چهارشنبه , می 8 2024

انیمیشن اقتباسی از بازی Stray در حال ساخت است

استودیو Annapurna Animation رسماً از ساخت انیمیشن اقتباسی از بازی Stray خبر داد. بازی استری از جمله موفق‌ترین عناوین مستقل سال گذشته میلادی بود که توانست نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. میزان استقبال از بازی باعث شده تا شرکت Annapurna سازنده Outer Wilds، به فکر ساخت یک انیمیشن ویژه از آن بیفتد و درهای ورود به دنیای استری را به روی افراد بیشتری باز کند.

آناپورنا انیمیشن زیرمجموعه شرکت آناپورنا پیکچرز به شمار می‌رود و قرار است چندین انیمیشن بلند از بازی‌های متنوع این شرکت تولید کند. این استودیو در حال تکمیل تیم مدیریتی است و طرح برنامه‌های بلندمدتی را ریخته است. انیمیشن Stray تنها یکی از پروژه‌های این استودیو خواهد بود و قرار است فعالیت این مجموعه پس از پخش انیمیشن نیمونا شدت گیرد.

کارگردانی انیمیشن استری به نیک برونو، کارگردان Nimona سپرده شده است. جولی زاکاری تولید کننده انیمیشن Nimona به همراه اریکا پوچینی به آناپورنا انیمیشن پیوسته‌اند و در پست‌های مدیریتی مشغول کار خواهند شد. زاکاری قبلاً مدیر استودیوهای Blue Sky بود و به‌عنوان مدیرکل تولید انیمیشن در شرکت آناپورنا به کار ادامه خواهد داد. پولچینی نیز به‌عنوان مدیر ارشد بخش خلق و طراحی فعالیت خواهد کرد و به توسعه و تعریف پروژه‌های آینده این شرکت خواهد پرداخت.

انیمیشن بازی Strayانیمیشن Stray

در عین حال نیک برونو نیز وظیفه تولید یک فیلم انیمیشن کاملاً جدید را بر عهده دارد. عنوان پروژه جدید مشخص نیست و وی کاملاً فعال در حال ایده پردازی برای پروژه‌های جدید است. شرکت آناپورنا با جذب متخصصان و افراد باتجربه امیدوار است بتواند حضور گرمی در حوزه انیمیشن داشته باشد و درآمد مناسبی برای خلق پروژه‌های جدید کسب کند. کریس وج کارگردان انیمیشن عصر یخبندان و Bunny نیز در آناپورنا حضور دارد و در حال کار روی یک پروژه جدید به نام FOO است. این پروژه در حال توسعه است و اطلاعاتی از آن در دست نیست.

اولین پروژه انیمیشن شرکت آناپورنا در تاریخ چهاردهم ژوئن اکران شد. انیمیشن Nimona توانست امتیازهای خوبی دریافت کند و با استقبال علاقه‌مندان مواجه شد. باید دید انیمیشن Stray چه زمانی به مرحله پخش خواهد رسید. در حال حاضر نمی‌دانیم آیا انیمیشن جدید دقیقاً روند بازی را تکرار خواهد کرد یا اینکه داستان متفاوتی از گربه بامزه بازی استری روایت خواهد شد. تغییر تیم مدیریتی و جذب افراد باسابقه می‌تواند روی کیفیت پروژه‌های جدید تأثیر بگذارد و آثار بهتری از نیمونا را ببینیم.

بازی Stray سال گذشته موفق به دریافت جوایز مختلفی شد. این بازی میان صاحبان گربه‌های خانگی موردتوجه قرار گرفت و به‌یک‌باره سر و صدای زیادی به پا کرد. با اعلام خبر ساخت انیمیشن اقتباسی از این بازی ویدیویی، چه انتظاراتی از آن دارید؟

منبع: Gematsu


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دو =