکشید، کارمای خود را پس خواهید گرفت، به علاوه یک جایزه کوچک برای  انتقامی که داشتید به شما داده میشود. با این حال، به یاد داشته باشید که اگر به یک Veiled Edge نرسیدید، همه چیز کارما بی فایده است، بنابراین همیشه آن را به یک بنر برگردانید.

از تنظیمات دشواری مختلف استفاده کنید

بله، Rise of the Ronin گزینه‌های دشواری دارد که تا زمانی که در وسط یکی از آن مراحل خطی نباشید، می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. در قسمت تنظیمات بازی در منوی گزینه‌ها، یک قسمت برای سه گزینه دشواری مشاهده خواهید کرد: Dawn  (آسان)، Dusk(متوسط) و Twilight (سخت). در حالی که من بیشتر راه را در Dusk بازی کردم، دو گزینه دیگر را آزمایش کردم و اجازه دهید به شما بگویم، Dawn یک بازی آسان نیست. دشمنان هنوز هم خشن هستند و شما هنوز هم ممکن است به راحتی بمیرید. بنابراین، اجازه دهید بدانید که، بله، شما می توانید یک بازی الهام گرفته از Souls با تنظیمات سختی داشته باشید. و من توصیه می کنم از آن استفاده کنید زیرا، به من اعتماد کنید، این بازی بسیار سخت است.

کلاس شروع شما آنقدرها که فکر می کنید مهم نیست

مثل بسیاری از Soulslike ها، انتخاب کلاسی که با آن شروع می‌کنید چیزی نیست که نیاز به دقت خاصی داشته باشید. بعد از اینکه شخصیت خود را در شروع Rise of the Ronin ساختید، این گزینه به شما داده می شود که مبدا Blade Sharpening خود را انتخاب کنید، که بر آمار شروع و سلاح های توصیه شده شما تأثیر می گذارد. هرچند آنقدرها هم جدی نیست. هنگامی که قفل خانه طولانی خود (محل زندگی قابل تنظیم خود) را حدود یک یا دو ساعت پس از داستان باز کنید، این گزینه را خواهید داشت که مبدا Blade Sharpening خود را تنظیم کنید تا بتوانید روی مجموعه ای متفاوت از سلاح ها تمرکز کنید. علاوه بر این، در این خانه امن شما، این فرصت را نیز خواهید داشت که مهارت‌ها را مجدداً تنظیم کنید، تجهیزات و ظاهر فیزیکی شخصیت خود را تغییر دهید، و فضای زندگی خود را تزئین کنید بنابراین ، خیلی نگران ظاهر خود یا کلاس شروع خود نباشید. این همه قابل تغییر و سفارشی سازی است. شما فقط به کمی صبر نیاز دارید.

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به ۸ چیزی که باید قبل از شروع Rise Of The Ronin بدانید  برامون ارسال کنین.

 

 

MrG insta following banner




منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دو =