جمعه , می 17 2024

دانلود نسخه کامپیوتر ناقص بازی Marvel’s Wolverine ممکن شد

[ad_1]

اوایل این هفته حدود 1.6 ترابایت اطلاعات از سرورهای استودیو Insomniac Games توسط یک گروه هکر باج‌گیر دزدیده شد. این گروه تمامی اطلاعات از جمله اطلاعات شخصی کارمندان و پروژه‌های جدید را فاش کرد. بیلد کامپیوتر Marvel’s Wolverine در اختیار عموم قرار گرفته است و افرادی زیادی آن را دانلود کرده‌اند و در حال بازی کردن هستند.

بازی مارول ولورین طبق اطلاعات فاش‌شده در سال 2026 منتشر می‌شود. در نتیجه بیلد فاش‌شده ناقص است و سال‌ها تا تکمیل نهایی فاصله دارد. توسعه‌دهنده تنها بخش آموزش اولیه و چند مأموریت را تولید کرده است که آن هم به‌طور کامل در دسترس نیست. بازی‌کنان زیادی شروع به دانلود بیلد کامپیوتر Marvel’s Wolverine کرده‌اند و در حال تجربه آن هستند. حتی عده‌ای از وضعیت بازی ناراضی هستند و نسبت به یک بازی ناقص فاش‌شده که سه سال دیگر باید تولید شود، اعتراض کرده‌اند.

کاربران توییتر از گیمرها درخواست کرده‌اند که به هیچ عنوان این بیلد دانلود نشود. هر چند که افرادی زیادی بدون توجه به هشدارها این کار را انجام داده‌اند. افرادی که بازی را به‌طور غیرقانونی دانلود کنند از سوی تأمین‌کننده اینترنت یا ISP شناسایی خواهند شد. هشدار نقض قانونی کپی‌رایت برای بسیاری از افرادی که بازی را دانلود کرده‌اند فرستاده شده است. البته باید خاطرنشان کرد که این هشدار در کشورهایی که قوانین کپی‌رایت را قبول دارند به‌طور مداوم برای هرگونه دانلود غیرقانونی فرستاده می‌شود.

بازی Marvel’s Wolverine کامپیوتر دانلودبیلد کامپیوتر Marvel’s Wolverine

سونی اقدامات قانونی را آغاز کرده است. ممکن است که افراد خاطی جریمه مالی شوند و حتی پای آنها به دادگاه باز شود. هرگونه انتشار فایل‌های محرمانه نیز جرم حساب می‌شود و در این مورد باید با دقت و آگاهی کامل عمل کنید. گفتنی است بازی مارول ولورین قرار نیست هنگام انتشار برای کامپیوتر در دسترس قرار بگیرد. هر چند که بیلد PC آن سال‌ها قبل از انتشار قابل دانلود است و این یکی از اتفاقات عجیب تاریخ ویدیوگیم قلمداد شده است. بسیاری نیز امنیت سرورهای استودیو را به سخره گرفتند و معتقدند که سونی باید استانداردهای امنیتی‌اش را ارتقاء دهد.

گروه‌های هکرهای اینسامنیاک گیمز به نام Rhysida در گذشته اطلاعات محرمانه شرکت‌های مختلفی را سرقت کرده‌اند. آنها درخواست 2 میلیون دلار باج از سونی را کرده بودند. سونی درخواست را رد کرده و هکرها نیز تمامی اطلاعات را منتشر کرده‌اند. باید خاطرنشان کرد که پرداخت دو میلیون دلار نیز تضمینی به سونی نمی‌داد و اطلاعات ممکن بود در هر حالت منتشر شود. سونی واکنش رسمی نشان نداده است، اما ابعاد هک اینسامنیاک گیمز هر روز گسترده‌تر می‌شود.

تاریخ انتشار Marvel’s Spider-Man 3 و اطلاعات کامل بازی Marvel’s Wolverine در دسترس است. گروهی در حال تلاش هستند تا بیلد کامپیوتر Marvel’s Spider-Man 2 را هم منتشر کنند. بازی‌ای که قرار است سال آینده برای PC پورت شود.

منبع: TheGamer

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 2 =