یکشنبه , می 19 2024

معرفی سریال کره ای محرک

[ad_1]

مجموعه تلویزیونی “محرک”، که به زبان کره‌ای “무빙” نامیده می‌شود، یک سریال تلویزیونی کره‌ای است. در این مقاله از تایم سیتی به معرفی سریال کره ای محرک می‌پردازیم.

این سریال توسط پارک این جه کارگردانی شده است و با بازی بازیگرانی مانند ریو سونگ ریونگ، هان هیو جو، جو این سونگ، چا ته-هیون، ریو سونگ بوم، کیم سونگ-کیون، لی جونگ-ها، گو یون-جونگ و کیم دو هون ساخته شده است.

این سریال بر اساس یک وب‌تون به همین نام از کانگ فول ساخته شده و داستان درباره سه دانش‌آموز دبیرستان و والدینشان است که قدرت‌های فوق‌العاده‌ای در خود کشف می‌کنند.

سریال در ۹ اوت ۲۰۲۳ در دیزنی پلاس پخش شده است.

جدول پخش سریال کره‌ ای محرک – Moving

سریال کره‌ای محرک در تاریخ ۹ اوت سال ۲۰۲۳ در دیزنی پلاس پخش شد.

  • شبکه پخش کننده سریال کره‌ای محرک: دیزنی پلاس
  • تاریخ پخش سریال کره‌ای محرک: ۹ اوت سال ۲۰۲۳

خلاصه داستان سریال کره ای محرک

در این بخش از مقاله معرفی سریال کره‌ای محرک به خلاصه داستان این سریال می‌پردازیم. در سریال “محرک” ساخته سال ۲۰۲۳، کیم بونگ سوک، جانگ هی سو و لی گانگ هون دانش‌آموزانی هستند که در یک دبیرستان تحصیل می‌کنند.

اگرچه به نظر می‌رسد که این سه نفر هیچ تفاوتی با دیگر دانش‌آموزان عادی ندارند، اما در واقع توانایی‌های خاصی دارند که از والدینشان به ارث برده‌اند.

آن‌ها تصمیم می‌گیرند توانایی‌های خود را از سایر افراد پنهان کنند و به طور همزمان والدینشان نیز تلاش می‌کنند تا آن‌ها را در برابر دشمنان و خطرات محافظت کنند و…

بیوگرافی هنرپیشه های سریال کره ای محرک

این بخش از معرفی سریال کره‌ای محرک به بیوگرافی بازیگران این سریال اختصاص دارد. تا هیون چا، سیونگ بئون ریو، لی جونگ ها، گو یون جونگ، دو هون کیم، کین سونگ گیون، هان هیو جو، زو این سانگ، سونگ ریونگ ریو، دنیل سی کندی، آندرس فرانک، فوستر بوردن از جمله بازیگران سریال کره‌ای محرک هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال محرک ؛ ته هیون چا - Tae-Hyun Cha

ته هیون چا – Tae-Hyun Cha

چا ته هیون، هنرمند چند‌تخصصی اهل کره جنوبی است. وی در تاریخ ۲۵ مارس ۱۹۷۶ متولد شد و به عنوان بازیگر، خواننده، مجری تلویزیونی، دی‌جی رادیو و کارگردان فعالیت می‌کند.

شهرت وی به خاطر بازی در فیلم‌های معروفی همچون “دختر پرروی من” (۲۰۰۱)، “رسوایی سازان” (۲۰۰۸)، “همراه با خدایان: دو جهان” (۲۰۱۷) و همچنین مشارکت در مجموعه‌های تلویزیونی “تهیه‌کنندگان” (۲۰۱۵)، “دانشگاه پلیس” (۲۰۲۱) و “همکاری مغزها” (۲۰۲۳) است.

او برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ به عنوان کارگردان در مجموعه تلویزیونی “بهترین ضربه” تجربه‌ای را آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرک ؛ سئونک بئوم ریو - Seung-beom Ryu

سیونگ بئون ریو – Seung-beom Ryu

ریو سونگ بوم یک بازیگر کره‌ای (بزاده ۹ اوت ۱۹۸۰) است که در فیلم‌هایی مانند آراهان، مشت گریان و ناعادلانه، کارگردانی شده توسط برادر بزرگترش، ریو سونگ-وان، حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال محرک ؛ لی جونگ ها - Lee Jeong-Ha

لی جونگ ها – Lee Jeong-Ha

لی جونگ ها (یا به نام کره‌ای ای جونگ ها) بازیگری است که در کره جنوبی متولد شده است.

او به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی معروفی همچون “گو هه ریونگ مورخ تازه‌کار”، “ران آن” و “می‌دانم” شناخته می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال محرک ؛ گو یون جونگ - Go Yoon-Jung

گو یون جونگ – Go Yoon-Jung

گو یون جونگ متولد ۲۲ آوریل ۱۹۹۶، مدل و بازیگری است که از کره جنوبی به دنیای هنر می‌پیوندد. او تحت نظارت ام‌ای‌ای فعالیت می‌کند.

شهرت و معروفیت وی بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های خانه شیرین، دانشکده حقوق و کیمیای روح، همچنین در فیلم شکار به دست آمده است.

بیوگرافی بازیگران سریال محرک ؛ دو هون کیم - Do-Hoon Kim

دو هون کیم – Do-Hoon Kim

کیم دو هون، یک بازیگر معروف اهل کره جنوبی است. او در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۱۹۹۸ متولد شد. بعد از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان هنر که‌وون، وارد دانشگاه چونگ آنگ شد و در دپارتمان تئاتر و فیلم ثبت نام کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرک ؛ کیم سونگ گیون - Kim Seong-gyoon

کیم سونگ گیون – Kim Seong-gyoon

کیم سونگ-کیون متولد ۲۵ مه ۱۹۸۰، بازیگری است که اهل کره جنوبی است. او حرفه خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و پس از آن در فیلمی به نام “گانگستر بی‌نام: قوانین زمان” نقش اول خود را ایفا کرد.

پس از آن، در فیلم‌هایی مانند “همسایه”، “پاسخ به ۱۹۹۴”، “پاسخ به ۱۹۸۸” و “عاشقان ماه”، نقش‌های مکملی داشت.

بیوگرافی بازیگران سریال محرک ؛ هان هیو جو - Han Hyo-joo

هان هیو جو – Han Hyo-joo

هان هیو جو، بازیگر، مدل و خواننده‌ای اهل کره جنوبی است که در تاریخ ۲۲ فوریه ۱۹۸۷ به دنیا آمده است. وی به خاطر نقش‌هایی که در مجموعه‌های تلویزیونی مشهور همچون ایلجیما، میراث درخشان، افسانه دونگ‌یی و دابلیو ایفا کرده است، بسیار شناخته شده است.

همچنین، حضور وی در فیلم‌هایی همچون مبدل‌پوش، عشق ۹۱۱، زیبایی درون و دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی نیز طیفی متنوع از استعداد هنری او را نشان می‌دهد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرک ؛ سئونگ ریونگ ریو -Seung-ryong Ryu

سونگ ریونگ ریو – Seung-ryong Ryu

ریو سونگ ریونگ، بازیگری است که اهل کره جنوبی است. او حرفه بازیگری خود را در تئاتر آغاز کرد و در نهایت به یکی از بازیگران برجسته در فیلم و تلویزیون کره‌ای تبدیل شد.

او نقش‌های بسیار متنوعی را بازی کرده و یکی از بازیگران محبوب و پر طرفدار در کره جنوبی است. برجسته‌ترین فیلم‌هایی که در آنها نقش داشته است، “محبوب معجزه در سلول شماره ۷” در سال ۲۰۱۳ و “شغل پرخطر” در سال ۲۰۱۹ بوده است.

او همچنین افتخار دارد که اولین بازیگر کره‌ای است که در چهار فیلمی بازی کرده و توانسته است هر یک از این فیلم‌ها بیش از ۱۰ میلیون بیننده داشته باشند.

سایر بازیگران سریال کره ای محرک

  • آندرس فرانک – Andreas Fronk
  • فوستر بوردن – Foster Burden
  • شیم دال گی – Shim Dal Gi
  • هی سون پارک – Hee-soon Park
  • کیم هی وون – Kim Hee-won
  • سان یونگ کواک – Sun-Young Kwak
  • شین جیرهوی – Shin Jae Hwi
  • مون سونگ کئون – Moon Sung-Keun
  • دنیل سی کندی – Daniel c kennedy
  • زو این سانگ – Zo in-sung

سریال کره ای محرک چند قسمت دارد؟

این سریال در ۲۰ قسمت به روایت داستانی زیبا و مهیج می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =