چهارشنبه , می 8 2024

تماشا کنید: استریم گیم پلی استارفیلد پس از کرک برای کامپیوتر

استارفیلد یک بازی ویدئویی محصول سال 2023 است که چندی پیش، نسخه کامپیوتری آن کرک شد. در ادامه استریمی از گیم پلی استارفیلد را خواهید دید.

بازی “استارفیلد” یک بازی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیو بازیسازی Bethesda توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است.

استریم گیم پلی استارفیلد پس از کرک برای کامپیوتر

گیم پلی بازی استارفیلد

این بازی در نمایشگاه E3 Bethesda در سال 2018 معرفی شد و قرار است در تاریخ 1 سپتامبر 2023 برای ویندوز و Xbox Series X/S عرضه شد. “استارفیلد” به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است. آن‌ها گیم پلی بازی، مبارزات، جلوه‌های بصری، موسیقی و عملکرد فنی آن را تحسین کرده‌اند و این بازی را به عنوان یک پیشرفت نسبت به عناوین قبلی Bethesda در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازی استارفیلد ؛ درباره امید، انسانیت و چیستی زندگی

“استارفیلد” یک بازی ویدئویی اکشن نقش آفرینی است که به بازیکنان امکان می‌دهد در دیدگاه اول شخص و سوم شخص بازی را تجربه کنند. این بازی دارای یک جهان باز است که به صورت منطقه‌ای در کهکشان راه شیری قرار دارد و شامل سیستم‌های سیاره‌ای خیالی و غیرتخیلی است.

گیم پلی بازی استارفیلد

در ادامه می‌توانید استریم استارفیلد در کامپیوتر را ببینید:

بازی استارفیلد در PC

بازیکنان می‌توانند بر روی بیش از 1000 سیاره و تعداد نامشخصی از قمرها و ایستگاه‌های فضایی فرود بیایند. مناظر داخل بازی بصورت رویه‌ای طراحی شده‌اند و به طور متناسب با موقعیت‌ها و شرایط بهبود یافته‌اند. همچنین، با توجه به ستاره‌های منظومه، جو سیاره و مکان‌های مورد علاقه، بازی زمین، گیاهان و جانوران بیگانه را تولید می‌کند.

نیو آتلانتیس، که توسط بتسدا توسعه داده شده است، بزرگترین شهر خیالی در بازی است. در حین کاوش در دنیای بازی، بازیکن با انواع شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) مختلف روبرو می‌شود، برخی از آنها ممکن است به خدمه بازیکن بپیوندند.

برخی از آنها ممکن است نظراتی درباره انتخاب‌های بازیکن داشته باشند. همچنین، بازیکن می‌تواند اعضای خدمه را در پست‌های ساخته شده خود قرار دهد و هر شخصیت همراه دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود است. برخی از NPCها می‌توانند به شکل عاشقانه بازیکن تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گیم پلی استارفیلد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =