دوشنبه , می 20 2024

نقدها و نمرات فصل دوم سریال Loki

[ad_1]

سرانجام فصل دوم سریال Loki از دنیای سینمایی مارول منتشر شده که توانسته نمرات خوبی را از منتقدان دریافت کند.

تبلیغات

سریال لوکی (Loki) یکی از سریال‌های موفق دنیای سینمایی مارول در سرویس آنلاین دیزنی پلاس به شمار می‌رود که توانست با فصل اول خودش توجه بینندگان را جلب کند و همین نیز باعث شده تا بینندگان مشتاقانه منتظر فصل دوم آن باشند.

منتقدان بر این باور هستند که فصل دوم سریال «لوکی» با سرگیجه‌آور و خیره‌کننده بودن خودش باعث شده تا بینندگان کمتر به داستان‌سرایی نه چندان رضایت‌بخش این فصل توجه کنند؛ در نهایت، باید گفت که فصل دوم سریال در پایانش آن جادوی مارول را درون خودش دارد که باعث می‌شود بیننده‌ها سرگرم شوند.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۶۵ نقد برای فصل دوم سریال «لوکی» منتشر شده که امتیاز ۸۶ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز می‌توان امتیاز ۶۵ از صد را مشاهده کرد که بر اساس ۲۲ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فصل دوم سریال Loki

  • راتن تومیتوز | ۶۵ نقد – امتیاز ۸۶ درصد
  • متاکریتیک | ۲۲ نقد – امتیاز ۶۵ از صد
Loki
سریال Loki

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: جان نوجنت»

سریال «لوکی» با توجه به داشتن داستانی حول محور مولتی‌ورس، یکی از آثاری است که توانسته اصالت و نیت خودش را حفظ کند و در واقع رونق یابد.

«۸۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: برایان تالریکو»

فصل دوم سریال «لوکی» ممکن است به خاطر ایده‌هایش گاهی اوقات سنگین باشد اما چیزهای دوست‌داشتنی بسیار زیادی در این اثر وجود دارند که باعث می‌شوند فراموش کنید در حال تماشای سریالی از مارول هستید.

«۷۵/۱۰۰ Collider | منتقد: ترس لاکسون»

فصل دوم سریال «لوکی» ثابت می‌کند که این سریال نه تنها آن ارتباط خودش را از دست نداده بلکه به عنوان یکی از قوی‌ترین ستون‌های دنیای سینمایی مارول باقی مانده است.

«۶۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دن فینبرگ»

چهار قسمت ابتدایی فصل دوم که برای منتقدان ارسال شدند، تنها مقدار اندکی از آن عجیب و غریب بودن فصل اول را درون خودشان دارند. داستان نیز آن قدر پیچیده است که حس سرگرم‌کنندگی خودش را از دست می‌دهد اما به لطف حضور بازیگران برجسته و همچنین طراحی تولید بسیار خوب، فصل دوم نیز می‌تواند توجه شما را به خودش جلب کند.

«۶۰/۱۰۰ Variety | منتقد: آلیسون هرمان»

با وجود اینکه می‌توان جزئیات و توضیحاتی را برای این فصل ارائه کرد اما نمی‌توان دلیلی برای عدم وجود فوریت عاطفی و احساسی این اثر پیدا کرد. با این حال، فصل دوم سریال «لوکی» همچنان نقش‌آفرینی‌های خوبی از سوی بازیگران برجسته و بزرگش دارد.

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: الکسی داجینز»

در چند قسمت ابتدایی فصل دوم سریال «لوکی» همه چیز شکلی لذت‌بخش به خود می‌گیرند اما آن چنان هیجان‌انگیز نیستند.

«۵۰/۱۰۰ IndieWire | منتقد: بن تراورس»

با کمال تأسف و شگفتی باید بگویم که فصل دوم سریال «لوکی» اصلا تکامل پیدا نمی‌کند، بهترین بخش‌هایش را رو نمی‌کند و از آن آشنایی پروژه‌های اخیر مارول دوری نمی‌کند.

«۵۰/۱۰۰ IGN | منتقد: جارود جونز»

کسانی که منتظر فصل تازه‌ای از دیوانگی مولتی‌ورس در فصل دوم سریال «لوکی» هستند، مطمئنا ناامید می‌شوند. غیبت کارگردان کیت هرون سبب شده تا آن حس حیله‎‌گرانه سریال و شخصیت لوکی دیگر وجود نداشته باشد و این اثر به بخشی از کلیت آشنای دنیای سینمایی مارول تبدیل شود.

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 3 =