سه‌شنبه , آوریل 30 2024

استودیو ناتی داگ در حال کار روی چندین بازی تک‌نفره جاه‌طلبانه و کاملا جدید است!

استودیو ناتی داگ می‌گوید که روی چندین بازی تک‌نفره جاه‌طلبانه و کاملا جدید کار می‌کند.

ناتی داگ اخیرا اعلام کرده است که به طور رسمی توسعه بازی The Last of Us Online را به پایان رسانده است و استودیو توضیح داده است که این تصمیم گرفته شده است تا بتواند بر روی ساخت تجربه‌های تک‌نفره مبتنی بر داستان که به آن معروف هستند تمرکز کند و جالب اینجاست که در حال حاضر بیش از یک بازی در ناتی داگ در حال توسعه است.

همین موضوع توسط توسعه‌دهنده در پست وبلاگ رسمی که لغو The Last of Us Online را اعلام کرد تایید شد.

ناتی داگ نوشت: «ما بیش از یک بازی تک‌نفره جاه‌طلبانه و کاملا جدید داریم که در اینجا در ناتی داگ در حال کار روی آن‌ها هستیم و بی صبرانه منتظر زمانی هستیم که آنها آماده شوند و اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در آینده خواهد آمد به اشتراک بگذاریم.»

نیل دراکمن، رئیس و مدیر خلاق استودیو، قبلاً در ژوئن سال گذشته تأیید کرده بود که پروژه تک‌نفره بعدی کارگردانی او وارد مرحله توسعه شده است.

اینکه این پروژه‌ها چه هستند، یا چند تا از آنها به طور همزمان در حال اجرا هستند مشخص نیست و در حال حاضر همه حدس می‌زنند و خود ناتی داگ احتمالاً در آینده نزدیک هیچ اطلاعیه‌ای در این زمینه نخواهد داد اما مثل همیشه، هیچ کمبودی وجود ندارد.

گمانه زنی ها و شایعات وجود دارد. لیکرها قبلا ادعا کرده بودند که The Last of Us Part 3 در حال توسعه است، در حالی که گمانه زنی هایی مبنی بر کار روی یک IP جدید نیز وجود دارد.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =