یکشنبه , می 19 2024

معرفی سریال ترکی شخصیت | داستان، بازیگران و نمرات

[ad_1]

سریال ترکی شخصیت یک مینی سریال اینترنتی درام جنایی ترکیه ای محصول سال 2018 است. امروز قصد داریم به معرفی و بررسی سریال Şahsiyet بپردازیم.

ژانر سریال ترکی شخصیت درام جنایی است، این سریال به نویسندگی هاکان گوندای (Hakan Günday) و کارگردانی اونور سایلاک (Onur Saylak.) است. سریال Şahsiyet در 17 مارس 2018 توسط puhutv پخش شد. تعداد قسمت های سریال ترکی شخصیت 12 قسمت که میانگین زمان هر قسمت یک ساعت تا یک ساعت و نیم است. از هنرپیشه های سریال ترکی شخصیت می‌توان به بازیگر پیشکسوت ترکیه هالوک بیلگینر، جانسو دره، متین آکدولگر،نجیب مملی، رجب اوستا، رابیا سویتورک اشاره کرد. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال Şahsiyet خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب

همچنین بخوانید :

داستان سریال ترکی شخصیت

spacer

آغ بی اوغلو منشی 65 ساله‌ای که در زمان پایان خدمت خود به سر می‌برد و مدتی است که از مرگ همسرش می‌گذرد. آغ به تنهایی در یک ساختمان قدیمی عثمانی زندگی می‌کند. یک روز، گربه محبوب می‌میرد، زیرا آغ فراموش می‌کند به او غذا بدهد. پس از این واقعه، او به دکتر مراجعه می‌کند تا دلایل اختلال حافظه‌اش را دریابد و در آنجا تشخیص داده می‌شود که به بیماری آلزایمر مبتلا شده است. او نمی‌تواند این واقعیت را بپذیرد که بیماری آلزایمر دارد و افسرده می‌شود. یک روز وقتی به ملاقات دوستانس رفته است، فواید بیماری خود را می‌بیند و تصمیمی می‌گیرد که نقطه عطفی است

نروا الماس یک افسر پلیس جوان و ایده آلیست است که در ستاد پلیس استانبول کار می‌کند. او تنها پرسنل زن در بخش قتل است، اما به دلیل جنسیتش، سختی‌های زیادی می‌کشد به ویژه توسط زن ستیزی به نام فیروزه. همکاران او معتقدند که او سزاوار موقعیت خود در این بخش نیست او صرفاً به دلیل جنسیت خود اینجاست.

این دو منشی بازنشسته دادگاه و افسر پلیس بر سر یک قاتل زنجیره‌ای که با لباس گربه در استانبول ظاهر شده است با یکدیگر همراه می‌شوند.

بازیگران سریال ترکی شخصیت

در این قسمت قصد داریم هنرپیشه های سریال ترکی شخصیت را برای شما مخاطبان پلازا معرفی کنیم.

هالوک بیلگینر در نقش آغ بی اوغلو

سریال ترکی شخصیت

نیهات هالوک بیلگینر  متولد 5 ژوئن 1954 یک هنرپیشه ترک است. بیلگینر برای بازی در سریال Şahsiyet برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در چهل و هفتمین دوره جوایز بین المللی امی شد. فیلم او Kış Uykusu  با کارگردانی نوری بیلگه جیلان برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن شد. او علاوه بر حرفه بازیگری در ترکیه، در بریتانیا نیز کار کرده است و به خاطر بازی در نقش مهمت عثمان در سریال تلویزیونی East Enders در دهه 1980 شناخته شده است. او همچنین در فیلم‌های هالیوودی به عنوان یک بازیگر خردسال بازی کرده است. او در سال 1987 در فیلم کمدی Ishtar در نقش یک رهبر چریک شرور و در فیلم کمدی تاریک Buffalo Soldiers در سال 2001 نقش یک مافیا ترک را بازی کرد.

همچنین بخوانید :

جانسو دره در نقش نورا الماس

سریال ترکی شخصیت

جانسو دره متولد 14 اکتبر 1980 در آنکارا است. او بازیگر و مدل ترکی است. او در سال 2006-2008 در سریال تلویزیونی Sıla در نقش شخصیت اصلی به همراه مهمت آکیف آلاکورت بازی کرد. جانسو دره در سال 2009-2011 در سریال Ezel نقش شخصیت ایسیان را بازی کرد. از سال 2020 تا 2022، جانسو در سریال تلویزیونی Sadakatsiz، اقتباسی ترکی از سریال دکتر فاستر ساخت انگلیسی که از کانال D پخش می‌شود، نقش «آسیا ییلماز» را بازی کرد و در آن نقش اصلی را با جانر جیندروک و ملیس سزن به بازی کرد.

متین آکدولگر در نقش آتش آربای

سریال ترکی شخصیت

متین آکدولگر متولد 10 آوریل 1988 بازیگر، نویسنده و موسیقی‌دان ترک است. او یکی از نویسندگان مجموعه کتاب های طنز Görmüş Geçirmiş Kaptan 88 است. گروه موسیقی او Journers است. آکدولگر که در دوران جوانی در نمایش‌های آماتور شرکت می‌کرد و فیلم‌های کوتاه می‌ساخت، به دلیل علاقه به بازیگری در کلاس‌های بازیگری در مدرسه خود شرکت می‌کرد. فعالیت حرفه ای او در تئاتر از سال 2012 با بازی در نمایش نوآر آغاز شد. در سال 2013 وارد تلویزیون شد و شروع به بازی در سریال تلویزیونی محبوب Medcezir کرد. در همان سال اولین حضورش در سینما را با فیلم Bensiz انجام داد و در آن فوتبالیستی را به تصویر کشید که دچار سکته مغزی شده است.

آکدولگر پس از این سریال در سال 2017 با نمایش Baldan Karanlık به اجرای انفرادی پرداخت که با استقبال خوب منتقدان مواجه شد. او با بازی در این نمایش، در دومین دوره جوایز تئاتر Üstün Akmen جایزه بازیگر امیدوار کننده سال را دریافت کرد. او سپس با ایفای نقش در سریال جنایی Şahsiyet در سال 2018 و سریال فانتزی Atiye در سال 2019 به کار خود ادامه داد. . در اواخر سال 2019، او گروه Journers را با بوراک یشیلدوراک تشکیل داد و شروع به ساخت موسیقی کرد.

نجیب مملی در نقش تولگا

spacer

نجیب مملی متولد 27 مه 1980 یک هنرپیشه اهل ترکیه است. او فارغ التحصیل هنرستان دولتی دانشگاه چوکوروا در رشته مطالعات تئاتر است. پس از فارغ التحصیلی به استانبول نقل مکان کرد. او در آنجا به گروه بازیگران Uçurtmanın Kuyruğu، نمایشنامه‌ای نوشته ساواش دینچل و کارگردانی اردال سیندوروک پیوست. اولین حضور او در تلویزیون با بازی در سریال Besinci Boyut انجام شد. او در اقتباس از رمان‌های کلاسیک ترکی Hanımın Çiftliği و Yaprak Dökümü بازی کرد. او در Muhteşem Yüzyıl: Kösem نقش اولیا چلبی را به تصویر کشیده است. او در سریال‌ها و فیلم‌های پرمخاطب متعددی بازی کرد. عملکرد او در Şahsiyet مورد ستایش منتقدان قرار گرفت. در سال 2018، او به بازیگران سریال Çukur از تلویزیون پیوست و شخصیت کومالی را به تصویر کشید.

از دیگر بازیگران سریال شخصیت ترکی عبارتند از:

  • شبنم بوزوکلو (Şebnem Bozoklu) در نقش زوهال بی اوغلو
  • رجب اوستا (Recep Usta) در نقش دوا
  • رابیا سویتورک (Rabia Soytürk) در نقش سویدا
  • ابراهیم سیلم (Ibrahim Selim) در نقش صفا
  • شنای گورلر (Şenay Gürler) در نقش نوکت
  • آیهان کاواس (Ayhan Kavas) در نقش گورکان
  • حسین آونی دانیال (Hüseyin Avni Danyal) در نقش جمیل هاوران
همچنین بخوانید :

بررسی سریال ترکی شخصیت

سریال ترکی شخصیت

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Şahsiyet و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 9 از 10 را به دست آورده است. عایشه اوزیلمازل نویسنده کیفیت تولیدی این سریال را ستود و آن را «شاید بهترین سریال تاریخ سریال‌های ترکی» توصیف کرد. در سال 2020، سریال Şahsiyet در فهرست بهترین سریال‌های تمام دوران در IMDb قرار گرفت و در رتبه 41 قرار گرفت. در سال 2018 جوایز EN بهترین سریال تلویزیونی اینترنتی و هالوک بیلگینز جایزه بین المللی امی بهترین بازی را درسال 2019 دریافت کرد.

کلام اخر

سریال ترکی شخصیت

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال ترکی شخصیت پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های جنایی درام خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و کاراکترهای آن آشنا شوید می‌توانید دانلود سریال Şahsiyet را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد این سریال و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدیدی تماشا کرده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 8 =