چهارشنبه , می 8 2024

معرفی سریال ترکی زمان پیچک

سریال Sarmaşık Zamani یک سریال روانشناسی هیجان آمیز است که هر هفته از پلتفرم tod پخش می شود در این مقاله از تایم سیتی معرفی سریال ترکی زمان پیچک، بیوگرافی بازیگران Sarmaşık Zamani و زمان پخش آن می پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

جدول پخش سریال ترکی Sarmaşık Zamani از TOD

  • روز پخش سریال  Sarmaşık Zamani از شبکه tod: هر پنجشنبه
  • زمان پخش سریال Sarmaşık Zamani از شبکه tod: ساعت 12 بامداد

سریال ترکی Sarmaşık Zamani هر پنج شنبه ساعت 12 بامداد از پلتفرم tod پخش می شود.

خلاصه داستان سریال Sarmaşık Zamani

ایزگی، یک زن جوان است که یک ازدواج موفق و یک شغل بسیار مهم دارد؛ اما زندگی او با ورود یک غریبه به طور کامل تغییر می‌کند. ایزگی به همه چیزی که تاکنون باور داشته‌اش شک می‌کند و شروع می‌کند به پیدا کردن پاسخ سوالاتی که ذهنش را درگیر گرده‌اند.

آیا شوهرش واقعاً چه نوع شخصیتی دارد؟ آیا ازدواجش به اندازه‌ای خوب است که به نظر می‌رسد یا در حال به پایان رسیدن است؟ ایزگی قادر نیست به آنچه می‌بیند، می‌شنود و احساس می‌کند اعتماد کند.. در حین این سؤالات، خود را در موقعیتی پیچیده می‌یابد. آیا شوهرش ممکن است یک زن را به قتل رسانده باشد؟

یک قتل در مجتمع باغ ادن روی داده است و هیچ کس نمی‌تواند باور کند؛ زیرا در این مجتمع، افراد زندگی آرام، ساکت و لوکسی داشتند. هیچ کس مشکلات بزرگی در زندگی نداشت؛ اما وقتی یک زن به نام آرزو به مجتمع نقل مکان می‌کند، تمام تعادل در مجتمع به هم می‌خورد. ازدواج‌های خوب با مشکلات بزرگ روبرو می‌شوند، دوستان نزدیک به دشمن تبدیل می‌شوند، روحیه کودکان خراب می‌شود و هیچ کس به هیچ کس اعتماد نمی‌کند؛ اما آرزو و سایر ساکنان مجتمع از آینده‌ای که در انتظارشان است، اطلاعی ندارند.

یک پلیس در حال تحقیق درباره قتل آرزو است و شواهدی از روابط جنایی پیچیده، حسادت و خشم، روابط ممنوعه و دروغ‌هایی که در این مجتمع رخ داده است، مشاهده می‌کند. در حین پرسش و بررسی این روابط پیچیده، واقعیت چهره‌های افراد مجتمع را مشاهده می‌کند.

نقد سریال ترکی Sarmaşık Zamani

نقد سریال ترکی Sarmaşık Zamani

سریال ترکی “Sarmaşık Zamani” با داستان جنایی و درام خود، قرار است باعث جذب تعداد زیادی از مخاطبان شود. این سریال با بازیگران و عوامل معروف خود، عشق بی‌حد و مرزی را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.

داستان جذاب سریال پس از انتشار تریلر اول آن، توجه بسیاری را به خود جلب کرد؛ اما لازم به ذکر است که طولانی شدن داستان سریال ممکن است برخی از تماشاگران را خسته کند. همچنین، برخی از مخاطبان از روند روابط عاشقانه در سریال‌های ترکی راضی نبوده و این نکته ممکن است بر تاثیرگذاری این سریال نیز تاثیر بگذارد.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان – Sarmaşık Zamani

در این سریال بازیگران بسیار ماهری به کار گرفته شده اند .در ادامه به بررسی برخی از این بازیگرها می پردازیم با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ اونور تونا - Onur Tuna ؛ در نقش کرم

اونور تونا – Onur Tuna ؛ در نقش کرم

اونور تونا، بازیگر ترکیه‌ای، در تاریخ 16 ژوئیه 1988 به دنیا آمد. او در ابتدا به عنوان یک مدل و خواننده شناخته شد. همچنین، تحصیلات خود را در دانشگاه 9 سپتامبر ادامه داد. در طی تحصیلاتش، در کنسرواتوار صدای موسیقی هنری دانشگاه به آموزش صداپیشه‌گری پرداخت و استعداد خوانندگی خود را بهبود بخشید. او در دوران متوسطه فعالیت‌های والیبال و بسکتبال نیز داشته و لیسانس این دو ورزش را دریافت کرده است. او چهار سال را در ازمیر زندگی کرده است.

اونور تونا در سریال “زندانی” در نقش وکیلی به نام فیرات هنرنمایی شهرت یافت. قبل از این سریال، در برنامه‌های تلویزیونی مانند “دکتر عجیب”، “سیب ممنوعه”، “زندانی” و “قلب شجاع” نیز نقش ایفا کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ بورچین ترزیوغلو - Burçin Terzioglu ؛ در نقش ازگی

بورچین ترزیوغلو – Burçin Terzioglu ؛ در نقش ازگی

بورچین ترزیوغلو، یک بازیگر ترکیه‌ای است که به شهرت با بازی در نقش “دمت” در سریال “Kadın İsterse” رسید. او در این سریال نقش یکی از شخصیت‌های اصلی را بازی کرد. همچنین، در سریال “Fırtına” نیز با نقش “زینب” تجربه اول خود را در یک نقش اصلی داشت. او با مورات ییلدیریم، بازیگری که در محل فیلمبرداری سریال “Fırtına” با او آشنا شده بود، ازدواج کرده است. در سریال “Ezel” نیز، بورچین ترزیوغلو در نقش آزاد کارائسکی حضور یافت و این نقش را بازی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ موگه بایرام اوغلو - Müge Bayramoğlu ؛ در نقش دفنه

موگه بایرام اوغلو – Müge Bayramoğlu ؛ در نقش دفنه

موگه بایراموغلو در تاریخ ۶ سپتامبر ۱۹۹۲ در شهر بورسا که در جنوب منطقه مارمارا واقع است، به دنیا آمد. او بازیگر مشهوری است و قد او ۱.۶۵ متر و وزنش نیز در بازه ۵۰-۵۱ کیلوگرم قرار دارد. موگه بایراموغلو تحصیلات بازیگری دریافت کرده و از رشته ارتباطات تصویری دانشگاه مسلکی پلاتو فارغ التحصیل شده است. او که در کودکی میخواست خبرنگار شود، ناگهان خود را درون عرصه بازیگری یافت.

او پس از تجربه های تئاتری به عنوان یک بازیگر سریالی در صحنه های تلویزیون حضور یافت. قبل از سریال ها، در بسیاری از فیلم های تبلیغاتی نیز در نقش هایی مشاهده شده است. بازیگری در سریال “Pis Yedili” (هفت تن بهمراه یکی) باعث شد تا در نقدها به عنوان ستاره صنعت سریال و فیلم شناخته شود.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ گوکچه گونس دوگروسوز - Gökçe Güneş Doğrusöz ؛ در نقش پلین

گوکچه گونس دوگروسوز – Gökçe Güneş Doğrusöz ؛ در نقش پلین

گوکچه گونش دوغروسز (متولد ۲۰۰۴) بازیگر سریال و فیلم و یک موسیقی‌دان و خواننده است. او فارغ‌التحصیل دبیرستان هنرهای زیبا میمار سینان و مرکز هنری موجدات گزن است. گوکچه در سال ۲۰۱۸، تجربه اول خود را با بازی در فیلم کوتاهی به نام “Aynalar” (آینه‌ها) داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ اوغور کارابولوت - Uğur Karabulut ؛ در نقش سلیم

اوغور کارابولوت – Uğur Karabulut ؛ در نقش سلیم

اوغور کارابولوت در تاریخ ۱۹ نوامبر ۱۹۸۳ در انقره به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه چاناکاله است. این بازیگر در بسیاری از سریال‌ها نقش‌هایی داشته است و به ویژه در سریال “Adını Feriha Koydum: Emir’in Yolu” (نامم را فریها گذاشتند: راه امیر) توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

او در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ در کنسرواتوار مرکز هنری موجدات گزن درس بازیگری گرفت. اولین آشنایی او با صحنه در سال ۲۰۰۷ با بازی در فیلم تبلیغاتی نوشیدنی انرژی “Magic Goon” بود و سپس در بسیاری از فیلم‌های تبلیغاتی دیگر نقش داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ امره کارایل - Emre Karayel ؛ در نقش متین

امره کارایل – Emre Karayel ؛ در نقش متین

امره کارایل (متولد ۱۸ اکتبر ۱۹۷۲) بازیگر و مجری تلویزیون ترکیه‌ای است. او به خاطر بازی در سریال رمانتیک-کمدی “1 Kadın 1 Erkek” در ۸ فصل شناخته شده است.

پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان اناتولی آتاتورک آنکارا، وارد دانشگاه گازی شد و رشته اقتصاد را در دانشکده علوم اقتصادی و اداری تحصیل کرد. سپس به دانشگاه بیلکنت منتقل شد و در رشته تئاتر در دانشکده موسیقی و هنرهای نمایشی تحصیل نمود. پس از فارغ‌التحصیلی در سال ۱۹۹۹، کارایل در شبکه TRT کار کرد و برنامه‌های کودکانه را میزبانی و آماده می‌کرد.

وی با بازی در سریال “Ablam Böyle İstedi” در سال ۲۰۰۰ وارد حرفه بازیگری شد و در سریال‌هایی مانند “Kuzenlerim” و “Bir İstanbul Masalı” به شهرت رسید. همچنین در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی معروفی نقش داشته است. وی همچنین در فیلم‌های سینمایی شرکت کرده و جوایز مختلفی را برای بازیگری خود در تئاتر دریافت کرده است.

کارایل همچنین به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی نیز فعالیت داشته و در برنامه‌هایی مانند “Sıradaki Gelsin” و “Çarkıfelek” حضور داشته است.

وی همچنین علاقه‌مند به مسابقات اسبدوانی است و عضو اصلی باشگاه جاکی ترکیه است. در سال ۲۰۲۲ یکی از اسب‌هایش با نام “Yiğit Kardeş” در یک مسابقه پیروز شد.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ تیلبه ساران - Tilbe Saran ؛ در نقش میوور

تیلبه ساران – Tilbe Saran ؛ در نقش میوور

تیلبه ساران (۲۱ مه ۱۹۶۱، استانبول)، بازیگر تئاتر، سینما، سریال و هنرپیشه دوبله ترکیه‌ای است. او در تئاتر شهر استانبول (۱۹۸۹-۱۹۹۵) و تئاتر تولیدی آکساناتوس (۱۹۹۵-۲۰۰۵)، تئاتر تولیدی آیسا، گروه تئاتر سماور، تئاتر پرا، گروه تئاتر پورتلاش و بسیاری از گروه‌های دیگر بیش از سی اجرای تئاتر داشت. او با بازی در نمایش‌هایی مانند “پادشاه لیر”، “دایی وانیا”، “شهر تک نفره”، “بدهکاران”، “جرات مادر”، “آبلارد و هلویز” و نقش‌هایی که در آنها ایفا کرده است به عنوان بازیگر در تئاتر به تعداد زیادی جایزه تئاتر ارزشمند دست یافت.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ فاتح برک شاهین - Fatih Berk Sahin ؛ در نقش علی

فاتح برک شاهین – Fatih Berk Sahin ؛ در نقش علی

فاتح برک شاهین، بازیگر تئاتر، سینما و سریال است. او در سال ۲۰۰۴ در استانبول متولد شد و تحصیلات تئاتر را در دبیرستان هنرهای زیبای میمار سینان دریافت کرد.

فاتح برک شاهین، عضویت آژانس استعداد آیکون را دارد و علاوه بر فعالیت‌های تئاتری از سال ۲۰۲۱ تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند “سیار”، “تابستان گذشته، دروغگو”، “قاضی” و “زمان چسبنده” نقش داشته است. او همچنان در پروژه‌های جدید شرکت و فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ یلماز سوتجو - Yilmaz Sütçü ؛ در نقش جم

یلماز سوتجو – Yilmaz Sütçü ؛ در نقش جم

ییلماز سوتچو، کارگردان تئاتر، مترجم، بازیگر تبلیغاتی، سینما و سریال است. او در سال ۱۹۷۸ در استانبول به دنیا آمده است. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر در کنسرواتوار مرکز هنری موجدات گزن است. پس از فارغ‌التحصیلی، به مدت سال‌ها در زمینه تئاتر تمرین از روی نقش و بازی‌های آزاد فعالیت داشته است.

در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی، فیلم‌های تبلیغاتی، برنامه‌های تلویزیونی و نمایش‌های تئاتر نقش داشته است. او در حال حاضر همچنان در زمینه تئاتر موزیکال و تئاتر آزاد فعالیت می‌کند.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ یعیت کاگان یازیجی - Yigit Kagan Yazici ؛ در نقش مرت

یعیت کاگان یازیجی – Yigit Kagan Yazici ؛ در نقش مرت

ییت کان یازیچی، بازیگر کودک ترکی است. او در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۰۷ در مرسین به دنیا آمده است. برخی منابع او را به عنوان “ییت کان یازیجی” نیز معرفی می‌کنند. او دانش‌آموز دبیرستان است.

ییت کان یازیچی که در کارهای تئاتر نیز فعالیت داشته است از سال ۲۰۱۵ تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های متنوعی مانند “مرا به یاد بیاور”، “زیباترین عشق‌ها”، “دستم را رها نکن”، “زمان چسبنده” و “هیچکس برای خود گریه نمی‌کند” نقش داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ آیشه ملیکه چرچی - Ayse Melike Çerçi ؛ در نقش زینبشز

آیشه ملیکه چرچی – Ayse Melike Çerçi ؛ در نقش زینب

آیشه ملیکه چرچی، متولد ۲۸ آوریل ۱۹۸۳، بازیگری است که در آژانس اکتورز دوکانی (Oyuncu Dükkanı) فعالیت کرده است. او در سریال “قسم” (Yemin) تجربه بازی در مقابل دوربین را به عنوان بازیگر آغاز کرد. با بازی در سریال “مد سزیر” (Medcezir) که در سال ۲۰۱۳ پخش شد و نقش ریحان را بازی کرد، توسط مخاطبان زیادی شناخته شد. او با فیلم‌های “تو خانه‌ام هستی” و “دایی روح” نیز موفق به ورود به صحنه سینما شد.

بیوگرافی بازیگران سریال پیچک زمان - Sarmaşık Zamani ؛ امل چولگچن - Emel Çölgeçen ؛ در نقش نسرین

امل چولگچن – Emel Çölgeçen ؛ در نقش نسرین

اِمِل چُلگِچن (متولد ۹ ژوئیه ۱۹۷۶، استانبول)، بازیگر، تئاتریست و مجری ترکی است. او تحصیلات ابتدایی، متوسطه و دبیرستانی خود را در استانبول به پایان رساند. در دوران تحصیلی، هنرمندی که علاقه‌مندی اصلی‌اش به رقص بود، پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، در دانشکده اقتصاد دانشگاه مرمره قبول شد. در سال دوم تحصیلی خود از دانشکده جدا شده و وارد رشته تئاتر در آکادمی استانبول شد. او به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند و به خاطر نقش مریچ در سریال “عالیه” شناخته شده است.

سایر بازیگران سریال زمان پیچک

  • پروین بغدات – Pervin Bagdat ؛ در نقش الیف
  • یعیت کرازچی – Yiğit Kirazcı ؛ در نقش اوزگوز
  • هازال تورسان – Hazal Türesan ؛ در نقش آرزو
  • مسعود یلماز – Mesut Yilmaz ؛ در نقش مورات

سریال Sarmaşık Zamani چند قسمت است؟

متاسفانه درباره تعداد قسمت های سریال هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =