جمعه , می 17 2024

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis برای رایانه‌های شخصی مشخص شد

[ad_1]

تاریخ عرضه بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis برای رایانه‎‌های شخصی مشخص شد. این بازی، می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی را برای طرفداران خود رقم خواهد زد.

بازی فاینال فانتزی 7 : بهران همیشگی در حال حاضر برای دستگاه‌های تلفن همراه منتشر شده و پس از مدتی ناشر آن تایید کرد که به زودی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis

استودیوی «اسکوئر انیکس» در توییتر (X) اعلام کرد که بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis در تاریخ 7 دسامبر 2023 (16 آذر 1402) برای رایانه‌های شخصی از طریق استیم عرضه خواهد شد. این بازی یک بازسازی جدید از داستان اصلی Final Fantasy 7 و Crisis Core: Final Fantasy 7 بوده و از گرافیک بالاتری نسبت به نسخه اصلی برخوردار است.

بازیکنان در این بازی می‌توانند خاطره‌انگیزترین لحظات از FFVII را دوباره تجربه کنند. این بازی شاخصه‌های داستانی بازی‌هایی نظیر فاینال فانتزی ۷ (با محتوایی از ریمیک)، Final The First Soldier و Crisis Core: Final Fantasy 7 را دنبال می‌کند.

بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis

Final Fantasy 7: Ever Crisis از هفته گذشته در لیست علاقه‌مندی‌های پلتفرم خود قرار گرفته بود و همانطور که قبلا تایید شده، بازیکنان موبایل علاقه‌مند به دنیای جذاب فاینال فانتزی 7 هستند. این بازی در تاریخ 7 سپتامبر 2023 (16 شهریور 1402) سال جاری برای اندروید و iOS در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. بازیکنان اکنون می‌توانند برای بازی پیش ثبت‌نام کنند و روز عرضه آن وارد بازی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Final Fantasy 7: Ever Crisis چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =