یکشنبه , می 12 2024

حضور هوملندر در نخستین تصویر از فصل چهارم The Boys | انتشار تریلر فردا

نخستین تصویر رسمی از فصل چهارم سریال ابرقهرمانی کمپانی آمازون یعنی The Boys منتشر شده که خبر از بازگشت هوملندر می‌دهد.

تبلیغات

در دوره و زمانه‌ای که ژانر ابرقهرمانی مملو از کلیشه و تکرار شده است، سر و کله کمپانی آمازون پیدا شد تا اقتباسی تلویزیونی از کمیک‌های خلق شده توسط گارث انیس و داریک رابرتسون یعنی The Boys (پسران) را به ارمغان بیاورد. اثری به شدت جذاب و تماشایی که تاکنون ۳ فصل و یک اسپین‌آف از آن به معرض نمایش گذاشته شده و تحسین بینندگانش را در پی داشته است و حال نوبت به پخش فصل چهارم رسیده تا باری دیگر با اعمال دیوانه‌وار هوملندر روبرو شویم.

این مجموعه تلویزیونی که از بازیگرانی نظیر کارل اربن، جک کواید، آنتونی استار و ارین موریارتی بهره می‌برد، در دنیایی جریان دارد که هیچ حد و مرزی برای ابرقهرمانانش تعریف نشده و آن‌ها به واسطه قدرت‌های فرابشری خود دست به انجام هر کار غیرانسانی و بی‌رحمانه‌ای می‌زنند. شخصیت هوملندر نیز در مرکز توجه این سریال قرار دارد که به طرز استادانه‌ای توسط آنتونی استار هنرنمایی شده و پس از تجربه سلسله اتفاقاتی غیرمنتظره در ۳ فصل به نمایش درآمده می‌توان انتظار داشت که او بیش از پیش به جنون و فروپاشی شخصیتی کشیده شود.

حال نیز صفحه توییتر The Boys نخستین تصویر رسمی از این سریال را با حضور هوملندر به معرض نمایش گذاشته است.

The Boys 1

این صفحه توییر همچنین اعلام کرده که فردا به تاریخ شنبه ۱۱ آذر ماه شاهد پخش تریلر فصل چهارم خواهیم بود. تریلری که قطعاً دوست‌داران ژانر ابرقهرمانی را با سکانس‌های جدید و هیجان‌انگیزش به وجد خواهد آورد.

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی The Boys برای پخش در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه ریزی شده است. امید می‌رود که فردا با پخش نخستین تریلر شاهد اعلام زمان پخش فصل جدید از سوی کمپانی آمازون باشیم.

منبع: اسکرین‌رنت

تبلیغات

منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شش =