چهارشنبه , می 8 2024

تریلر بازی Death Relives منتشر شد

Death Relives یک بازی سه بعدی اکشن و ترسناک اول شخص است که سال 2023 توسط استودیوی «Nyctophile Studios» ساخته شد. چندی یپش، این استودیو از تریلر بازی Death Relives رونمایی کرد.

در این بازی، بازیکنان وارد دنیایی کابوس‌وار خواهند شد که در آن نجات خدایان فراموش‌شده، هدف نهایی بازی است. شما باید از مکان‌های تاریخی برگرفته از واقعیت‌های اساطیری آزتک‌ها را کاوش کنید؛ زیرا بازیکنان باید از مکانیک‌های مبارزه‌ای و مخفی‌کاری منحصر‌به‌فرد برای مبارزه با خدایان باستانی آزتک‌ها استفاده کنند و روح خود را به Mictlan، دنیای زیرین اساطیر آزتک‌ها بفرستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Death Relives منتشر شد

تریلر Death Relives که چندی پیش منتشر شد، قرار است در سه ماهه اول 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری S|X و رایانه های شخصی عرضه شود. Death Relives که بیش از یک سال پیش برای رایانه شخصی معرفی شد، داستان جذابی دارد و می‌تواند برای طرفداران دنیای وحشت، مناسب باشد.

استودیوی «Nyctophile» یک تیم مستقل کوچک به‌شمار می‌رود که در حال حاضر در استانبول ترکیه مستقر است. بازی Death Relives اولین پروژه این تیم خواهد بود. مدیر بخش اجراییاین استودیو در اعلامیه خود گفت:

ما با استفاده از آخرین فناوری‌ها، از جمله Unreal Engine در ساخت Death Relives را ساخته‌‎ایم.

یکی دیگر از اولویت‌های این تیم، ارائه بهترین تجربه کاربری است که در بازی ترسناک خود می‌تواند انجام دهد. استودیوی Nyctophile، بازی Death Relives را به عنوان اول راه خود توصیف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فهرست بازی Death Relives چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 4 =